Přeskočit na hlavní obsah

Má sbírka štětců

Hezký den všem!

Dlouho jsem se rozmýšlela, zda napsat článek o mých štětcích nebo ne. Nakonec, když jsem si prohlížela naplněnou skleničku od IKEA svíčky, jsem si řekla proč to nezkusit. Štětců mám (podle mého názoru) dost, jsou běžně dostupné (myslím, že na eBay dnes nakupuje kde kdo, takže i ten považuji za běžně dostupný) a pohybují se v přijatelných cenách. Pojďme se tedy společně podívat na mých 43 kousků...


Štětce jsem rozdělila do 3 kategorií - na tvář (tu pak na další 3), na oči a ostatní.

Štětce na tvář




Štětce na make-up
Se štětci na make-up je to těžké - každému vyhovuje něco jiného. Mě momentálně nejvíce vyhovuje štětec z eBay (úplně nahoře), který je lehce zakulacený a velmi dobře se mi s ním make-up zapracovává do pleti. Špičatý štětec pod ním velmi ráda používám na zapracování make-upu v oblasti nosu a na zapracování korektoru. Mám je krátkou dobu a myla jsem je zatím jen párkrát, ale po jejich koupi mi sem tam vypadl nějaký chloupek, teď mi přijde, že pěkně drží tvar a chlupy nepadají.

Stipple Brush od e.l.f. mi na zapracování make-upu moc nesedí protože je strašně řídký. Ale hrozně fajn je na nanášení bronzeru, protože se dá lehce zmáčknout a tím pádem zúžit na konturování. Mám jej několik let a přežil už několikero mytí bez vypadnutí štětinky.

Štětec od ebelin je moc fajn, než jsem si koupila růžové štětce na eBay, používala jsem ho velmi ráda a často. Jeho výhoda je, že jej seženete běžně v DM drogerii. Zatím se mi nestalo, že by z něj vypadl při používání nebo mytí nějaký chloupek.


Všechny štětce jsou ze syntetických štětin.


Štetce na pudr
Jak můžete vidět, štětců na pudr moc nemám. Štětec se srdíčkem mám z obchodu TIGER a nosím ho v kosmetické taštičce v kabelce. Věřte mi, že nic tak heboučkého jsem snad ještě nikdy neměla.

Růžový je opět z eBay a je moc fajn. Pudr se s ním velmi hezky nabírá a díky tomu, že je plochý, perfektně sedne na tvář a práce s ním je radost.

Štětec na pudr e.l.f. mám již možná 5 let a nedám na něj dopustit. Moc jsem mu tenkrát nevěřila a jsem ráda, že jsem se spletla. Je jednoduše skvělý a přísahám, že za celých 5 let co ho mám z něj nevypadl ani chloupek a to je to jeden ze štětců, který používám takřka denně a nejčastěji ho myji.



Štětce na tvářenku

Vezměme to popořadě, pěkně shora dolů - štětec na tvářenku e.l.f. a bílý kámoš pod ním jsou naprosté katastrofy, které jsou dobré akorát tak na to, abyste si do tváře vydřely díru. Neskutečně škrábou, to mi věřte. E.l.f. byl součástí sady, sama o sobě bych si jej nekoupila. Bílý štětec for your Beauty jsem si koupila za pár korun v Rossmannovi a vážně této koupě lituji.

Štětec Essence už mám několik let a stejně jako štětec na pudr od e.l.f. je úžasný. Taktéž nepouští chlupy, díky své velikosti je vhodný i na cestování, protože nezabere moc místa. Ač je opravdu jemný, dokáže si poradit i s nabráním zapečené tvářenky.  

Další štětec od e.l.f. a další heboučký králičí ocásek. Ač je určený na tvářenku, já si ji sním jednoduše nanést neumím, ale je naprosto úžasným pomocníkem při nanášení rozjasňovače. Tam nemá konkurenci.

Štětce z eBay jsou na nanášení tvářenky príma záležitostí. Chlupy nepouští, štětiny mají pevné. Jsou dobré i na nanášení bronzeru (je to s nimi mnohem jednodušší než se Stipple Brushem od e.l.f.)




Štetce na oči a obočí

Kdybych měla všeho jako štětců na oční stíny, byl by můj život doslova zahlcený. Nicméně na druhou stranu se mi málokdy stane, že mám všechny štětce špinavé a tím pádem nepoužitelné.


Štětce s fialovými štětinami od Essence jsou mými věrnými společníky ve chvílích, kdy se nechci špinit prsty Color Tattoo. Věřte mi, nenašla jsem na jejich použití lepší štětce než jsou tyto.

Černý a zlatý štěteček z Avonu mám už strašně dlouho (byly vždycky součástí takové té manikůrové sady se štětečky) a kupodivu jsou plně funkční a použitelné. Mají sice hodně měkké štětiny, což by někomu nemuselo vyhovovat, ale jelikož jsem podobné sady dostávala na základce a střední, tak mi věřte, že za těch 10 let, co je mám, jsem se s nimi naučila pracovat. Štěteček s mazacím aplikátorem není zrovna vhodný na pudrové stíny, s těmi krémovými si přeci jen poradí o něco lépe.

Úplně nevím, proč jsem si tenkrát v Německu tenhle štětec od ebelin kupovala. Ano, je určený na oční stíny a ano, je obrovský! Není špatný ve chvíli, kdy potřebujete nanést na celé oční víčko světlý stín a vytánout ho směrem k obočí, na to je skvělý. Jinak u mě nemá využití.

Se značkou for your Beauty to je jak na houpačce - něco je super, něco stojí za starou bačkoru. A zrovna tento štětec se může řadit do první kategorie, je vážně super. Je to ten štětec, po kterém sahám nejčastěji a vím, že s ním odvedu dobrou práci. 

Štětec ze Sephory je fajn, používám ho ráda. Mám v plánu si koupit ještě nějaký štětec jejich značky. 

Poslední tři štětce jsou takové hodně fórové záležitosti - první z nich byl součástí sady Marianne a i když je použitelný, moc ráda po něm nesahám. Štětec for your Beauty je v tomto případě ten, co stojí za starou bačkoru. Primárně je určený pro nanášení korektoru, ale jeho štětiny jsou natolik tuhé, že to prostě nejde a akorát tak zanechává čmouhy. Bohužel, s očními stíny se mu nedaří o nic víc a navíc z něj nejdou při mytí vůbec dostat ven. Limitka štětců od Essence vypadala strašně krásně, ale jejich použitelnost značně pokulhává. A jestli něco nenabírá ani pudrové ani krémové oční stíny, pak je to právě tento štětec.



Byly doby, kde jsem blendící štětec neměla ani jeden, teď jich mám rovnou 6.

Růžové z eBay jsou super, kromě blendění se dají použít i jako štětce na nanesení stínu na celé víčko, takže tahle jejich multifunkčnost mě opravdu baví.

Štětec ebelin není úplně nejlepší, co vlastním, ale použít se dá. Jeho druhý konec obsahuje štěteček na linky, ale spíš je lepší na dokreslování obočí. Ebelin má v nabídce jenom jednostranný štětec na blendění, který je hustší a myslím si, že bude mnohem lepší než tento.

Můj první "blendící" štětec e.l.f. není úplně tím nejvhodnějším štětcem, který si na blendění můžete pořídit, ale dá se to s ním. A jelikož jsem ho používala několik let, než jsem se dostala ke klasičtějším chlupáčům, má své nezastupitelné místo v mém štětcovém arsenálu. 

Jak jsem psala výše, že dle mého názoru nejsou štětce z LE Essence moc použitelné, tak tento fialový krasavec je vyjímkou. Pracuje se s ním velmi dobře a momentálně po něm sahám nejčastěji.

Své kosmetické štětce má i Oriflame. Malinko mi přijde k smíchu jejich označení "profesionální," které ale když pominu, máme tu funkční štětec. 



Štetečky na oční línky jsou kapitola sama o sobě, protože každému vyhovuje něco jiného. Já mám nejraději na gelové linky ty zkosené, které se dají použít třeba i při vyplňování obočí stíny. Nejčastěji sahám po Essence, na linky pomocí Color Tattoo mi pak sedí štěteček ze sady Marianne.

Angled Eyeliner Brush od e.l.f. je taktéž super záležitostí. Díky jeho zakřivení se mi linka kreslí velmi dobře. 

Poslední štěteček byl v sadě s linkami Rimmel a nemůžu si pomoci, ale pro mojí potřebu je na kreslení linek zbytečně moc tlustý a linky se mi sním nikdy nepovedou tak hezky, jako se zkoseným štětečkem.



Hřebínek na řasy a obočí si kupuji běžně v drogérii, stojí pár korun. Nicméně jsem kdysi v Sephoře viděla hřebínek s kovovými hroty na rozčesání řas a přála bych si ho někdy vyzkoušet.

Štětičku na obočí mám ze sady Avon a nedám na ní roky dopustit. Na rozčesání nabarveného obočí gelem je to ten nejlepší pomocník, jakého si můžu přát.


Ostatní

Na nanášení rtěnky štětečkem si zrovna dvakrát nepotrpím, nicméně když musím, sahám nejčastěji po tomto Marianne.

Aplikátor na pigmenty jsem si koupila v době, kdy byly pigmenty Essence strašně in a já si 3 odstíny pořídila. Ano, zatím jsem je ani jednou nevyzkoušela a aplikátor tak zůstal dosud nevyzkoušený.

Další štěteček z LE Essence, který  mi přijde hodně k ničemu. Nenabírá barvu, špatně se s ním manipuluje, za mě vyhozené peníze.

Tuškový štěteček z Douglas velmi ráda používám na nanášení očních stínů na spodní víčko nebo do vnitřního koutku oka. 

Štětce z eBay, pro které mám větší okruh využití a nebyla jsem schpná je zařadit do jedné kategorie - tužkový používám stejně jako výše zmíněný Douglas na spodní víčko a do vnitřního koutku oka, je dobrý ale i pro zapracování korektoru, stejně tak jako další dva jeho kamarádi. Ty jde mimo jiné použít buď jako štětce na oční stíny (i přes jejich ne zrovna dvakrát klasický tvar,) tak třeba i na nanášení rozjasňovače. Jak je vidět na poslední fotce, z těchto růžových krasavců malinko lezou chlupy...



Ještě než Vás pustím, tak jedna taková pečující - štětce pravidelně čistím čističem od ebelin (za což opět tleskám DM drogerii, to se jim povedlo) a jednou za čas (cca 14 dní - u štětců na make-up, pudr a tvářenku častěji) je peru klasicky šamponem na vlasy.


Uf, tak to máme za sebou. Jsem ráda, že jsem se nakonec k napsání tohoto článku odhodlala a můžu si ho tak vyškrtnout ze seznamu možných témat. 

Zajímalo by mě, kolik štětců vlastníte vy a které byste mi (ne)doporučily. 

Komentáře

  1. Štětce mám hlavně od Real Techniques a Sephory a jsou super :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obě tyto značky mě láká vyzkoušet, tak snad se k nim v budoucnu více propracuji (alespoň k té Sephoe :))

      Vymazat
  2. Já mám štětců přes 100. :D Ale já jsem speciální případ blázna. :D
    Jinak máš ale hezkou a sbírku a nejspíš to normálnímu člověku úplně stačí. Ten plochý štěteček od essence, o kterém píšeš, že je na nic, bych možná zkusila na krémové a gelové stíny, tam by mohl fungovat dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blázen určitě nejsi, já si pořád říkám, kolik štětců bych chtěla vyzkoušet a tak. Nicménš ve finále poslední dobou málokdy dojde k tomu, abych si nějaký štětec koupila.
      Díky z tip, vyzkouším ho :)

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí tvá sbírka štětců na oči, já jich tolik nemám a určitě bych potřebovala. Co se týče těch velkých tak vlastním stipple brush od Elfu a jak píšeš, je dost řídký a na nanášení makeupu mi vůbec nevyhovuje. Super štětce prodává Ebelin ale naopak nelíbí se mi štětce od Essence. Na make up mi nejvíce vyhovuje nějaký flat top.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Ebelin musím ještě více prozkoumat, zatím z jejich šětců mám rozporuplné pocity.

      Vymazat
  4. Máš super sbírku. :D A nevíte náhodou kolik tak stál ten štětec se zeleným srdíčkem? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr