Přeskočit na hlavní obsah

Infallible 24H-Matte - L'Oréal

Hezké úterý všem!

My, kterým byla nadělana mastná či smíšená pleť, prahneme po produktech, které naši pleť alespoň na krátkou chvíli zmatní, a je jedno, jestli to je pleťová voda, krém, make-up nebo pudr.

Já osobně vyzkoušela už řadu matujících produktů, ale žádný z nich mou pleť (obzvláště mé čelo) nedokázal zmatnit na delší časový úsek než je pár hodin. Proto jsem vkládala naděje do make-upu
Infallible 24H-Matte od L'Oréal.




Make-up jsem si pořídla v odstínu 20Sand, který mi momentálně sedne jako ulitý, přeci jen sluníčko už svítilo (i když to chvílemi nevypadá) a já jsem malinko opálenější než bývám po zbytek roku. Byť jsem si už zvykla, že si kupuji většinu make-upů ve skleněné lahvičce s pumpičkou, tak mi jeho plastová tuba vůbec nevadá. Naopak, na cestován je mnohem lehčí a skladnější.

Jak můžete vidět, tak odstín není tak tmavý, jak by se dalo předpokládat...
S make-upem se moc hezky pracuje, a to jak prsty, tak za pomocí štětce. Slibuje vysoké krytí, což můžu potvrdit. Na druhou stranu jeho textura není moc hustá a hutná, takže na tváři po zapracování nepůsobí jako nepřirozená maska hlásající do všech stran, že jste ráno použili make-up.

Lucka z GetTheLouk ve svých červnových objevech a přešlapech říká, že je potřeba tohoto make-upu použít víc než je zvyklá, v čemž jí dávám za pravdu, ale na druhou stranu pro mě osobně to není v porovnání s množstvím ostatních make-upů které používám zas taková tragédie.

Nicméně co mu nejsem schopná (a ani ochotná) odpustit, a co je jeho obrovské mínus, je to, jak moc zalézá do pórů a zvýrazňuje je. U mě to je hlavně na nose a v jeho okolí, kde mám póry rozšířené. A bohužel mi póry zvýrazňuje při jakékoli aplikaci - prsty, štětcem nebo houbičkou. Tomuto jeho nešvaru se dá předejít použitím báze, která pleť vyhladí a tak nemá šanci se kdekoli cokolo usadit (u mě nejvíc funguje Satin Base od Dermacolu, taky si docela rozumí s POREfessionalem od Benefitu), ale je to krok navíc. Takže pokud opravdu spěchám a chci ušetřit každou minutu navíc, tak raději sáhnu po jiném make-upu nebo CC krému, ktery mi póry nezvýrazňují, a tudíž je mohu použít klidně bez báze.






Pomineme-li jeho zalézání do pórů a jejich zvýraznění, není to úplně špatný make-up. Mé smíšené pleti sedí hezky, líbí se mi jeho příjemně matný finiš, který sice nevydrží slibovaných 24 hodin (haha), ale po zapudrování je rozhodně má pleť matnější delší dobu, než když použiji jiný make-up a pudr. Make-up mi velmi jemně sladce voní, ale po jeho zapracování do pleti a zapudrování není žádná vůně cítit.



Ve finále nejsem schopná říct, jestli bych tento make-up mohla nebo nemohla doporučit. Má své klady i mínusy a asi bude na každém individuálně, jestli tento make-up zkusí nebo ne. Já ho dopotřebuji, ale po dalším balení momentálně ani trochu netoužím.

Zkoušel tento make-up někdo z vás? Jak ho hodnotíte?

Komentáře

  1. Myslím si že Loreál makeupy umí, škoda že zvýrazňuje póry, ty já mám taky dost rozšířené. Určitě se po tomto makeupu kouknu, celkem bych mu vkládala i naděje že by mi mohl sednout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím jiný make-up od LOréalu nezkoušela, takže jej nedokážu porovnat s jiným téže značky.

      Vymazat
  2. Přemýšlela jsem nad ním,ale jestli zvýrazňuje póry...asi to pokoušet nebudu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady mě napadá jen jediné - zkusit si vymáčknout do nějakého kalíšku z testeru a vyzkoušet ho :)

      Vymazat
    2. Pravda,to by me nenapadlo,tak uvidim,jestli se mi bude chtit :-)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr