Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy a TOP produkt listopad

Konečně jsem se dostala k tomu, abych Vám prozradila, co všechno jsem si z Německa přivezla, protože zatím jsem byla tajemná jak hrad v Karpatech. Kromě make-upu od Rimmelu, který jsem si koupila u nás v DM (v Německu Rimmel jaksi nevedou) a očních stínů od Essence, které byly jako dárek k časopisu, si prohlédněte, co mě zaujalo a musela jsem si nekompromisně koupit. Pro tentokrát přidávám i ceny. Hezké počtení :)

Nakoupeno v Německu


Pískový lak na nehty - p2
Nejen Gabriela Salvete má pískové laky na nehty, ale i p2. Že tuhle značku neznáte? Ono se není čemu divit - u nás ji jednoduše neseženete. V Německu je to privátní značka DM (stejně tak jako u nás s-he, kterou naopak neseženete v Německu - nebo alespoň já jí tu nepotkala). A protože je podzim (a čím dál víc se blíží zima), sáhla jsem po této nádherné vínovo-fialové barvě se zlatými třpytkami v odstínu 030 seductive. Na nehtu je barva více do fialova než vínova, ale to mi nijak nevadí.
Cena: 1,95 €

Štětec na make-up a konturování - Ebelin
Konečně jsem se dočkala! Už od prázdnin jsem strašně moc toužila po tomto štětci a konečně se mi ho podařilo sehnat. Strašně mě mrzí, že se u nás prodávají z této řady Ebelin pouze některé štětce, protože si myslím, že na to, kolik stojí, jsou kvalitní.
Jako dárek ke štětci byla pytlíčková verze podkladové báze pod make-up od p2, kterou velice ráda vyzkouším.
Cena: 3,95 €


Štěteček na oční stíny - Ebelin
Rozšířila jsem svoji sbírku štětců na oči a myslím si, že jsem udělala jenom dobře (štetců na oči není nikdy dost). Štetec je jemný, nepelichá a při nanášení stínů je velmi příjemný na očním víčku.
Cena: 2,95 €

Čistící houbička na pleť - Ebelin
Tutou "houbičku" jsem si kdysi dávno chtěla objednat z katalogu Avonu, ale nějak jsem si nákup tenkrát rozmyslela. Pak, když už jsem byla rozhodnutá, že si ji koupím, nebyla už v nabídce. V německé DM jsem ji objevila ve stálé nabídce za přijatelnou cenu, takže jsem neváhala. Je fajn, tak uvidím, jestli po dlouhodobějším používání zpozoruji nějaké změny, hlavně co se černých teček týče.
Cena: 1,75 €

Odličovač očního make-upu - Essence
Když jsem v Berlíně v Rossmannovi narazila na tento odličovač, ani chvilku jsem neváhala. Za prvé si myslím, že se u nás sehnat nedá (pokud ano, opravte mne), za druhé budu brzo nový odličovač potřebovat, tak proč nespojit tyto 2 věci v jedno?
Cena: 1,75 €

Basalt - Helene Darcy
Mám ráda takovéto malé vůně, do kabelky jsou naprosto perfektní. Tato mě zaujala hned na první přivonění a věděla jsem, že si jí musím pořídit. Velký flakonek se mi moc nelíbil a přišel mi nepraktický, sáhla jsem tedy po malém, který budu moc nosit s sebou a až mě třeba časem omrzí, tak ho jednoduše vyměním za tu vůni, kterou mám v kabelce teď. Obsah flakonku je 10 ml.
Cena: 1,49 €

Krém na ruce - Balea 
Krém na ruce jsem původně v plánu nákupů neměla, vezla jsem si svůj. Jenomže můj krém od Oriflame absolutně nehydratuje, ruce jsou po něm takové umělé a když si s ním ruce namažu na noc, tak jsou ráno perfektně suché, fuj. Takže jsem musela rychle sehnat něco, co mi ruce bude hezky hydratovat. Sáhla jsem po tomto krému od Baley a nestačím se divit - je sice mastnější, ale neskutečně hydratuje a ruce jsou po něm nádherně hladké. Pokud ho objevím i tady u nás, nezaváhám a hned pořídím i mamce a babičce.
Cena: 0,85 €


Intensive kohl eyeliner - p2
Šeká tužka na oči mi v mém kosmetickém ansáblu chybí, takže když jsem narazila na tuto s houbičkou na rozmazání na druhém konci, neváhala jsem. Tužka není matná, ale zároveň neobsahuje žádné třpytky, jen se přirozeně leskne. Šedý odstín se jmenuje 090 stylish great britain. Zatím jsem vyzkoušela jednou a byla jsem překvapená její výdrží a nerozmazáváním se bez použití báze. Myslím, že se z nás stanou velmi dobré kamarádky :)
Cena: 1,95 €

Sheer Glam Lipstick - p2
Jak jistě víte, poslední dobou jsem rtěnková. Původně jsem měla v plánu odnést si domů rtěnku pod číslem 015 P. S. I love you (božský název), ale v reálu mě nezaujala tolik. Pak jsem ale pohledem zavadila o odstín 012 Sissi a byla to láska na první pohled. Pro mě je to barva na podzim jako dělaná. Přemýšlím, že o ní napíšu samostatný článek :)
Cena: 1,95 €

Tiefen-repair kur - GUHL
Značka GUHL je v německé DM velmi rozšířená a tak dlouho se na mě smála, až jsem si řekla, že ji vyzkouším. A stejně jako u Aussie  jsem sáhla po pytlíčkové verzy masky pro blonďaté vlasy. Tak uvidím, jesli jim pomůže, nebo jestli mi vypadají.
Cena: 1,75 €


3 minute miracle reconstructor - Aussie
Á ano, i já jsem podlehla Aussie. Zatím jenom ve 20 ml pytlíčkové verzi - přeci jen se mi nechce utrácet za něco, co jedni milují a jiným to nepříde jako něco, co by museli mít. Tak jsem zvědavá, co to udělá s mými vlasy. Možná, že do budoucna zainvestuji do více produktů, kdo ví?
Cena: 1,45 €

Nose strips - Essence
Vrátila jsem se zase k těmto páskům na nos. Dlouho jsem žádné nepoužila, takže je zase na čase, abych svůj nos začala oblepovat a zbavovat ho černých teček.
Cena: 1,75 €

Lip smacker - CocaCola 
Tak dlouho jsem odolávala, až jsem nakonec podlehla. Tak jsem zvědavá, jak spolu budeme kamarádit. Dlouho jsem se rozmýšlela mezí Lip Butter (ty ale neměli nijak zatavené, takže všechny byly opatlané) a Carmexem, nakonec vyhrál tento. Voní opravdu po CocaCole.
Cena: 1,95 €
Olejíčky do koupele - DM
Miluju různé přísady do koupele, ať už to jsou soli, pěna nebo olejíčky. A pokud ještě vypadají takhle roztomile, o to líp. Strašně mě baví na takovýchto olejíčcích pozorovat, jak se rozpouštějí. V Německu si v DM můžete vybrat, jaký olejíček chcete, tady u nás jsem našla pouze sadu.
Cena: 0,15 €/ kus

Nakoupeno u nás
Stay Matte - Rimmel
Tento make-up mám už po několikáté a pokaždé je něčím jiný. Vždy, když si ho koupím, tak je nějak inovovaný. Zatím jeho poslední vylepšení mu dává pěnovou konzistenci, které jsem se vždy bránila. Ale jelikož jsem si nedávno kupovala Match Perfection v pro mě na zimu nenositelném odstínu a 100 Ivory jsem nesehnala, sáhla jsem po tom samém odstínu v jiném provedení. Zatím jsem ve fázi testovací, nicméně se mi moc líbí, že je nejsvětlejší odstín stejně jako BB od Rimmelu malinko našedlý a s mou pletí si velmi dobře rozumí.


Jinak jak jsem slibovala - přikládám foto ColorTattoo, které mají v Německu. Omluvte prosím zhoršenou kvalitu - nevlastním telefon, který by dělal úžasné fotky.


Od kosmetiky se pomalu dostávám k oblečení a doplňkům, kterým jsem v Německu neodolala. Bohužel, snaha o vyfocení se ani na několikátý pokus nezdařila, takže mi nezbývá nic jiného, než Vám tu pouze vypsat, co jsem si pořídila.
Košile - Kik
Bílou košili jsem potřebovala hlavně kvůli práci, takže když jsem tady narazila na perfektně padnoucí kousek, nemohla jsem ho tu samozřejmě nechat. Navíc za nějakých směšných 6euro, nekupte to.

Vínová šála - Kik
Letošní zimu se hodlám tak nějak navrátit ke svému černému kabátu a vínová šála bude pro něj skvělým oživením. Už se těším, až si v této kombinaci někam vyrazím. (Pro zajímavost - šálu jsem vybírala v dámském oddělení, nicméně je určená pro pány. A jelikož k černému kabátu miluju pánské šály, vůbec mi to nevadí)

Černá šála
Černou šálu už mám, ale klasickou. Tato je kruhová a navíc ozdobená malými třpytkami. Do společnosti jako dělaná. Myslím si, že si bude s mými fialovými šaty perfektně rozumět. (Momentálně si perfektně rozumí s mým vínovým kabátkem)

Fialové rukavice
Znáte takové ty jemňoučké teplé ponožky od vietnamců? Prodávají je kolem 30 Kč 2 páry? Pokud ano, tak jsem si pořídila na ten stejný způsob rukavice. A jsou prostě boží! Ruce máte jako v bavlnce a to je něco pro mě.

Maska na spaní
Masku na spaní na noc nepotřebuju - nedělá mi problém usnout kdykoli a kdekoli, i když se svítí. Koupila jsem si ji hlavně kvůli tomu, že mám pokoj směrovaný na západ a pokud si za slunečného počasí občas odpoledne zdřímnu a nezatáhnu si žaluzie, budí mě sluníčko. Takže maska bude takovou mou poslední záchranou.

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Díky :) Zatím co jsem vyzkoušela jsem spokojená, tak uvidíme dál :)

      Vymazat
  2. Ty olejíčky jsou nejlepší :-D Musím si zase nějaké koupit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ti nevím, kde se dají tady u nás sehnat volně mimo Sephoru. Uvítám veškeré typy :)

      Vymazat
  3. Skvělý nákup, ten štětec na makeup si nemůžu vynachválit a houbičku na pleť taky, používám s gelem La Roche Posay a úžasný..kam se hrabe peeling, ten mě akorát vysušuje...
    Na ten štetec na oči už jsem koukala nekolikrát, ale přijde mi široký.... a pásky na nos je to nejlepší co v drogerii je ...a za tu cenu...
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Máš pravdu, ten štětec je širší, ale nepracuje se s ním zas až tak špatně, čekala jsem to mnohem horší.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr