Přeskočit na hlavní obsah

Můj týden 1

Tyto příspěvky bych chtěla publikovat každý týden, abych vám přiblížila alespoň okrajově, co všechno se děje v mém životě. Doufám, že se Vám budou podobné příspěvky líbit.

Pondělí
Dozvěděla jsem se jen tak mezi řečí ve škole, že si do čtvrtka mám vybrat vlastní téma absolventské práce, nebo pak budeme muset vybírat z těch témat, která navrhnou předmětové komise. (Cože? Za 4 dny vybrat téma, které rozhodne o tom, zda získám titul DiS.???) Řeknu Vám, pondělí díky této zprávě nestálo absolutně za nic.

Úterý
Pořád mi v hlavě šrotuje to téma. Do toho další jobovky ve škole co se týče ostatních předmětů - tento semestr bude stát opravdu za to. Projíždím stránky univerzit a vybírám témata, která by mohla být zajímavá a o kterých si myslím, že nejsou na naší škole tak častá. Do toho si vzpomenu, že moje nejlepší kamarádka má v neděli svátek a já pro ní nemám žádný dárek a ani žádný nápad, co jí koupit. Co teď?

Středa
Jdu na konzultaci ohledně těch témat. K učitelce se dostanu až o třetí přestávce a to ještě na konci (do hodiny přicházím pozdě a kdybyste viděly pohled té učitelky, brrr...). Z 8 mnou navržených témat mi prošlo jen jedno - a zrovna to, které jsem si vymyslela sama. Zbytek se opakuje, případně bych měla mizivou šanci na nějaký průzkum či co. Naštěstí mi mé téma pochválila, že to tu opravdu ještě nebylo. Tak jen doufám, že mi ho schválí i celá předmětová komise. Odpoledne zjišťuju, že volby jsou už tento víkend. Karel? Miloš? Proč mám pocit, že ať dám hlas jednomu či druhému, tak že mi stejně budou lidi nadávat? 

Čtvrtek
Vytočila jsem se už ráno - auto vydává divné zvuky, o kterých nemám ponětí, co se děje. Odpoledne pomaže do servisu. Bylo mi sděleno, že mi předmětová komise téma schválila - jupííííí. Teď už jen počkat, jestli mi ho schválí i ti tam nahoře (pěkně prosím). Konečně mám trochu volné odpoledne, kdy se můžu věnovat tomu, čemu se věnovat chci a ne tomu, čemu se věnovat musím. Auto jsem odevzdala do servisu, kde jsem barvitě vylíčila zvuky, které vydává. Docela se pobavily.

Pátek
Každý si řekne - vííííkend = volno. Já si vybavím práci. Ne, nestěžuju si, alespoň vím, že jsem schopná vydělat si na všechny ty kraviny, které mám chuť si koupit i když vím, že je nepotřebuju. Také se učím hospodařit řádně s penězi a šetřit na to, co je opravdu důležité a co opravdu potřebuju. V práci mě to ale tentokrát absolutně nebavilo a celý večer jsem sledovala hodiny, kdy už konečně půjdu domů.

Sobota
Odvoleno. Jak to dopadne? Kdo ví. Večer zase práce. Věřte mi, raději bych se zachumlala s knížkou do postele a četla si pěkně v teplíčku. Nová kolegyně mi zrovna moc nesedla a i když se na ní chystá podpásovka, chybět mi opravdu nebude.

Neděle
Národ si zvolil Zemana. Upřímně řečeno, je mi z toho špatně a nechápu, jak někdo mohl dát hlas člověku, který si zašel pro podporu ke komunistům. No nic, tohle na blog nepatří (rozhodně ne na ten můj), takže víc se tu k volbám vyjadřovat nebudu. Těším se na následující týden, který bude zkrácený, protože škola, kterou studuji je součástí SŠ a v pátek jsou pololetní prázdniny (a celý přespříští týden mám prázdniny jarní - JUPÍÍÍÍ)

Komentáře

  1. Perný týden, jen co je pravda. K volbám se taky nebudu moc vyjadřovat, co už teď naděláme... Nezbývá, než doufat, že se to zlepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týden perný a obávám se, že až do prázdnin to lepší ani nebude - samá škola a samé praxe :(

      Vymazat
  2. Sem ráda, že nejsem jediná, komu je špatně ze Zemana . . .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono nás bude víc, jen to asi málokdo dokáže říct.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr