Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy listopad 2015

Hezký čtvrtek všem!

Měsíc utekl jako voda a já tu mám pro Vás letošní předposlední nakupovací článek. Ač jsem si dávala koncem října předsevzetí, že se budu během listopadu krotit, protože budu potřebovat peníze jinde, nějak mi to opět nevyšlo. A tak moje peněženka opět zaplakala :( 

Lak na nehty s gel. efektem - Oriflame
Ehm... Ne, že bych neměla laků na nehty dost, že jo, ale prostě... Pořídila jsem si odstíny Cappuccino, Purple Rain a Crystalline Copper. Zatím jsem měla na nehteh jen odstín Cappuccino a ten sklízel samou chválu od okolí a i já ho můžu pochválit - dobře se lakoval, kryje v jedné vrstvě (ale dvě vrstvy jsou dvě vrstvy) a kdybych ho zrovna neměla nalakovaný v období, kdy jsem se stěhovala a montovala nábytek, věřím, že by na nehtech vydržel déle.


Cappuccino        Purple Rain
Crystalline Copper


Mono oční stíny Pure Colour - Oriflame
Když se zamilujete do nějaké barvy, je vám v daný okamžik tak nějak jedno, jestli zrovna oční stíny používáte nebo ne. Já se zakoukala do odstínu Copper Plum.



Paletka očních stínů Very Me - Oriflame
Zelených očních stínů moc nemám. Velmi se mi proto zalíbila paletka v odstínu Intense Nude, která zelené oční stíny obsahuje. Kromě nich obsahuje neutrální odstíny, takže je ideálním společníkem na běžné denní líčení. A musím říct, že intenzita stínů je super a s bází vydrží celý den.



Tužka na oči - Oriflame
Když jsem se loučila se svojí tyrkysovou tužkou na oči od Avonu, ihned jsem začala hledat náhradu. Zalíbily se mi oba odstíny této tužky Goddess Green, stála pár korun, tak proč ji nezkusit. (a kdyby mi náhodou nesedla, tak během mým mimopracovních aktivit pro děti ji určitě využiji)



Linky ve fixu - Oriflame
Řeknu Vám, že tyhle linky ve fixu jsou velkým adeptem na objev roku! Tak dokonale dlouhodržící černou jsem snad ještě neměla. S linkou se krásně kreslí, není potřeba na ni tlačit. Barva na víčku opravdu rychle zasychá a skvěle drží!




Krém na ruce - Oriflame
V zimním období jsem posedlá vůní jablek se skořicí. Kdyby to bylo možné, měla bych s ní všechny možné produkty. Tak jen doufám, že tento krém nejen že bude vonět, ale bude i něco dělat.


Gelový krém proti celulitidě - Oriflame
Ne, že bych podobným krémům, gelům nebo sérům věřila, ale tak víte jak :)


Colour Rush - Rimmel
Pastelky na rty od Rimmel mě baví! Růžová byla skvělým společníkem v létě, teď na podzim se mi velmi zalíbil odstín 200 Keep Mauving tedy barva ála moje rty. A je opravdu skvělá! Dobře se nanáší, dlouho vydrží na rtech a nádherně voní.
Cena: 104,- Kč (Rossmann - 25% sleva)


Oční stíny - Rimmel
Ve výprodejovém stojanu jsem narazila na oční stíny v odstínu 001 Glam Ice. Bilý stín používám nejčastěji na projasnění vnitřních koutků očí nebo pod obočí, nicméně jelikož jsem si o víkendu hrála na sněhuláka, bylo potřeba víc barvy, než jenom na projasnění.
Cena: 30,- Kč (Rossmann - výprodej)


Lak na nehty - Miss Sporty
K vínovému matnému laku na nehty jsem si pořídila i brášku, a to v odstínu 001. Ano, je to přesně ta barva, kterou někteří vidí jako světle fialovou, jiní jako šedou. Mé oči ji vnímají jako šedou s kapkou fialové a ta barva mě opravdu baví!
Cena: 45,- Kč (Rossmann)



Tvářenka - Rimmel
Jednu tvářenku od Rimmelu už mám a používám ji velmi ráda. Tentokrát jsem sáhla po odstínu 200 Amber, který mi hodně připomíná nenápadný odstín tvářenky od NYC, kterou už nějakou dobu vlastním.A protože jsem ještě neměla možnost ji vyzkoušet doufám, že bude lépe pigmentovaná a i její výdrž bude lepší.
Cena: 64,- Kč (DM drogerie - 25% sleva)


Odličovací ubrousky - Douglas
Úplně nemám co bych k těmto ubrouskům dodala, snad jen to, že mít Douglas blíž, tak bych si pro ně chodila opravdu pravidelně.
Cena: 75,- Kč (Douglas)


Rtěnka - Essence
Vánoční limitované edice Merry Berry už je v drogériích a musím se přiznat, že se mi její barvy i obaly (obzvláště lahvičky laků na nehty jsou roztomilé) opravdu moc líbí. Nakonec jsem se ale rozhodla jenom pro rtěnku v odstínu 02 pink & perfect. 
Cena: 70,- Kč (DM drogerie)


Korektor Match Perfection - Rimmel
Korektor od Astoru mi pod očima zrovna dvakrát nesedí, proto jsem se rozhodla vrátit se ke svému oblíbenému korektoru od Rimmelu v odstínu 010 Ivory.Krásně zakryje kruhy po očima a oční okolí dokáže hezky rozzářit.
Cena: 99,- Kč (DM drogerie)



Make-up Match Perfection - Rimmel
Match Perfection jsem měla dříve a byla jsem s ním velmi spokojená. A protože ho i teď spousta blogerek chválí, sáhla jsem po odstínu 100 Ivory, protože odstín Light Porcelain je na mě opravdu hodně světlý.Tak jsem zvědavá, zda mi bude tento sedět stejně jako dříve.
Cena: 149,- Kč (DM drogeri - 25% sleva)


Tužka na oči - Yves Rocher
Objevila jsem naprosto úžasnou tužku na oči v odstínu 12 Bleu Agave. Přiznávám se, že podobnou barvu jsem asi nikde jinde nezahlédla. Na očích vypadá naprosto dokonale :)
Cena: 119,- Kč (Yves Rocher - 40% sleva)


Matující krém - Yves Rocher
Můj oblíbený krém, který to s mojí pletí opravdu umí. Tak nějak nevím, co víc bych k němu mohla dodat, snad jen - zkuste ho!
Cena: 192,- Kč (Yves Rocher - 40% sleva)

Odličující tamponky na oči - Rival de Loop
Odličovací tamponky napuštěné odličovačem jsem chtěla zkusi už hodně dlouho. Tyto od Rival de Loop stojí pár korun a je jich 50. Navíc pokud budou tak dobré, jako dvoufázový odličovač od stejné značky, myslím, že budou mým pravidelným společníkem.
Cena: 30,- Kč (Rossmann)


Matné oční stíny - Miss Sporty
Hodně mě lákaly vyzkoušet matné oční stíny od Miss Sporty, protože jejich matné laky jsou fajn (což už ale víte). Sáhla jsem tedy po stínu v odstínu 122 Elegant, což je krásná tělová barva, která mi přijde hodně multifunkční.
Cena: 40,- Kč (DM drogerie)


Paletka očních stínů - Avon
A další paletka očních stínů. Not so neutral bsahuje 8 očních stínů, které jsou naprosto nádherné a skvěle k sobě pasují. Velmi mě zaujalo barevné složení paletky, proto jsem si ji také objednala. Jsem na ní velmi zvědavá a těším se, až ji pořádně provětrám.
Cena: 149,- Kč (Avon)



Pěna do koupele - Avon
Další produkt s jablkovo-skořicovou vůní. Už v loňském roce jsem si ji koupila a byla skvělá, letos jsem po ní proto sáhla také. Už se těším na naše společné koupele.
Cena: 49,- Kč (Avon)


Chubby lips - Gabriella Salvete
S kosmetikou Gabriella Salvete moc velké zkušenosti zatím nemám. Nicméně když se před nedávnem ve stojanech objevily jejich pastelky na rty, věděla jsem, že jednu budu muset mít a vyzkoušet. Sáhla jsem po té v odstínu 02 Kiss kiss a jsem z něj naprosto nadšená! Lehce zbarvní rty a ten efekt se mi opravdu líbí.
Cena: 86,- Kč (TETA drogerie - 30% sleva na sortiment GS)


Anti Shine Mattitude - Astor
Astor není zrovna značka, kterou bych v drogériích vyhledávala. Vím, že je mezi blogerkami docela oblíbená, ale mě nechává tak nějak chladnou, i když 2 produkty mám. Narazila jsem ve výprodejovém stojanu na jejich pudr v odstínu 001 a rozhodla jsem se, že ho zkusím. Na víkendové líčení, kdy budu u rodičů, mi bude doufám stačit.
Cena: 50,- Kč (TETA drogerie - výprodej)


Colour Drop Lipstick - Oriflame 
Jednu rtěnku ve tvaru slzy už doma mám, ráda jí nosím v létě. Na podzim jsem sáhla po odstínu Glossy Berry, který je do současného zachmuřeného počasí jako dělaný. A pokud bude tak dobrá, jako její "letní" kolegyně, budu s ní spokojená.
Cena: 99,- Kč (Oriflame)


The gel nail polish - Essence
Bílý lak na nehty sice mám, ale malinko mi zhoustl a není úplně na lakování celého nehtu, ale spíše jen na nail art. Tento od Essence v odstínu 33 wild white ways je super, ostatně jako všechny laky s gelovým efektem, které jsem zatím vyzkoušela.
Cena: 45,- Kč (Teta drogerie)


Clubbing color - Miss Sporty
Modrý lak na nehty jeden mám, nicméně spíš se jedná o letní odstín. Momentálně jsem ale potřebovala jeden zimní a tento v odstínu 175 je naprosto ideální. Jo, a opravdu zasychá do minuty.
Cena: 30,- Kč (DM)


Dvoufázový odličovač očního okolí - Balea
Po dlouhééé době jsem opět sáhla po tomto dvoufázovém odličovači od Baley. Je pořád stejně super jako byl v dobách, kdy jsem si ho kupovala pravidelně. Je opravdu fajn vědět, že některé věci fungují pořád stejně, i když od posledního vyzkoušení uběhla už nějaká doba.
Cena:65,- Kč (DM)


Trio očních stínů - Sephora
Toto trio očních stínů jsem si nekoupila, ale dostala jsem jej od Sephory jako dárek k narozeninám. Z barev jsem nadšená, chystám samostatný článek.


Fotky s bílo-fialovým pozadím byly pořízeny už v novém pokoji :)

P. S. Kdo kromě mě si koupí 4 produkty na rty v jednom měsíci???

Komentáře

  1. To je velká spousta hezkých novinek! :) Čtyři produkty na rty, to je úplně v normě... :D A stínů je, koukám, taky dost. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, i ty stíny se nějak urodily, no :) Nicméně musím říct, že jsem velmi potěšena faktem, že ani s jednou paletkou jsem nešlápla vedle :)

      Vymazat
  2. Ten krém od Oriflame musí vonět dokonale :-))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní božsky, úplně stejně jako jeden z krémů z vánoční limitky Essence cca 3 roky zpět :)

      Vymazat
  3. Ty toho máš.. Moc hezké nákupy, taky jsem si koupila v Dmku korektor od Rimmelu ve slevě, je skvělí a není mu co vytknout. Pěnu do koupele od Avonu v té hezké lahvičce bohužel moc nepění dle mé zkušenosti z minulého roku. Pudr od Astoru za 50 kč, to se musím do Tety hned v pondělí mrknout, ten by se mi rozhodně hodil.
    Koupila jsi si toho dost ale i já jsem toho v listopadu nakupovala hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, zase se zadařilo :D

      Zkus tu pěnu lít přímo do proudu vody, mě tak pění jako blázen. Na pudr zkus mrknout, mile mě překvapil :)

      Vymazat
  4. Linky ve fixu od Oriflame jsem si taky pořídila a zcela souhlasím. Mám je už po druhé a jistě ne naposledy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám v hledáčku další 2 odstíny, které chci vyzkoušet :) jsou opravdu super :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr