Přeskočit na hlavní obsah

The best of 2012...

Chtěla jsem taky napsat článek o mých TOP kosmetických produktech za tento rok, avšak bych opakovala pouze to, co jste si už mohli přečíst v Nákupech a TOP produktech za dané měsíce. Někteří z Vás si jistě pamatují článek The Best Of Summer 2012 a v jeho duchu bych chtěla udělat sumarizace skončeného roku.

Film
V loňském roce jsem moc nových filmů neviděla - z 183 premiér, které v Česku byly, jsem viděla pouze 6 filmů! A z těchto 6 (Muži, kteří nenávidí ženy, Navždy spolu, Sněhurka, Temné stíny, Líbáš jako ďábel a Bez kalhot) se mi líbily 3 - z českých luhů a hájů Líbáš jako ďáběl a filmy s Channingem Tatumem Navždy spolu a Bez kalhot. Jinak jsem zůstala věrná své osvědčené klasice a sleduji filmy, které jsem viděla milionkrát a mám pocit, že mě nikdy neomrzí.

Ty filmy, které jsem neviděla, ale viděla bych je ráda během tohoto roku, řadím podle toho, v jakém měsíci měly premiéru:
Leden - Sherlock Holmes: Hra stínů
Únor - Můj týden s Marilyn
Březen - Ghost Rider 2
Duben - Talisman
Květen - Street Dance 2, Sněhurka a lovec
Červen - Nedotknutelní, Jak porodit a nezbláznit se
Červenec - Abraham Lincoln: Lovec upírů, Temný rytíř povstal
Srpen - Méďa, Step Up: Revolution
Září - The Words
Říjen - Hotel Transylvánie, Skyfall
Listopad - Návrat do Silent Hill
Prosinec - Anna Karenina, Hobit: Neočekávaná cesta

Je jich dost, co?

Seriál
Za seriál tohoto roku považuji vlastně tři - One Tree Hill, jako můj vůbec nejoblíbenější seriál, který jsem kdy viděla, ale který bohužel skončil, The Vampire Diaries jako mou stálici už 4 sezóny a letošní seriálovou novinku Arrow.Taky jsem objevila seriál White Collar a ano, miluju Neala. Ano, sleduji ho i kvůli tomu, že v něm hraje Hilarie Burton. A ano, sleduji ho s českým dabingem.

Song
Ano, spousta lidí mě považuje za blázna, ale song, který mě naprosto dostal, je Begin Again od Taylor Swift. Už jen proto, že samotný videoklip je podle mě kouzelný a Taylor v něm vypadá jako nějaká víla.

 

Pak sem samozřejmě patří Summer Paradise od Simple Plan z léta, snad prozatím nejlepší mash-up z Glee Dance Again/Americano od Kate Hudson, Soldier od Gavina DeGraw a spousta dalších (kdybych to tu měla všechno vypisovat, tak se z toho asi zblázníte) a navíc můj youtube playlist je plný věcí, které ani moji kamarádi neznají :)

Hláška
"Je to cajk!" - přetrvává z léta :)

Jídlo
zamilovala jsem si praženou solenou kukuřici - je to zlo, dokázala bych toho spořádat kila :) pak taky pizza, smažený hermelín, saláty, pomelo,... je toho málo, co nemám ráda (např. houby, bleee)

Pití
malinovka, latté, horké džusy (hlavně meruňkový - můžete si ho udělat i doma, stačí si koupit dobrý meruňkový džus a ohřát si hrnek v mikrovlnce, mňam)

Oblečení
úzké džíny, trička SAM73

Boty
žabky (kvalitní, kožené žabky, neznám lepší obutí)


Doplňky
náušnice - miluju je, když si je náhodou nevezmu, je pozdvižení, že je nemám; sluneční brýl (není nad to koupit si sluneční brýle na Štedrý den i když venku nezasvítí a nezasvítí :))

Kosmetika
Vím, kosmetika by si tu zasloušila asi víc místa, ale to jsem tak nějak nechtěla. Takže to vezmu jen tak letem světem: 24HR Color Tattoo od Maybeline, Blush od Bourjois, BB cream od Rimmelu, primer od ELFu,... vlastně kdo četl články Nákupy a top produkt za dané měsíce, tak to jsou ty top produkty :)

Další
trilogie Milénium (jak filmová, tak knižní), milion dalších věcí, které mě dokázaly nadchnout, jako třeba svíčky od kamarádek k narozeninám a různé drobnosti, nad kterými se člověk kolikrát ani nepozastaví

Komentáře

  1. Hezké shrnutí roku. :)
    Mimochodem, solenou kukuřici bych mohla pořád... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) jojo, solená kukuřice, to je něco... právě jsem na ní dostala chuť, zítra si ji zajdu koupit :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr