Přeskočit na hlavní obsah

Novinky

Mám tu pro Vás pár novinek, o které bych se s vámi chtěla podělit.

Minulý pátek jsem úspěšně ukončila zkouškové. Letos jsem neměla moc zkoušek, jen 2, ale obě stály za to. Ty nervy, to bylo hrozné, ale jsem ráda, že už to mám za sebou, všechno krásně za 1, až jsem z toho byla sama překvapená. Některé mé spolužačky si daly první termín zkoušky a poslední možný, což tak dobře nechápu, ale to je jen čistě jejich věc. Já bych se nemohla stresovat další týden. Mám radši, když mám míň času a víc mě to motivuje k intenzivnějšímu učení, než když mám času dost a tím i dlouhodobější stres.
Blogger mě zlobí jako blázen a já nevím, co s tím. Když jsem nainstalovala staženou šablonu, dělalo si to co chce (např. dvojité záhlaví). Když jsem se vrátila k šablonám co nabízí sám blogger, tak mi to zase háže pod sebou 2 kolonky s příspěvky, takže se mi pak ve finále všechno zobrazovalo dvakrát. Pokud někdo víte, jak to dát pryč, rychle mi to napište prosím do komentářů. Prozatím jsem to musela dát pod informace vpravo (pod archiv,...).

Zdroj: bloggerzseo.blogspot.com

Jinak mám na tento víkend připraveno několik článků a doufám, že se mi to podaří uskutečnit tak, abych zveřejnila každý den jeden. Také už si připravuji články na další týden (zjistila jsem nový rozvrh a říkám si zaconástamnahořevkancelářitrestaj?). Vůbec nevím, jak to všechno budu stíhat s našima úžasnýma hodinama volna :(
Zdroj: zsujezd.blog.cz

Nechala jsem si obarvit vlasy. Ne moc, razantní změna to není, vlasy mám už pátý rok blond, jen jsem si nechala trochu "ztmavit" spodní vlasy. A nemám to vlastně ani ztmavené tmavou barvou - mám tam takovou vínově-rezatou. Barva je to nádherná, ale nejsem natolik odvážný člověk, abych si ji dala na celou hlavu. Ale ta barva vypadá hodně podobně jako tato:
Zdroj: ohlifeisbeautyfull.blogspot.com
Byla jsem v kině na Bídnících a bylo to famózní. Ano, tento film je kritizován pro nedostatek děje, ale kdo zná jeho děj tak ví, o čem je. A u filmového zpracování muzikálu jsou přeci jen důležitější ty písně, než nějaký děj, protože právě ty písně děj tvoří. Herecké obsazení bylo naprosto vynikající, pěvecké výkony taktéž. Několikrát během filmu jsem měla slzy v očích až jsem to na konci nevydržela a nechala je téct. Tak moc mě to dostalo. Nelituji ani koruny za lístek na tento film.


Celý víkend jsem strávila v práci, kde jsem v neděli dávala dohromady nápady na články, ale tím Vás tady momentálně nebudu zdržovat, abych taky měla v záloze nějaká překvapení.

Komentáře

  1. Není tam někde možnost obnovi výchozí nastavení nebo tak? Jinak jsi dobrá, žes to zvládla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic takového jsem nenašla, ale v tom postranním panelu mi to tu nestraší tak, jako když jsem to měla na úvodní stránce všechno dvakrát.

      Vymazat
  2. tak to mas moc krasnu farbu! Neodfotis?
    Inak ak ta trapia suche ruky tu je dobry tip :)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/parafin-domace-pouzitie.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, vlasy jsem zkoušela vyfotit, ale moc se mi to nepovedlo :/

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr