Přeskočit na hlavní obsah

Test odličovacích ubrousků

Hezké pondělí všem!

Těžko uvěřitelné se stalo skutečností a já se konečně po roce slibování a odkládání dostala k tomu, abych sepsala článek o odličovacích ubrouscích, které běžně seženete v drogériích či obchodních řetězcích + velmi oblíbené a vychvalované ubrousky Douglas. 

Řeknu Vám, že s tímto článkem jsem si poněkud nas**** do bot. Já, která preferuji na běžné odlíčení odličovací mléko nebo micelární vodu a dvoufázový odličovač na oči a ubrousky jsou pro mě super záležitostí na cesty nebo vrátím-li se domů dlouho po půlnoci, jsem se kolikrát musela až donutit k tomu, abych se ubrousky odlíčila, i když jsem zrovna nebyla na cestách. 

Představím Vám 8 značek, které jsem vyzkoušela, což je dohromady přesně 200 kusů ubrousků. Řeknu Vám, žádná sranda to opravdu nebyla. Nicméně na druhou stranu si říkám, že teď se třeba i trochu můžu chlubit tím, že jich mám vyzkoušeno opravdu dost :)

Pojďme tedy na to!

Balea
Jedny z mých nejoblíbnenějších ubrousků vůbec. Seženete je v každé DM a jsou opravdu super. Příjemně voní, skvěle si poradí s makeupem i očními stíny. Řasenku je nutno přejet vícekrát, ale rozhodně není potřeba oko silně drhnout, aby šla dolů. Velmi příjemně voní. V balení je 25 kusů, cena okolo 35,- Kč. (cena za kus 1,40,- Kč)



Blanchette B.
Tyto ubrousky byly úplně první, které jsem vyzkoušela v rámci nákupu v obchodním řetězci. A velmi mile mě překvapily. Mají velmi příjemnou svěží vůni a jsou příjemné i na pleti. S řasenkou si poradí opravdu hravě. V porovnání cena-výkon absolutně nejlepší, předčily i mojí milovanou Baleu. Seženete je v kauflandu za cenu 27,- Kč, počet kusů 25. (Cena za kus 1,08,- Kč)

 
Douglas
Myslím si, že odličovací ubrousky z Douglas nemusím nikomu zrovna dvakrát představovat, nebo jo? Jsou jednoduše skvělé! Jediné jejich mínus je, že se dají sehnat jedině v parfumerii Douglas nebo na eshopu, čímž se stávají poněkud méně dostupným zbožím pokud zrovna nežijete v místech, kde se Douglas vyskytuje. Momentálně stojí 75,- Kč, v balení jich je 25. (cena za kus 3,- Kč)


Essence
Od těchto ubrousků jsem toho moc neočekávala a také jsem od nich moc naoplátku nedostala. Spotřebovala jsem je nedávno a víckrát je nechci. S řasenkou si poradily opravdu hodně špatně, oči jsem stejně musela doodlíčit dvoufázovým odličovačem. Za sebe nedoporučuji. K dostání např. v Teta drogerii okolo 35,- Kč, v balení je 15 kusů. (cena za kus 2,33,- Kč)
 

Pure
Na tyto ubrousky jsem narazila náhodou, když jsem po několika letech zavítala do Intersparu (kde je mu teď konec, že). Vlastně ani nevím, jestli se dají stále koupit, když teď Interspar není. Přiznávám se, že na místě, kde byl Interspar je v Pardubicích Albert, do kterého moc nechodím. Nicméně zpátky k ubrouskům - na dovolené svůj účel splnily, ale neoslnily mě natolik, že bych je musela mít znovu. Neurazí, ale ani nenadchnou. Cena 30,- Kč, počet kusů 25. (cena za kus 1,20,- Kč)


Olay
Po těchto ubrouskách jsem sáhla hlavně proto, že byly ve slevě (jo, přiznávám). Rossmann tenkrát rušil nebo vyprodával značku Olay, už nevím přesně a stály pár korun, tak jsem si řela, proč je neotestovat. No, kdybych je bývala byla nechala v regále, nic by se nestalo. Ubrousky neskutečně technicky smrděly, což je věc, kterou od jakékoli kosmetiky nepožadujete a snažíte se jí zuby nehty vyhnout (což bohužel u ubrousků dost dobře poznat nejde, žejo). S makeupem si poradily poměrně dobře, nicméně odlíčení očí s nimi bylo peklo. Víckrát rozhodně ne, za sebe nedoporučuji. Cena 22,- Kč, počet kusů 20. (cena za kus 1,10,- Kč)


Oriflame
Tyto ubrousky nejsou špatné, nicméně máte-li citlivější oční okolí jako já, rozhodně pro Vás nebudou to pravé ořechové. Mě v okolí očí hodně pálily, takže jsem je pak používala jen na odlíčení makeupu, oči jsem odličovala jiným odličovačem. Cena 59,- Kč, počet kusů 25. (cena za kus 2,36,- Kč)


Synergen
Další z ubrousků, které ne zrovna dvakrát příjemně voněly. Odličovaly hezky, ale rozhodně si nechcete obličej odličovat něčím, co smrdí tak, že se Vám pomalu zvedá žaludek. Takže za mě rozhodně ne, i když to byly jedny z ubrousků, které neměly sebemenší problém odlíčit i voděodolnou řasenku. Cena 23,- Kč ve výprodeji Rossman, počet kusů v balení 30. (cena za kus 0,76,- Kč)


Synergen Antibakteriell 
Tady u těchto ubrousků platí to samé co u jejich růžových kolegů výše - smrdí. Navíc se nejedná o odličovací ubrousky v pravém slova smyslu, spíše o větší napuštěné odličovací tamponky. Navíc jsou úplně nejdražší - já je kupovala za 23,- Kč ve výprodeji, nicméně jinak stojí kolem 50,- Kč a je jich v balení pouze 10, takže jeden vyjde na pět korun. A vlastně drahé byly i ve slevě - cena za kus 2,30,- Kč. C
 

Balea Young
Jako bonus jsem našla v počítači tyto ubrousky, které jsou naprosto otřesné. Nikdy jsem neměla na obličeji nic tak lepkavého, jako tuto hrůzu. Opravdu lidi, tomuhle se vyhněte.
 


Ufff, tak to máme za sebou - já co se sepsání týče, vy co se týče přečtení. Sečteno podtrženo, za sebe 100% rozhodně doporučuji Baleu, Blanchette B. a Douglas. Ostatní značky doporučuji pouze na vlastní nebezpečí! 
 
Jak jste na tom s odličovacími ubrousky vy? Máte je rádi, používáte je, nebo dáváte vždy přednost "klasickému" očlíčení (píšu v uvozovkách, protože pro někoho může být klasickým odlíčením právě použití ubrousků). Které odličovací ubrousky byste mi doporučily a kterým se mám naopak velkým obloukem vyhnout?
 
P. S. Spousta značek mi samozřejmě chybí vyzkoušet (např. Nivea, Garnier,...) a během mého zkoušení se na trhu objevila spousta nových (např. ubrousky TESCO). Nicméně si nejsem úplně jistá, zda se mi úplně bude chtít psát další takovýto článek, i když už některé mám vyzkoušené. Dejte mi tedy vědět, zda stojíte o pokračování.



Komentáře

  1. Moc hezký článek! Já tedy ubrousky používám spíš na otírání swatchů, leštění obalů a utírání prachu, takže kupuju obyčejné dětské. Na odlíčení je tahám jen na cesty a tam mám ráda Douglas. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obyčejné dětské jsou taky super, taťka je používá i když pracuje v garáži a nedá na ně dopustit. Jako rychlovka jsou ubrousky na odlíčení super, ale taky je raději preferuji jen na cestách (přeci jen zaberou méně místa).

      Vymazat
  2. To je vtipný :D ty poslední používám a hrozně mi vyhovují :D moc mi nevoní, respektive vůně mi přijde zbytečně silná až agresivní. Ale odlíčí dobře a co se mi líbí nejvíc, že po nich mám hezky jemnou, hydratovanou pleť (nikde žádné pnutí nebo suchá místa) a to i ráno, když se s nimi dolíčila večer a nic dalšího nepoužila (ach ta lenost, ale lepší než nic).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je ta věc, co mě na kosmetice nejvíc baví - rozmanitost! Co nesedne jednomu, sedne stovce dalších a o tom to je. Při představě, že by všem sedla jedna daná věc je mi ouvej z toho, že by byla neustále vyprodaná. Takže mé doporučení je takové - pokud ti sedí, nevzdávej se jich! :)

      Vymazat
  3. Moc pěkný článek, máš můj velký obdiv ;) Já pravidelně ubrousky nepoužívám, spíš jen na cesty apd. nebo když jsem líná se odlíčit normálně a na to mám buď Missha spíš v zimě, nebo Douglas - spíš v létě, vtipné ale je, že ty poslední Balea jsem shodou okolností měla se sebou na večer, když jsem se vdávala a odlíčily ty nánosy make-upu skvěle, pleť jsem měla ráno jak mimino, takže jsem je pak dopoužívala a byla jsem spokojená, dokonce jsem uvažovala, že až dodělám teď Douglas, tak koupím na cestování zase tuhle Baleu :D :D Lepkavosti jsem si nevšimla, ale je pravda, že aroma měly vcelku výrazné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Misshou nemám žádné zkušenosti :( A protože jsi druhá, kdo píše, že s těmi ubrousky od Baley má dobrou zkušenost, tak já je snad zkusím ještě jednou, jestli se náhodou něco nezměnilo.

      Vymazat
  4. Fúúúha ty si ich ale vyskúšala :D :D. Ja si na odličovacie obrúsky až tak nepotrpím, občas si kúpim nejaké od Balei ,skúšala som aj Alverde, tie boli hrozné. Ja si ich kúpim, len na dovolenku, inak nie :)
    Vianočná súťaž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alverde má ubrousky taky? To ani nevím, zřejmě mi nějak v DMku unikly!

      Vymazat
  5. Teda to je ale zbierka, ja som skúšala len jedny a to tie prvé Balea grepefruit, avšak mne sa s nimi nepracovalo najlepšie, oči sa odličovali náročne a aj make-up som musela z pleti dosť drhnúť, normálne odličovacie obrúsky nepoužívam, len na cesty, kedy zvyčajne nemám v kufri toľko miesta, aby som so sebou ťahala ešte aj celý odličovací arzenál, takže ako také sos riešenie môže byť, no určite skúsim aj iné značky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na cesty jsou ubrousky zlatá věc. Nezaberou moc místa a když je spotřebuješ, tak ti trocha místa v kufru zase přibyde. Navíc nestojí majlant, takže si je může dovolit opravdu každý.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr