Přeskočit na hlavní obsah

Strojek na čištění pleti SkinPro Oriflame

Hezký pátek všem!



Dlouhou dobu jsem toužila vyzkoušet nějaký čistící kartáček na pleť, protože jsem si říkala, že by mi mohl pomoci od ucpaných pórů a celkově pleť lépe vyčistit. Nicméně jsem žena celkem spořivá (haha, jak kdy, že) a úplně platit dva tisíce a víc se mi za kartáček fakt nechtělo.




Pak jsem jednoho dne objevila v katalogu Oriflame čistící strojek Skin Pro a měla jsem jasno. Strojek jsem si objednala a ihned po jeho doručení se pustila do zkoušení.


„Strojek na čištění pleti SkinPro zajistí důkladné čištění, nezbytně nutné pro krásný vzhled pleti, které vám zabere jen 1 minutu denně. Budete žasnout nad tím, nakolik se stav vaší pleti zlepší!“

Strojek došel v krabičce, která obsahovala 2 kusy tužkových baterií, strojek s jednou hlavicí a ochranný látkový sáček na cestování. Ke strojku jsem si při objednávce doobjednala i 2 kusy náhradních hlavic, při další doobjednávce jsem přidala další 4.


Hned první vyzkoušení strojku mě opravdu velmi mile překvapilo – pleť byla po vyčištění znatelně jemnější, rozšířené póry v oblasti brady a u kořene nosu se zdály být viditelně čistší a následně nanesený krém se do pleti mnohem rychleji vstřebal než dříve.

Strojek je nastaven tak, že po zapnutí běží minutu, poté se automaticky sám vypne. Dají se na něm nastavit 2 rychlosti, což zrovna já velmi oceňuji. Strojek se velmi dobře drží v ruce, nemá tendenci se klouzat ani, když máte ruku mokrou. Není těžký, takže čištění s ním je jednoduché.


Co slibuje?

  • odstraní až 5x více nečistot než běžné ruční čištění 
  • 8x projasněnější pleť (na základě klinické studie) 
  • méně viditelné póry (na základě spotřebitelského) 
  • optimalizuje vstřebávání pleťové kosmetiky
Co splňuje (dle mého názoru)

  • při čištění pleti strojkem mám po použití tonika/pleťové vody vždy kosmetický tamponek čistý, což se mi občas při ručním čištění pleti nepovedlo
  •  nemyslete si, že vás tento strojek zbaví rozšířených pórů – ano, jsou méně viditelné, ale to jen díky tomu, že jsou lépe vyčištěné, než když pleť čistíte pouze prsty, ale pořád tam jsou, v mém případě pořád rozšířené, i když čistší
  •  rozhodně napomáhá rychlejšímu vstřebávání pleťové kosmetiky – osobně jsem zkoušela s několika různými krémy
  •  pokud se k projasnění pleti počítá i to, že je mnohem hebčí a jemnější, tak splňuje i tento slib


Jak strojek používám já?
I když se strojek dá použít k odlíčení make-upu, já MU odličuji raději micelární vodou nebo pleťovým mlékem. Strojek používám až na následní čištění čistícím gelem. Strojek si pouštím dvakrát - kromě čela, tváří a brady s ním čistím i nos, kde mě rozšířené póry a černé tečky trápí ze všeho nejvíce. Občas používám dvakrát denně, většinou však jenom jednou - večer.

Výhody:

  • pořizovací cena strojku (plná 999,- Kč, já kupovala za 599,- Kč) – pokud sami Oriflame prodáváte nebo máte někoho, kdo Vám zboží prodá za nákupní cenu, je cena ještě nižší - i když samozřejmě určitě seženete i levnější strojky
  • ořizovací cena náhradních kartáčků 2ks (plná cena 199,- Kč, já kupovala za 139,- Kč)
  • pomáhá krému rychleji se vstřebat do pleti
  • plastová krytka na štětinky
  • stojánek
Nevýhody:

  • ač jestrojek menší velikosti, asi úplně nebudu mít nikdy potřebu ho s sebou brát na cesty (i když to asi nemůžu brát úplně jako jeho nevýhodu)


Strojek testuji již od října, takže mé závěry rozhodně nejsou unáhlené a ovlivněné prvotním nadšením z něj. Za sebe můžu kartáček s klidným svědomím doporučit. 

A co vy? Používáte na čištění pleti nějakou vychytávku, nebo preferujete čištění prsty?

Komentáře

  1. O této vymoženosti jsem také přemýšlela, ale ta cena... Já si počkám jestli třeba nepůjde s cenou dolů. :)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že katalogová cena o moc dolů neklesne :/ Nicméně jsem viděla kartáček kolem 200,- Kč jednu dobu v Lidlu tak to zkus tam :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr