Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy červenec 2016

Hezký den všem!

Máme za sebou půlku prázdnin a tak doufám, že jste měli nějaké volno :) Já teď mám před sebou téměř celý měsíc volna, ale ještě pořádně nevím, co budu dělat. Dovolená jako taková se letos bohužel nekoná, takže to vypadá na krátké výlety po okolí. 

Jsem moc ráda, že v červenci jsem dokázala kosmetické nákupy udržet na přijatelném počtu :)

Eye shadow base - Dermacol
Na tuto bázi pod oční stíny jsem sice nikdy moc chvály nečetla, ale znáte to - sto lidí, sto chutí. Tak třeba budu jednou z těch, kterým báze bude vyhovovat.



Pure Shine Colour LIP Balm - Catrice
Různým pastelkám na rty jsem už asi opravdu propadla. A protože stojan Catrice je tady u nás docela vzácností a kupodivu nebyl nikterak výrazně vybraný, sáhlas jsem po pastelce v odstínu 040 My Cherry Berry. Teď mám ale dilema, zda napsat bohužel nebo bohudík. Pastelka není dobře pigmentovaná, takže mám dvě možnosti - buď bohudík za to, protože to je barva, u které si myslím, že 90% lidí může říct, že se jedná o odstín mé rty ale krapet lepší, nebo bohužel, čekala jsem větší pecku... Je na každém, jak si vybere, za mě je to tak někde na pomezí obou možností...


Gelová maska s aloe vera - Oriflame
Z řady Love Nature mám už peeling se kterým jsem opravdu hodně spokojená a tak jsem se rozhodla vyzkoušet i gelovou masku.


Štětec na pudr - Ebelin
Nevyhovující štětec na pudr je peklo, co si budeme povídat. Poslední dobou mě ani moc nebavilo pudrovat se štětcem, který mi přestal vyhovovat, takže jsem používání pudru hodně minimalizovala a pudrovala se většinou jen o víkendu, protože u rodičů mám svůj oblíbený štětec od ELFu. No a protože jsem potřebovala ten nevyhovující nahradit a mít tak 2 plně funkční štětce, rozhodla jsem se vyzkoušet tento od Ebelin a jsem ráda, že jsem tak udělala!


Ke štětci byla ještě sada těchto aplikátorů na oční stíny. Upřímně se chystám je vyzkoušet, protože nevěřím, že by byly k něčemu dobré. Ale jelikož samostatně se prodávají za 80,- Kč, tak je chci fakt zkusit.


Šteteček na oční linky - Alverde
Na tento štěteček jsem narazila čistě náhodou ve výprdejovém stojanu. Mám v plánu se vrátit do linkování s gelovými/krémovými linkami, tak si lehce rozšiřuji svůj arsenál.


Oboustranný štětec na líčení očí - Avon
Štětců na oči není nikdy dost, že jo. Tento dvojitý štětec se mi v katalogu docela líbil, tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Ve finále se koná docela velké nadšení z jeho silnější části (tužkový tvar), která je moc hezky střižená a skvělá při nanášení stínů na spodní víčko. U části štětečku na oční linky se mi líbí zkosení, ale jinak je samotný štěteček na linkování hodně silný, takže na žádnou tenkou linku to není.


Osvěžující vitaminová pleťová voda - Garnier
O této pleťové vodě jste mohli číst v poslední konečné. Netuším, kolikáté balení už mám (ale viděla bych to někde mezi čísly 10 - 15, protože jsem ji začala používat dlouho před tím, než jsem začala psát blog) a naše láska prozatím nemá konce...


Osvěžující čistící pleťové náplasti - Nivea
Na tyto čistící pásky jsem opravdu hodně, hodně zvědavá. Balení obsahuje 4 náplasti na nos, 2 náplasti na čelo a 2 na bradu. Běžně se dají tyto pásky sehnat kolem 200,- Kč, v DM je momentálně mají za nějakých 129,- Kč + jsem si cenu ještě snížila slevovým kuponem. Tak jsem zvědavá, zda něco umí, nebo jsem zbytečně vyhodila peníze. 


Co hezkého jste si v červenci pořídili vy?

Komentáře

  1. Zaujal mě ten gel Oriflame, já si nejraději odličuji a čistím obličej podobnými produkty. Štětce Ebelin jsou fajn, určitě jsi dobře koupila, já ho mám a jsem spokojena. Pastelky na rty mám ráda protože nejsou tolik výrazné a nemusím se pořád kontrolovat jestli nemám barvu někde jinde než na rtech. Pěkný nákup. Já toho v červenci moc nekupovala jelikož si nechávám peníze na dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Masku jsem ještě nezkoušela, nicméně doufám, že bude minimálně tak příjemná, jako je peeling ze stejné řady :) Já si teď dám od nákupů kosmetiky na nějaký čas pauzu ;)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr