Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy prosinec 2019

Hezký den všem!

Původně jsem si říkala, zda mám vůbec prosincové nákupy psát, protože to málo, co jsem si pořídila, se mi snad ani nechtělo fotit. Nakonec jsem si řekla proč ne, minimálně Clinique si své místo tady u mě na blogu v premiéře zaslouží.

Tak nějak vypadal úvod předtím, než jsem se jen tak jela podívat do Vysokého Mýta. Nakonec neskončilo jenom u Clinique a Yves Rocher, ale přibyly i produkty z Rossmannu, kde měly docela hezké akce.

Clinique - Clinique Bonus
Tuto krabičku jsem si kupovala ve Fashion aréně v Praze na začátku prosince. V obchodě s kosmetikou jsem se byla podívat co všechno tam mají a nemají a Clinique mě tam tak nějak zaujal. Když jsem objevila tyto krabičky (měli v nabídce víc druhů), sáhla jsem po této. Na internetu jsem si pak zjistila, že jinde ve světě je tato krabička 3 produktů třeba jako dárek k nákupu. Design krabičky a obalu rtěnky má na starosti designer Jonathan Adler.


Pep-start 2-in-1 Exfoliating Cleanser
Exfoliační mýdlo pro hladkou a prozářenou pleť.


Pep-start Hydroblur Moisturizer
Hydratační krém pro dokonalý vzhled. Technologie Hydroblur hydratuje pleť, zatímco jemně eliminuje její nedokonalosti.


Pop Lip Colour + Primer
Intenzivní rtěnka a báze na rty v jednom. Na rtech vydrží až 8 hodin nošení bez vysoušení. Odstín 09 Sweet Pop.


Jak jsem psala již v úvodu článku, Clinique má u mě premiéru. Ještě jsem od nich nic nezkoušela, takže jsem upřímně zvědavá. Pro mě největším překvapením je rtěnka - původně jsem si myslela, že se jedná o barvený balzám na rty. Tak uvidíme, jaká bude. A největším tahákem pro mě je hydratační krém, na který jsem upřímně zvědavá a natěšená.

Yves Rocher - Sprchový gel s vůní jehličí
O tom, že si tento sprchový gel musím pořídit rozhodl adventní kalendář YR, který jsem na začátku prosince dostala. V jednom z okének byla právě miniatura tohoto gelu a já se zamilovala. Opravdu voní jako jedlička!


Pokud chcete vědět, co všechno se v adventním kalendáři YR skrývalo, navštivte můj instagramový profil, kde najdete 3 příspěvky týkající se právě produktů z adventního kalendáře.

Isana - Peelingový gel
Já mám peelingové gely na pleť hodně ráda. Původně jsem koukala po nějakém od Nivey (v posledním videu o nich mluvila Lou), ale nakonec jsem se rozhodla pro tento. Obecně mi kombinace aloe vera a okurky dost sedí, tak si myslím, že si spolu budeme rozumět. Navíc mám pocit, že značka Isana se stále zlepšuje a nemá ty produkty vůbec špatné.


Eveline Cosmetics - SOS Lash Booster
Já a séra na řasy, to je kapitola sama o sobě. Zatím jsem vyzkoušela 2 a ani jedno jsem nevydržela nějak dlouhodobě používat, tak uvidíme, jak na tom budu s tímto. Slibuje dvakrát husté řasy, rozšíření (?) a posílení, vyživení a regeneraci, zhutnění řas a má působit preventivně proti jejich vypadávání... Malinko jsem doufala, že se bude jednat o vodičku se štětečkem jako na linky, kdy se sérum nanáší ke kořínkům řas (takovéto sérum dělalo kdysi Oriflame), ale tohle je bílé sérum v řasence. Tak uvidíme.




For your Beauty
Na tuto značku mají momentálně akci 2+1 zdarma (nejlevnější produkt), ale nenašla jsem to v obchodě označené (takže nehledat den předem na internetu, nevím o tom). Vzala jsem si náhradní gumičky do kleštiček na řasy (a modlím se, aby sedly do všech kleštiček, které mám), zastřihovače obočí (stále mám nerozdělané ty z Drážďan z DM, ale chtěla jsem zkusit i jiné) a "rádýlko" na nehtovou kůžičku.




Mixa - Čistící a zmatňující pleťová voda
Původně jsem se rozhlížela po pleťové vodě od Dermacolu, ale protože byl hned na druhém ve složení alkohol, (a já se chci pokusit najít čistící pleťovou vodu bez alkoholu), nakonec mi padla do oka tato. Za prvé tam chudák stála poslední samotinká, za druhé byla v akci a za třetí je bez alkoholu. Tak doufám, že si budeme rozumět. Mixa mi přijde poslední dobou poměrně chválená, tak jsem na ní zvědavá. Slibuje dočištění pleti, stáhnutí pórů a redukci lesku bez vysoušení.


Kiss - Umělé řasy a lepidlo na řasy
Značka Kiss je pro mě velkou novinkou, ale ve Vysokém Mýtě v Rossmannu má svůj půlstojan společně se Sally Hansen. Umělé řasy jsem si kdysi koupila u E.L.F.u, ale v životě si je nenalepila, takže toto pokud použiji, bude moje premiéra.  Součástí balení řas je i malé lepidlo, u kterého si úplně nejsem jistá jeho funkčností. Já sáhla po velmi přirozených řasách Iconic. Měli ještě jedny které vypadaly ještě víc přirozeněji, ale ty mi přišly spíš pro někoho, kdo opravdu má svých řas málo.


Lepidlo jsem vybrala průhledné se štětečkem, ještě měli černé. Tak uvidíme, jak se s ním bude pracovat, jak bude držet,...


Kromě několika druhů řas a lepidel na ně mají také v nabídce několik druhů umělých nehtů, a to jak klasických k nalakování, tak už nazdobených. Vlastně jsem po jejich produktech sáhla také proto, že byly v akci (ach bože!) a i ze zvědavosti. Kvůli maškarnímu plesu jsem stejně potřebovala vyzkoušet umělé řasy, tak tohle bude premiéra.

Nivea - Dvoufázový odličovač očního okolí
V Tescu jsem měla slevu na tento můj oblíbený odličovač, který už tak byl v akci, já ho pořídila ještě skoro o 30,- Kč levněji. Když už nic jiného, tak řasenku používám opravdu pravidelně, takže odličovač očí se vždycky hodí.


A to je vše přátelé. Já si dala v prosinci od nákupu kosmetiky opravdu oddych a snažila se naopak co nejvíce kosmetiky dopotřebovat. I tak jsem zjistila, že moje zásoby jsou pořád plné a je tak zbytečné vlastně cokoli dalšího kupovat. Tak uvidíme, jak se toto mé malé "předsevzetí" bude dařit plnit v následujícím roce.

Takže ze dvou položek jich je nakonec víc, no nevadí.

Jako kosmetický produkt jste si pořídili jako poslední v letošním roce? A co vy a Clinique? Jste kamarádi, nebo je pro vás tato značka stejnou neznámou jako pro mě?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr