Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XVII

Hezký pátek všem!

Po delší době jsem tu zpátky s várkou prázdných obalů. Oproti minulému dvoudílu toho není tolik, ale za ten měsíc a půl se mi přeci jen zase něco nashromáždilo a tak to musí pryč, aby se mohly hromadit další prázdné obaly (což když teď tak čtu, je vlastně úplně padlé nahlavu - kdo by chtěl hromadit něco, co už spotřeboval? jasně - blogerka) Tak se na to v rychlosti podíváme...

Pleťová maska  Sebo vegétal od Yves Rocher byla skvělá, určitě si ji koupím znovu.
Stejně tak sprchový gel Jardins du Monde od stejné značky s vůní limetek byl skvělý.
Žlutá řada od Gliss Kur patří k mým vůbec nejoblíbenějším a pravidelně se k ní vracím už několk let. A jak to tak vypadá, vracet se k ní budu i nadále.
 



Bělící pasta od Vademecum byla skvělá, nemám víc co k ní dodat, je to pasta na zuby.
Miniatura malinového sprchového gelu od Yves Rocher byla fajn, nicméně plné balení mít nemusím. Nějak moc mi nevoněl a mnohem více jsou mi sympatické právě sprchové gely Jardins du Monde od stejné značky.
Tablety do koupele ze Sephory nevidíte na mém blogu poprvé ani naposled.
O mém názoru na tyto odličovací ubrousky od Essence jste si mohli přečíst v tomto článku.
Holítka - růžové si už nikdy víc nekoupím (bohužel mám ještě 2), modré je super.
Odličovací tamponky z Globusu jsou také mojí státlicí.
O čistícím strojku na pleť od Oriflame jste si mohli přečíst ve středu tady. Toto je jedna z hlavi, která je už hodně opotřebovaná, tak zasloužila výměnu. 


Gel na intimní hygienu Jessa není vůbec špatnou záležítostí, jen má naprosto nepraktické dávkování, takže jeho obsah se nachází v dávkovači s pumpičkou.
Micelární voda 3v1 Eucerin byla fajn společníkem. Používala jsem ji moc ráda a kdybych někdy měla možnost se k ní zase dostat, tak ji určitě vyzkouším (nicmně m omentálně mám v zásobě více jak 2 litry jiných micelárek) Dostala jsem se k jejímu vyzkoušení když byla jako dárek k nějakému časopisu a nelituji.
Dvoufázový odličovač očního okolí Rival de Loop je super, ale o tom jste si už u mě na blogu mohli přečíst několikrát.
Acne Clear Dermacol také není žádným nováčkem a právem patří mezi mé oblíbence. Určitě o něm na tomto blogu nepíšu naposledy.
Sprchový gel Tropical Sunshine Balea byl super, ale musím říct, že dřívější mngové sprcháče mi voněly o něco lépe. A jelikož to byla limitka, tak už se k němu s největší pravděpodobností nedostanete. 


Odličovací ubrousky Balea s kyselinou salicylocvou pro problematickou pleť byly super a rozhodně jsem je neměla naposledy.
Velmi mile mě překvapily i odličovací ubrousky Tesco s výtažkem z okurky, které perfektně odlíčily pleť od make-upu a poradily si i s řasenkou.
Intimní ubrousky Caterine také nejsou žádným nováčkem tady na blogu. Používám je už několik let a nemám potřebu to měnit.
Odličovací tamponky z Kauflandu jsou super, hlavně mě vždy potěší jejich skvělá cena.


Vyhazuji

Řada péče o nohy Foot Works Avon - nemůžu o ní říct křivého slova. Nicméně mám naštěstí docela štěstí, že mé nohy zatím nepotřebují nějakou extra péči. Tuto celou řadu už před několika lety kupovala mamka a vlastně z ní nikdy nic nepoužila. A protože se jedná o roduky letité, je čas se s nimi rozloučit.


Mini deodorant Dry Skin Balea nebyl špatný, ale rozbil se mi aplikátor, takže je nepoužitelný.
Krémový deodorant téže značky ráda používám v létě na vnitřní stranu stehen když si chci na sebe vzít sukni. A protože jsem jej už nějakou dobu měla a moc ho již nezbývá, rozloučila jsem se s ním a na léto si pořídím nový.
Noční krém Essentials Oriflame byl mojí noční můrou, ze které se má pleť vzpamatovávala několik měsíců. Jednu dobu jsem ho používala na mazání nohou, ale už ani to mě s ním nebavilo, takže jde.


Lip Scrub Essence z LE Hugs&Kisses nebyl špatný, ale už jsem ho dlouho nepoužila a začal smrdět, takže je čas se s ním rozloučit.
To samé můžu říct o malinovém balzámu na rty od Baley. Nebyl špatný, i když se samozřejmě dají sehnat mnohem lepší balzámy za stejnou cenu, ale dlouho jsem ho nepoužila a změnil vůni i barvu, takže nazdar.


A jak se daří spotřebovávat Vám? Jste úspěšní, nebo naopak stále jen a jen syslíte a syslíte? :)

Komentáře

  1. produktů jsi spotřebovala dost. Mě se teď hromadí spoustu obalů takže brzy bude u mě na blogu taky článek.
    Co jinak k produktům: Žlutá řada Gliss Kur je nejlepší, kdysi to byl můj nej šampon ale to víš mám pořád touhy zkoušet nové věci a tak momentálně používám jiný.
    Vademecum pasta se mi líbí jaký má obal, láká mě si jí koupit. Acne clear od Dermacolu, k němu se vždycky ráda vracím, měla jsem ho a nemůžu na něj říct půl špatného slova.
    Ubrousky od Baley jsem vyzkoušela snad všechny druhy a zrovna tyhle mě naopak nenadchly tolik, nejraději mám ty zelené.
    Deo creme od Baley, to vůbec nevím že existuje, mno, musím se na to podívat v obchodě.
    dříve jsem dost syslila, prostě šetřila a určité produkty si nechávala na určité chvíle ale už si říkám, to nemá cenu a tak se mi už vypotřebovaných obalů více hromadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od Baley nejraději ty bílé s růžovým obdélníčkem, ale ani tyto nejsou špatné. K tomu Deo krému od Baley - vlastně si vůbec nejsem jistá, jestli se ještě vyrábí a je k sehnání...

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr