Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy leden - duben 2021 - Péče o pleť

Hezké páteční odpoledne!

Dnes mám pro vás článek o skin care, kterou jsem si koupila v období od ledna do konce dubna letošního roku. Není jí úplně málo, ale část z ní už používám a vy se právě můžete dočíst mé dojmy. 

Nivea - Dvoufázový odličovač očního okolí

Tady bych se zas a znova opakovala, nicméně to musím říct - tohle je můj vůbec nejoblíbenější odličovač očního okolí. A ve finále jsem si koupila tři :)

Balea - Noční krém

Tento noční krém ob Baley mám moc ráda, dělá to, co má a přitom stojí pár korun. Za se sebe můžu jen a jen doporučit. 

Isana - Aktivní sérum s triple kyselinou hyaluronovou

Kyselina hyaluronová je kámoš, to ví v dnešní době každý. A protože Rossmann je už i ve městě, kde tráví většinu týdne, takže jsem se tam stala pravidelným návštěvníkem. A protože jsem chtěla vyzkoušet zase něco nového, sáhla jsem po tomto produktu. Nebudu lhát, zatím jsou mé pocity stále dost smíšené - dělá sice hezkou pleť, to všechno jo, ale brutálně lepí, zrovna moc nevoní a přijde mi, že se do pleti úplně nevsákne a tak nějak na ní sedí. Určitě produkt, který po delším prozkoumání budu chtít více probrat v samostatném článku. 

Isana - Konopná pleťová maska

Ach to konopí :-) Inu, další kousek na vyzkoušení, jsem velmi zvědavá, jak mi maska sedne. 

Garnier Bio - Krém

Tenhle krém se mi povedlo koupit tak trochu omylem - prostě jsem po něm v drogérii sáhla a až při úklidu doma jsem zjistila, že vlastně jeden stejný mám a čeká na otevření. Nicméně pár dní na to mi můj denní krém došel, tak jsem po tom ze zásob sáhla a ach. Nádherně voní, pleť zanechává strašně příjemnou. Tady jsme se stali velcí kamarádi a nelituji, že jsem si pořídila další. 

Oriflame - NovAge

O tomto duu jste si u mě už mohli počíst v tomto článku. Vrátila jsem se k němu téměř přesně po roce a sahám po něm hlavně v období menstruace, kdy má pleť vypadá, jako bych se vrátila do puberty. V tu chvíli opravdu výrazně eliminuje nehezké akné, které se mi dělá hlavně na čelisti. 

Oriflame - Marmeládový pleťový peeling Dark berries

Oriflame přišel s novou řadou produktů, které mají strašně zvláštní konzistence a naprosto úchvatné vůně. Tento  peeling má doopravdy konzisteci jako marmeláda a borůvky jsou z něj krásně cítit. Obsahuje výtažek z bio borůvek (antioxidační účinky), bio ostružin (zdroj vitamínů) a zrníčka z bio černého rybízu (odstranění odumřelých kožních buněk). Na pleť jej používám moc ráda, postačí mi jednou týdně.

Oriflame - Pleťová voda

Pleťové vody od Oriflame mi kupodivu docela sedí, tak uvidíme, jak si povede tato. Z jejich řady Optimals jsem myslím ještě nic nezkoušela, tak budeme mít vzájemnou premiéru. (ale třeba pleťová voda s aloe vera z řady Love Nature je naprosto skvělá ;))

Avon - Matující hydratační opalovací krém na obličej SPF 50

Letos jsem se hecla a objednala si krém na obličej s SPF 50 a rozhodla se překonat strach z ucpaných pórů. A světe div se, žádné ucpané póry se nekonají. Krém mi krásně sednul. Sice úplně nematuje, ale protože jsem skoro rok nepoužila make-up, tak mi to vlastně zas až tolik nevadí. 

Manufaktura - Zklidňující SOS gel proti akné

Podobné lokální péče na akné mám moc ráda, vyzkoušela jsem jich už několik (např. Garnier, Ryor,...) a při poslední objednávce u Manufaktury jsem přihodila do košíku i tu jejich. Nebudu vám lhát - pálí to jako blázen, ale opravdu funguje. A docela rychle. Když ji aplikuji na postižené místo večer, ráno je znatelně menší a pleť není v místě aplikace úplně suchá. Jsem velmi spokojená. 


Tady to nebylo až tolik obsáhlé jako část o dekorativní kosmetice, nicméně i tak toho bylo více. Nebojte ale, přeskočím část s péčí o tělo a vlasy a ukážu vám i spoustu prázdných obalů od produktů abyste viděli, že nejenom nakupuji, ale i poctivě spotřebovávám. 


Komentáře

  1. Ten noční krém od Balei taky ráda kupuju, je skvělý. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. great post!Like your blog, thank you for sharing.

    luxhairshop Black Friday best toupee homecoming

    These contents have greatly helped me.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Strojek na čištění pleti SkinPro Oriflame

Hezký pátek všem! Dlouhou dobu jsem toužila vyzkoušet nějaký čistící kartáček na pleť, protože jsem si říkala, že by mi mohl pomoci od ucpaných pórů a celkově pleť lépe vyčistit. Nicméně jsem žena celkem spořivá (haha, jak kdy, že) a úplně platit dva tisíce a víc se mi za kartáček fakt nechtělo.