Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy a TOP produkt prosinec

Máme tu konec prosince a i roku 2013 a tím pádem i poslední Nákupy a TOP produkt za tento rok. Něco málo se mi tu sešlo, přeji příjemné počtení.

Long Lasting Pressed Powder - Rimmel
Klasika nad klasiky, ještě jsem nenarazila na lepší (jestli to teda nebude tím, že už si asi 9 let kupuju jenom ten jeden a třeba také věhlasný pudr od NYC prozatím obcházím bez povšimnutí?). Momentálně mám pudru ještě dostatek, nicméně se pomalu ale jistě začínám dotávat ve středu k plíšku, takže bylo na čase do zásoby pořídit další. Opět v odstínu 001 Transparent.

Tužidlo na barevné a tónované vlasy s intenzivním leskem, vitamínem + a UV ochranou - Balea
Nejsem zrovna tužidlová. Nicméně když mi kadeřnice při mé poslední návštěvě řekla, že mi může tužidlo pomoci proti rozlétaným vlasům, rozhodla jsem se, že ho zkusím. Sáhla jsem proto ze začátku po levnější verzi (nerada utrácím hodně peněz za něco, co když mi nesedne, tak mi doma akorát stojí bez povšimnutí).
Maska proti poškození vlasů - Gliss Kur
Nejsem zrovna přeborník na masky na vlasy, ale co jsem v drogérii vypozorovala, tak jsou všechny na jedno brdo pouze s rozdílem, že některé obsahují víc keratinu než jiné. Jinak mi celkově masky od Gliss Kur vyhovují a tuto černou jsem už měla, takže za sebe můžu doporučit.

Osvěžující pleťová voda - Garnier
Klasika, o které jste na blogu četli snad už 10 krát. Vyhovuje mi, tak proč se jí vzdávat? Garnier mění obaly, což se mi docela líbí, ale obsah zůstává neměnný. Nevím ani, jestli jsem už někdy psala, jak božsky jemně voní. Tu vůni miluju, každý den před použitím si k této pleťové vodě přivoním.

Super Extend Extreme Mascara - Avon
Další řasenka od Avonu, kterou jsem se rozhodla vyzkoušet. Slibuje až o 87% delší řasy díky mikrovláknům, tak jsem zvědavá, jestli se alespoň trošku moje řasy přiblíží k modelu mrkací panenky :) Jinak strašně se mi líbí její vzhled - žlutou barvu mám ráda a po dlouhé době černých řasenkových obalů je to velmi příjemné zpestření. Řasenku mám v odstínu Black, i když Brown/black taky nevypadá špatně.

Lak na nehty - Ocean
Nevím proč jsem před Vánoci začala shánět bílý lak na nehty. Nechtěla jsem nic drahého, přeci jen si asi nebudu lakovat nehty úplně na bílo. Spíš jsem chtěla něco, čím bych si mmohla zdobit nehty. Ve svém oblíbeném obchůdku jsem narazila na tento. Kryje ve 2 vrstvách, dobře drží, co víc si od laku na nethy za 20 Kč přát?

Za TOP produkt považuji řasenku Super Extend Extreme Mascara od Avonu , jsem s ní velmi spokojená. Umí vykouzlit opravdu krásné řasy. Více v připravované recenzi.

Komentáře

  1. Pěkné novinky, na recenzi řasenky jsem opravdu zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě, zatím z ní mám rozporuplné pocity :/

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr