Přeskočit na hlavní obsah

TOP 13 z dekorativní kosmetiky za rok 2013

Končí nám rok 2013 a já Vás vítám u shrnutí té nejlepší kosmetiky, která mě tímto rokem provázela. V příštích dnech sledujte pokračování, mluvit se bude o pečující kosmetice. Dnes se ale začtěte do pár řádků o mé nejobelíbenější dekorativní kosmetice za uplynulý rok.

Make-up/BB
Dlouho jsem přemýšlela, kdo obsadí tento post, nicméně nakonec jsem se rozhodla pro BB od Rimmelu. Je naprosto perfektní a neskutečně jsme si sedli. Odstín Light je jemně našedlý a to se mi na něm líbí ze všeho nejvíc. Dočíst jste se o něm více mohly tady.


Korektor
Match Perfection od Rimmelu v odstínu 010 Ivory je pro mě jistota co se týče kruhů pod očima. Stačí ho opravdu málo (už s ním jedu 2. rok a pořád ho mám dostatek). Někdo říká, že na samotné pupínky se zrovna dvakrát moc nehodí, protože obsahuje rozjasňující částečky, já ho občas samostatně na pupínky použiju, protože kryje mnohem lépe, než korektor od Essence.

Pudr
Očekával tu někdo něco jiného než Stay Matte od Rimmelu? Já myslím, že ne. Nemám k němu co víc napsat, myslím si, že všechno tu už bylo řečeno. Je to můj oblíbenec, i když mě pořád hlodá fakt, že teda budu muset taky vyzkoušet pudr od NYC, když o něm všichni tolik básní.

 Tvářenka
Ať jsem používala v tomto roce jakoukoli tvářenku, když jsem nevěděla, kterou použít, vždy jsem sáhla po mé Rosé Ambré od Bourjois. Miluju její barvu, její vůni a i fakt, že se mi s ní nikdy nepodařilo líčení přehnat.

Rozjasňovač
Jelikož žádný jiný rozjasňovač nemám, tak má volba padla na Crystalliced od Essence. Je to rozjasňovač z nějaké limitky, takže už se běžně sehnat nedá, ale sem tam ho zahlédnu v DM ve výprodejovém stojanu, zkuste to. Je moc fajn, na to moje občasné použití mi bohatě stačí. Poslední dobou jsem se totiž naučila jako rozjasňovač používat i oční stíny, takže to střídám.

Báze pod make-up
Ne, že bych neměla jinou bázi pod make-up, nicméně nejčastěji jsem používala právě Fix&Perfect od Rimmel. Příjemně voní a pleť je po ní příjemná na dotyk. Nicméně složení asi nebude úplně košér...

Báze pod oční stíny
Bází pod oční stíny nikdy není dost, mám jich doma na můj vkus požehnaně. Nicméně zvolila jsem tuto pěnovou od Avonu v odstínu light beige, kterou používám každodenně. Intenzitu stínů sice nezvyšuje, nicméně bezchybně prodlužuje jejich výdrž.

Oční stíny
9 měsíců jsem byla rozhodnutá, že tento post obsadí Color Tattoo od Maybeline, nicméně v listopadu mi v Ladyboxu přišlo i trio očních stínů od MUA a já byla nucena to přehodnotit. Ne, že bych Color Tattoo neměla ráda, zbožňuju je, ale toto trio, to je něco, nad čím mi rozum zůstává stát a jsem strašně ráda, že ho mám. Odstín Innocence si naprosto rozumí s mojí barvou očí. Pigmentovaný je skvěle, s bází vydrží celý den. Čekejte samostatný článek.

Řasenka
Dlouho jsem přemýšlela, kterou řasenku sem zařadit, nicméně nakonec jsem zvolila tu, kterou jsem měla po celou dobu nejméně ráda - a to SuperSHOCK od Avonu. Ze začátku jsme sice velké kamarádky nebyly, ale nakonec opravdu dokázala nádherné řasy.
první řasenka
Tužka na oči
Tužku od p2 jsem si zamilovala na první použití a naše láska stále trvá. Je skvěle pigmentovaná, dobře drží i bez báze. Navíc odstín 090 stylish great britain se hodí na každou příležitost (barvu bych pojmenovala jako stříbrně-šedou), jak na denní líčení, tak i na večerní.

Linky
Volila jsem mezi Miss Sporty a Essence, nakonec zvítězily linky od Essence v odstínu 01 Midnight in Paris. Pracuje se mi s nimi velmi dobře, nejlépe se mi pracuje společně se štětečkem Essence. Drží dobře, neobtiskávají se, nerozmazávají. Jak je nanesete, tak zůstanou, to mi věřte.

Rtěnka
Miluju podzimní odstíny rtěnek i laků na nehty. Když jsem v Německu objevila kosmetiku p2, věděla jsem, že musím mít alespoň jednu rtěnku. Zvolila jsem odstín 012 Sissi, který je naprosto úžasný. V jedné vrstvě nenápadný ála moje rty, v další vrstvě je to už jiný level. Takže pokud budete mít cestu do Německa, stavte se v DM a určitě se po kosmetice p2 porozhlédněte.


Lak na nehty
Tuhle barvu nosím celoročně, ne jenom na podzim. Je naprosto dokonalá a nevím víc, co k ní říct. Lak stál 20 Kč, nicméně drží perfektně, kryje ve dvou vrstvách. Nepotřebuju laky od O.P.I. nebo Essie, mě prostě stačí laky podobného typu. Nicméně - u Vietnamců bych si lak na nehty nikdy nekoupila.


Komentáře

  1. Na řasence a na bázi pod oční stíny se teda určitě shodneme :-) A díky za tip na BB, můj už mi dochází, tak aspoň vím, co zkusím dále :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) Já původně tu řasenku dávat vůbec nechtěla, ale nakonec jsem neměla tak nějak jinou možnost, opravdu jsem s ní po všech problémech byla spokojená.

      Vymazat
  2. Hezké shrnutí.
    Já měla taky moc ráda pudr Stay Matte, ale už mi nějak přestal vyhovovat, asi je na čase se rozloučit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to mi dej vědět, co místo něj vybereš :) Ráda se nechám inspirovat

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr