Přeskočit na hlavní obsah

Jak jsem zkoušela BB creamy... podruhé

Pamatujete si na můj článek Jak jsem zkoušela BB creamy...? Na konci tohoto článku jsem se zmiňovala o tom, že se s BB chystá na trh i Rimmel a že i Nivea už jeden má. A tak jsem se rozhodla je zase vyzkoušet. Co na ně říkám?

Rimmel

BB od Rimmelu je k sehnání ve 3 odstínech: light, medium a medium/dark. Já mám plnou verzi v odstínu light a co se barvy týče, jsem naprosto spokojená. Ani odstín medium nevypadal nějak moc tmavě, ale light víc odpovídal odstínu make-upu, který mám, tak jsem zvolila ten.

Jestliže mi přišlo 8 v 1 od Dermacolu hodně, tak co pak mám říkat na 9 v 1? Co tedy tento BB slibuje?
  • zastoupení podkladové báze
  • hydrataci
  • zmenšení pórů
  • kompletní krytí
  • zakrytí nedostatků
  • vyhlazení
  • zmatnění
  • rozjasnění
  • ochranu SPF 25

Vypadá to hezky, že? Co ale doopravdy umí?
  • jak moc je podkladová báze zastoupená nemám ponětí, ale musím říct, že i po víc jak 18ti hodinách je vždy co odličovat, takže ať už obsahuje jakékoliv množství báze, tak buď jeho výdrž prodlouží, nebo je i bez báze sám o sobě dlouhotrvající (18 hodin = škola + práce)
  • co se týče hydratace, tak tady je to tak půl na půl - nemůžu sice říct, že by vysušoval a že by zvýrazňoval suchá místa v obličeji, ale třeba na tvářích bych snesla té hydratace poněkud víc, protože je mám oproti zbytku obličeje sušší, takže na tváře nanáším před jeho použitím trošku krému navíc
  • zmenšení pórů jsem nikterak nepocítila, spíš bych řekla, že je dokáže hodně dobře schovat
  • co se týče krytí, tak jo, kryje hezky - když zrovna nemám bad day (a že zrovna mám pleť opravdu hezkou), tak nemusím použít ani korektor a stačí to
  • umí hezky zakrít kruhy pod očima, menší pupínky, na ty větší je potřeba kamarád korektor (hlavně na zarudlejší místa - ty sice trochu překreje, ale plné krytí to není)
  • vyhlazení pleti jsem nikterak nezaznamenala - jestli to nebude tím, že jsem ho ani moc nezkoumala?
  • ano, zmatňuje hezky, i když síla zvyku mi vždy zavelí přepudrovat alespoň čelo a bradu, abych za nějakou dobu nebyla jak zrcadlo
  • spíš než rozjasnění pleti jsem si všimla toho, jak ji krásně sjednotí a "vyzmizíkuje" i trochu kruhy pod očima
  • ochrana SPF 25 se hodí vždy, ze zkoušených BB creamů je druhý nejlepší (Dermacol 30, Garnier 15) 
Doporučila bych ho ke koupi?
Ano, myslím, že pro ty z Vás, které nemají nějaké extra potřeby krytí a nedisponují závratným kapesným, je to dle mého názoru skvělá varianta. Tento BB stojí kolem 160 Kč a myslím, že je v dostání všude, kde se dají produkty Rimmel koupit.
 

Nivea

Tento BB mám pouze ve vzorku - na FB byla soutěž o testování celých verzí, bohužel, štěstí měli jiní. Co mě ale hodně od Nivey poděšilo a za co mají body k dobru je, že poslali vzorky obou odstínů. Přesně tak si myslím, že by to mělo fungovat - aby byly k dostání vzorky všech odstínů, aby si mohl každý vyzkoušet co je v nabídce a potom se rozhodovat.

Celým názvem se tento BB jmenuje NIVEA Zkrášlující hydratační BB krém 5 v 1. Krém je rozdělen podle barevných typů pleti - světlý nebo tmavý tón pleti.  Jeho složení je obohaceno o minerály, provitamín B5 a lehký make-up okamžitě zajistí bleskově bezchybný vzhled pleti. Krém je navíc dermatologicky testován a schválen.

Co slibuje? 
  • Sjednocuje tón pleti a zjemňuje viditelné póry. 
  • Kryje nedokonalosti pleti - pigmentové skvrny, začervenalou pleť, jemné linky a známky únavy - tmavé kruhy pod očima. 
  • Rozjasňuje pleť a zdůrazňuje její přirozený tón. 
  • Lehké, rychle se vstřebávající složení dodá pleti potřebnou hydrataci.
  • OF 10 chrání pleť před vlivy slunečního záření, které způsobují predčasné stárnutí. 
Výsledkem má být bleskově bezchybný vzhled pleti.  





Co mě hodně překvapilo je jeho růžový podtón. Pro někoho je to plus, pro mě osobně mínus (asi budu ten člověk, kterému spíš sedne žlutý podtón). Co mě zklamalo je fakt, že i světlý odstín mi přišel docela tmavý. Jinak krém voní naprosto stejně, nako krém v modrém kelímku :)

Co doopravdy umí?

  •  tón pleti sjednotil poměrně hezky, ale viditelné póry rozhodně nezjemnil
  •  krytí nedokonalostí pleti jsem si vůbec nevšimla - jednoduše nekryje
  •  rozjasnění pleti jsem si nevšimla
  •  ano, hydratuje hezky, snad nejlépe z vyzkoušených drogérkových BB
  • OF 10 je jednoznačně ten nejnižší, co jsem u BB zkoušela, já osobně bych radši minimálně 15
Doporučila bych ho ke koupi?
Za sebe rozhodně ne. Z vyzkoušených BB z drogérie sice hydratuje nejlépe, ale to je tak všechno. To, že ani kapičku nekryje mě vadí ze všeho nejvíc.


Jinak jsem jen tak na ruce vyzkoušela BB od L'Orealu a velice příjemně mě překvapil, do jak krásné barvy se mi ten nejsvětlejší odstín podařilo rozetřít. Pokud na něj bude někdy v budoucnosti nějaká cenová akce, asi mu neodolám :)
Zdroj: www.omlazeni.cz

P.S. A víte, že své BB mají už i Avon a Astor?
Tento BB od Avonu je možné v balení 5 ml koupit v kampani 2/2013 za 49 Kč. Jdu do toho, abych Vám pak mohla dát vědět :) Jinak plnou velikost bude možné zakoupit od kampaně 3/2013.
Zdroj: www.aukro.cz

Astor jsem dnes zkoušela (2 odstíny - light a nude) a oba jsou velice příjemné.


Zdroj: http://letaky.najdislevu.cz/dm-drogerie/letaksh/5854/komplet/



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr