Přeskočit na hlavní obsah

Konečná 36

Hazké pondělí všem!

Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)  

Oriflame - Big Lash Mascara

Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší. 

Rimmel - Brow Pro Micro

Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu. 

Garnier - Moisture+ Aqua Bomb

Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte. 

Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem

Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo. 

Catrice - Camouflage cream

Ve chvíli, kdy se téměř rok rok nelíčíte, vám nezbyde prakticky nic jiného, než rozdělané produkty vyhodit. Takže já se zbavila tohoto korektoru, který je fajn, určitě si pořídím další, ale pro teď jsme se rozloučili.  

Catrice - HD Liquid Coverage

Ani jsem nestihla tyto make-upy dopotřebovat, nicméně stejně jako s korektorem - když se rok nelíčíte, nechcete si pak dávat na pleť produkt, který vám rok stojí v zásuvce. Za sebe jsem ale s těmito produkty byla moc spokojená, pro perfektní odstín jsem si míchala odstín 010 a 030. Určitě si je pořídím znovu, docela i oceňuji, že momentálně prodávají tento make-up v menším balení. 

Sephora - Dvoufázový odličovač očního okolí

Tento dvoufázový odličovač jsem mívala kdysi strašně ráda, občas jsem si ho v Sephoře koupila, když jsem měla slevu. Tato jeho novější verze mi ale úplně nesedí - přijde mi zbytečně moc mastný a odličování očí mi s ním nebylo ani trochu příjemné. Nakonec jsem ho dopotřebovala na odličování obočí  a znova ho pořizovat nebudu. 

Yves Rocher - Sprchový gel zimní jablko

Tento sprchový gel z vánoční limitky mi na prodejně strašně moc voněl a já sáhla po velkém balení. Inu, chyba lávky. Ve finále mě doma, po sundání roušky, zas až tolik nepřesvědčil a já si za to velké balení docela vynadala. 

Aussie - Turn Up The Curl Mousse

Tato pěna na vlasy byla naprosto famózní! Hezky se s ní pracovala, nelepila na rukách, ani nedělala ulepený pocit ve vlasech. Moje kudrny při jejím použití byly krásně měkké a vlasy mi nádherně voněly do dalšího umytí. Ukořistila jsem nedávno ještě jednu, ale bohužel se už nevyrábí. 

Gliss Kur - Šampon Total Repair

Vlasová kosmetika Gliss Kur je u mě spousty a spousty let velkou stálicí. Vloni touhle dobou jsem psala, že bych se více chtěla věnovat CGM metodě, takže jsem momentálně ve fázi, kdy střídám povolené produkty s tím, co jsem doma měla v zásobě a snažím se všechno dopotřebovat. Nicméně za sebe můžu doporučit, vlasy po tomto šampónu byly hezké. 

Avon - Gel na intimní hygienu

Další z mých stálic, už ani nevím, kolikáté balení jsem spotřebovala. Kupuji pravidelně v akci, tak nějak je všechny dostupné střídám. 

Balea - Kondicionér pro jemné a suché vlasy

Tento kondicionér byl fajn, asi si ho pořídím znovu, až zdělám svou zásobu vlasových produktů. 

Taft - Gel na vlasy

Tady s tímto gelem jsme se moc nekamarádily. Vlasy sice hezky natužil, nicméně z nich nešel v podobě krusty moc dobře vytleskat a zůstával mi tak na jejich povrchu nehezký, bílo šedivý film. Vyzkoušela jsem, víckrát ho asi zkoušet nepotřebuji. 

Balea - Noční pleťový krém

Můj oblíbený pleťový krém, už mám na nočním stolku další balení. Stojí pár korun, ale na pleti je příjemný, neucpává póry. Za sebe mohu jedině doporučit. 

CadeaVera - Noční pleťový krém

CadeaVera je značka, kterou u nás neseženete, ale já ji mám moc ráda. Bohužel, tento noční krém mi úplně k srdci nepřirostl, a to hlavně díky jeho aplikaci - po vymáčknutí z tuby se zdál konzistencí lehce krémovo-gelový, ale při roztírání na pleti zbělal a strašně dlouho trvalo, než jsem ten bílý nános do pleti zapracovala. Nevím, jestli to byl vadný kus či úmysl, aby zákaznice viděla, kde už je krém naaplikovaný a kde ne, ale mě to absolutně nevyhovovalo a byla jsem ráda, že jsem se s ním během lockdownu konečně rozloučila. 


Garnier Fructis - Hydratační maska s Aloe Vera
Řada Hair Food má několik druhů výrobků a po dobré zkušenosti s papájovou maskou jsem sáhla i aloe vera. Nebudu chodit kolem horké kaše - nesedla mi. Po 3 použití putovala ke kamarádce a ta je s ní spokojená. 


Maybelline ColoRama - Lak na nehty
Probírala jsem se laky na nehty a našla tam tohoto zlatého krasavce, který zezelenal, takže bohužel, musí z domu. 


Nivea - Pure Color Micellar
Do tohoto šampónu a kondicionéru jsem vkládala docela velké naděje, že by mohl být fajn, ale upřímně mě po vyzkoušení dvou sad těchto vzorků ani trochu nenadchl. Takže určitě se po nich v drogérii nebudu rozhlížet a přemýšlet o jejich koupi. 


Indulona - Promašťující ochranný krém 
Můj nejoblíbenější krém na ruce všech dob. Miluju jeho ikonickou vůni, která mi přijde XY let pořád stejná a pořád se mi ještě neomrzela. Přes zimu můj největší pomocník na noc.


Houbička na make-up
Přiznám se, že vlastně ani netuším, co za značku houbičky tato je, nicméně stejně jako s korektorem a make-upy - momentálně ji neupotřebím a i když byla umytá, tak už byla hodně zabarvená a z druhé strany i prasklá, takže putovala směr odpad. Jinak ale nebyla špatná, nicméně mohla být maličko měkčí a používala by se mi s větší radostí. 


Oriflame - Sprchový gel
Tento sprchový gel strašně píjemně, svěže voněl. Až mě mrzí, že jsem si ho nenechala na letní období, to by byla teprve jízda :)


Oriflame - Kulatý kartáč
Tenhle kartáč byl strašně fajn, ale bohužel se začal rozlepovat a ať jsem ho zkoušela slepit vším, co jsem našla, tak to lepidlo vždy začalo teplem fénu tát. Což je škoda, ale kartáč mi sloužil asi 5 let, takže za mě určitě super doba. 


Protex - Antibakteriální mýdlo
Protex u nás doma milujeme spousty let. Pamatuji se, že když jsme s bráchou jako malí jezdili na tábor, vždycky nám mamka koupila antibakteriální mýdlo. A já mu zůstala věrná dodnes. 


Old Spice - Deodorant
Další moje stálice, kterou jste na blogu viděli nevím kolikrát. 


Trend it up - Tekuté oční linky
Tyto oční linky jsem nikdy nepoužila, protože po prvním otevření jsem zjistila, že je nějaký chytrák otevřel v drogérii už přede mnou a zničil jim štěteček. Škoda, ta barva by byla naprosto dokonalá. 


Ebelin - Odlakovač na nehty
Tento odlakovač naprosto miluju, používám ho už několik let a nedám na něj dopustit. 



Na závěr mám na vás klasickou otázku - co jste spotřebovali ze své kosmetické sbírky naposledy?

Komentáře

  1. To je teda pořádná nálož. Ty produkty od Catrice mám taky ráda. A ten korektor taky potřebuju už nový.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem strašně ujížděla na make-upech od Rimmelu, od té doby, co jsem vyzkoušela před lety Catrice, jsem věrná více méně této značce :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr