Přeskočit na hlavní obsah

Test odličovacích ubrousků II

Hezký pátek všem!

V prosinci loňského roku jsem vydala článek, ve kterém jsem testovala běžně dostupné odličovací ubrousky. Ze začátku jsem si nebyla úplně jistá, jestli mám napsat i pokračování, ale protože se mi tu sešlo zase několik ubrousků, které v minulém článku nebyly, rozhodla jsem se ho přeci jen napsat. Pokud někdo nečetl první článek, tak to může napravit a podívat se sem.

Opět jsem zkoušela ubrousky, které seženete buď v obchodních řetězcích, v drogériích nebo běžně dostupném katalogovém prodeji (Oriflame). Cena jednotlivých balení ubrousků nepřesáhla 100,- Kč, mnohdy nepřesáhla ani 30,- Kč, takže se opravdu jedná o cenově dostupné produkty.

Odličující ubrousky TESCO
Obchodní řetězec přišel s vlastní pečující pleťovou řadou. Ještě nejsem úplně rozhodnutá, jestli z řady vyzkouším ještě něco jiného než ubrousky, nicméně k ubrouskům samotným nemám jedinou výhradu. Dají se sehnat ve verzi s okurkovým extraktem (zelené) pro všechny typy pleti a bez parfemace pro pleť citlivou (modré). Obě verze obsahují vitamin E. Ubrousky si skvěle poradí s make-upem, řasenkou i linkami. Balení po 25 ubrouscích koupíte do 30,- Kč, nedávno bylo k sehnání za 22,- Kč.





Soft & Clear Balea
Ubrousky od Baley u mě jednoznačně kralujou. Zatím mi od této značky nesedly jedny, jinak co jsem vyzkoušela, tak za mě opravdu velká spokojenost a kupuji si je opakovaně. Tyto nebyly výjimkou - odličovaly skvěle, příjemně voněly. Seženete je v DM drogeriích lehce nad 30,- Kč za balení, nicméně seženete tam i mnohem, mnohem dražší, takže mi dejme tomu nějakých 35,- Kč nebo kolik tak můžou stát, nepřijde zas až tak moc.


P. S. Love your skin
Tyto ubrousky jsem si přivezla z Drážďan z Primarku a říkám si, proč jsem je tam jen nenechala. První co mě zarazilo je materiál, ze kterého jsou vyrobeny. Na dotyk jsou velmi nepříjemné, na tváři pak obzvlášť. Nepřijdou mi nikterak moc vlhké, takže na jedno odlíčení jsem spotřebovala 4-5 kusů, což mi přijde docela dost. Já je kupovala ve dvojbalení v přepočtu za nějakých 40,- Kč za 50 ubrousků. Za mě rozhodně nemůžu doporučit. A i když vím, že Primark u nás v Čechách nemáme, tak jsem je do tohoto přehledu zařadila z důvodu, že dnes do Primarku jezdí kde kdo.


Odličovací ubrousky Douglas
Tyto ubrousky jsem v minulém článku hodně chválila, nicméně mám pocit, že jejich kvalita klesla. Říkala jsem si, že jsem třeba měla smůlu na jedno špatné balení, které jsem používala v zimě, ale ani to, které mám rozdělané právě teď, nedosahuje těch kvalit, kterých by mělo. O tom, že kvalita ubrousků začala lehce pokulhávat, mluvila i Lou v jednom z dílů RIProduktů.

Odličovací ubrousky Iseree
Tyto odličovací ubrousky seženete v obchodním řetězci Lidl za velmi příjemnou cenu 20,- Kč. Stejně jako ubrousky TESCO se tyto dají sehnat ve dvou verzích - v růžové pro suchou a citlivou pleť a v modré pro normální a smíšenou pleť. A i tyto ubrousky jsou opravdu super, obzvláště ty modré mi byly hodně příjemné a rozhodně jsem je neměla naposledy.



Vlhčené čistící ubrousky ISANA young
Líbí se mi privátní značky ať už drogérií, tak obchodních řetězců a ráda je zkouším. Isana je značka drogérie Rossmann a musím říct, že mě tyto ubrousky tak moc nadchly, že je zařazuji mezi mé vůbec nejoblíbenější ubrousky, které jsem pro tento článek vyzkoušela. Odlíčení s nimi bylo opravdu jednoduché, nebylo potřeba na ně tlačit nebo oko zbytečně třít, aby šlo líčení dolu. Za mě opravdu velké, velké nadšení a rozhodně jsem je neměla naposledy.


Čistící ubrousky na obličej Oriflame
Když jsem začala tyto ubrousky zkoušet, tak jsem byla přesvědčená, že je zrovna dvakrát chválit nebudu, ale pak jsem musela obrátit. V mé zatěžkávací zkoušce (aneb přijdu domů ve 3 ráno lehce ovíněná...) obstály na výbornou. Ráno jsem se po probuzení podívala do zrcadla a pleť byla naprosto dokonale odlíčená a hlavně bez zbytků řasenky. Po přečištění pleti micelární vodou byl vatový tamponek špinavý pouze od potu a mazu, zbytky make-upu jsem nenašla. Takže jo, za mě proč ne. Jen je potřeba vychytat je v akci, jejich plná cena je 109,- Kč.


Make-up removal wet wipes Bella
Tyto ubrousky bych malinko přirovnala k těm z Primarku. Přijde mi, že nejsou úplně z kvalitního materiálu, jejich napuštění odličovacím přípravkem také není nikterak závratné. Odlíčení s nimi je vhodné pouze za předpokladu, kdy používáte jen BB/CC krém, na klasický make-up jsou hodně krátké. Oční stíny odlíčí hezky bez většího drhnutí oka, ale na s linkama a řasenkou si téměř vůbec neporadí. Za sebe rozhodně nedoporučuji.







Používáte odličovací ubrousky? Jaké mi doporučíte k vyzkoušení?
 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr