Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy a TOP produkt prosinec 2012

Máme nový rok. Ten starý sice už skončil, ale já měla až nyní dostatek času na to, abych tu mohla sepsat, co nového jsem si v prosinci pořídila... A prosinec se nesl ve znamení značky Rimmel.

BB cream - Rimmel
Pro mě dlouhoočekávaná novinka na trhu, se kterou jsem maximálně spokojená. Více se o ní můžete budete moci dočíst v článku Jak jsem testovala BB creamy... podruhé.
Stay Mate - Rimmel
Klasika, moje stálice. Opět a znova v odstínu 004 sandstorm.

Blush - Bourjois
Tak jsem se jí konečně dočkala :) Myslím si, že tahle úžasná věc mi bude dělat společnost hodně dlouhou dobu. Mám ji v odstínu 74 rose ambré, což je krásná růžovo-hnědá barva, s jemnýma třpytečkama. Tvářenka je perfektně pigmentovaná. Více se o ní dočtete v připravované recenzi :)
Zdroj: www.bourjois.co.uk
Oční stíny Glam'Eyes Quad - Rimmel
Quatro oční stíny v odstínu 003 smokey purple. Sice podobné mám od Miss Sporty, ale tyhle jsou míň třpytivé, mnohem lépe namleté a déle na očích vydrží. Součásti balení byl i klasický pěnový aplikátor, který má jeden konec zúžený. Ten mi docela vyhovuje v případě, kdy třeba řasenkou ďubnu do stínů. Jak je tenčí, tak s ním dobře řasenku můžu přejet stínem a zamaskovat ji tak.
 Delailnější pohled - přijde mi, že jsou stíny zbytečně hrubě namleté - kdyby byly jemnější, myslím, že by tolik neprášily. To je jedna z mála věcí, která mi na nich vadí. Jinak je asi vidět, které používám nejvíc :) Růžovo-fialový na celé víčko, modro-fialový na linku a ten nejsvětlejš na projasnění vnitřního koutku oka. Samotný fialový jsem zatím použila asi dvakrát.


Stay Matte Dual Action Concealer - Rimmel
Tenhle korektor jsem ulovila ve své oblíbené drogerii za úžasných 39 Kč! Mám odstín 010 ivory. Jedná se o dvousložkový korektor - jeho zelená část (zelené jádro) je určené pro péči o problematickou pleť a vnější barevná část pro překrytí problematických míst. Jak moc ta zelená část funguje či nefunguje zatím nějak posoudit nemůžu, protože jsem korektor použila jen párkárt. Vyhovuje mi jeho barva, co mi vadí je fakt, že se s ním musí pracovat rychle - je trochu tužší a špatně se roztírá, musím ho rozetřít hned, aby mi po něm nezůstaly stopy.
Zdroj: www.rimmel.cz

Pěna do koupele - Avon
Má oblíbená pěna do koupele s vůní zeleného jablka. Jelikož byla naposledy v nabídce, tak jsem se minimálně na půl roku zásobila :)

Šampon a maska na vlasy s marockým arganovým olejem - Avon 
O šamponu jste si mohly něco málo přečíst už dřív, teď jsem si ho koupila v sadě s maskou na vlasy. Se šamponem jsem strašně moc spokojená, maska mi přijde, že mi vysušuje vlasy. Škoda, jinak jsem se sadou s marockým arganovým olejem spokojená, jen ta maska to kazí :/
Zdroj: oba www.avon.cz


Teder gelu, bonheur en mousse - Bourjois
Sprchový gel s výtažky z aloe vera angelika (?). Gel je vhodný pro holení ve sprše a po jeho použití je pokožka úžasně měkká. Tento sprchový gel naprosto úžasně voní a už se těším, až ho vyzkouším :)
Zdroj: www.boutique.bourjois.fr

Mask and make-up brush - ebelin
Sice jsem si nedávno kupovala štětec na make-up od ELFu, ale když jsem viděla v DMku tento, říkala jsem si, že za ty peníze (129 Kč) ho musím zkusit. A světe div se - štětec je parádní! Má příjemné měkké štětinky, které neškrábou a make-up dokážou rozetřít hezky do ztracena. Pracuje se s ním jedna báseň :)
omluvte prosím fakt, že je štětec špinavý - foceno chvíli po té, co jsem s ním pracovala

Mask of Magniminty - LUSH
Ano, i já jsem si pořídila tolik chválenou masku, zatím jen to menší balení. Nechci se tu o ní moc rozepisovat, chystám se napsat samostatnou recenzi.

Zdroj: www.lushcz.cz
 A mé TOP produkty? Jednoznačně BB cream od Rimmelu a tvářenka od Bourjois :)

P.S. Všimli jste si, že u komentářů zmizela nutnost ověřovat opisem slov? :)

Komentáře

  1. Pěkný přehled. Pudr i tvářenky od Bourjois jsou i mou stálicí. A na štětec jsem se taky nedávno dívala, ale nakonec jsem ho nekoupila. Nicméně mě potěšilo, že už i do drogérií se dostávají štětce, které za něco stojí.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten štětec byl taková sázka do loterie - mám "ten samý" štětec od ELFu ze základní řady a ten je hroznej (přemýšlím, že ho začnu ve škole používat na výtvarku - stopu nechává pořádnou :D) a tak jsem si říkala, že tenhle už od pohledu by mohl být lepší. Jinak pro mě jeho objevení byla novinka - co vím, tak když jsem v DMku někdy ze začátku podzimu sháněla štětec na oční stíny, tak tam určitě tento na make-up neměly. A určitě si tenhle štětec pozornost zaslouží - i kdyby nesedl na make-up, tak si myslím, že pleťové masky se s ním nanášet můžou hezky :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Strojek na čištění pleti SkinPro Oriflame

Hezký pátek všem! Dlouhou dobu jsem toužila vyzkoušet nějaký čistící kartáček na pleť, protože jsem si říkala, že by mi mohl pomoci od ucpaných pórů a celkově pleť lépe vyčistit. Nicméně jsem žena celkem spořivá (haha, jak kdy, že) a úplně platit dva tisíce a víc se mi za kartáček fakt nechtělo.