Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy listopad 2019

Hezký den všem!

Dnes tu mám pro Vás řekla bych miničlánek o listopadových nákupech! Nevím jak to máte momentálně vy, ale já jsem strašně přesycená veškerou kosmetikou (a to hlavně dekorativní), kterou na nás výrobci valí. A to ať tou drogérkovou nebo parumérkovou. Je toho poslední dobou strašně moc a mě osobně to spíš odrazuje od nákupu, než aby mě něco inspirovalo a zaujalo natolik, abych si řekla - jo, tohle musím vyzkoušet. V listopadu jsem nakonec skončila až na 2 vyjímky u nákupu pečující kosmetiky.

Garnier Bio - Purifying gel wash a Balancing moisturizer 
Značka Garnier Bio je poslední dobou téměř všude a spousta lidí ji jen a jen opěvuje. A já chci rozhodně zjistit, co na ní všichni mají. Sáhla jsem po čistícím gelu s olejem z citronové trávy a aloe vera a protože se u mě stává co se čistících gelů týče trochu konzerva a hodně se vracím k těm, které mám ozkoušené, doufám, že si s tímto sedneme a zařadí se mezi mé oblíbence. Druhý produkt je hydratační krém, který mě teda také hodně zajímá (napsala bych k němu ráda víc, ale informace v češtině byly na krabičce, kterou už nemám. Ale podle obrázku bude zřejmě obsahovat také olej z citronové trávy a aloe vera).



Bio Bione - Antakne
Na toto intenzivní pleťové sérum na problematickou pleť jsem narazila úplnou náhodou u nás v malém krámku s papírnictvím a drogérií, když jsem tam byla v sobotu kupovat noviny. Stálo mě 85,- Kč a říkala jsem si že za zkoušku nic nedám. A zatím můžu říct, že jsem docela mile překvapená. Sérum má konzistenci řidšího gelu, na pleti je příjemné (neštípe, nepálí), velmi rychle se vstřebává do pleti. Mé první dojmy jsou velmi kladné, tak uvidíme, jaký (zda vůbec nějaký) výsledek zaznamenám při dlouhodobějším používání.


Essence - Micro precise eyebrow pencil
Tuto tužku v odstínu 03 dark brown jsem si velmi oblíbila - je velmi tenká, nicméně tuha je dost pevná, takže se neláme. Krásně vykreslí chybějící chloupky v obočí. Upřímně - nahradila mi tužku od Catrice - vyjde ještě o pár korun levněji (i když chápu, tato nemá konec s kartáčkem) a vydrží téměř dvojnásobně delší dobu. A to se za těch 55,- Kč vyplatí.


Yves Rocher - Exfoliační gel
Na tento gelový peeling jsem opravdu zvědavá. Při zkoušení z testeru mi přišel jemný, tak uvidíme, co bude a nebude umět. Jejich modrou řadu Hydra Végétal jsem si v poslední době docela oblíbila, tak jsem žvědavá, zda se i tento gel zařadí mezi mé oblíbence.


V Yves Rocher jsem dostala jako dárek k narozeninám krém na ruce s arnikou a jako dárek k nákupu zklidňující micelární vodu pro citlivou pleť. Ještě jsem tam nakoupila nějaké dárky k Vánocům, ale ty není nutné někde zveřejňovat.


Too Faced - Damn girl! řasenka
Byla jsem se mrknou do Sephory co mají nového a sháněla jsem zelené linky od Urban Decay. Ty nebyly, ale rozhodla jsem se vyzkoušet novou řasenku od Too Faced. Slibuje toho hodně, tak jsem zvědavá, jestli trumfne jejich Better than sex řasenku.


Zároveň jsem si vyzvedla dárek k narozeninám - letos to je tříminutová Primer maska na pleť, která má být 5v1 (hydratace, rozjasnění, rozostření, vyrovnání a připravit pleť na make-up). Obsahuje extrakt z bavlny a světlo odrážející pigmenty. Na tu jsem opravdu zvědavá! A světe div se - nedostala jsem jako vzoreček k nákupu Sephora bázi, ale vůni od Yves Saint Laurent a  make-up Teint Miracle od Lancome. Za to palec nahoru :)
























A to je vše, přátelé. Nicméně mi to nedá a musím se zeptat - co vy a Garnier Bio? Znáte? Máte vyzkoušeno? Co byste mi dalšího z této řady doporučili?

Komentáře

  1. Tu řadu od Garnier vyzkoušenou nemám, ale všimla jsem si, že v drogerii nabízí celou tuto sadu, tak přemýšlím, že bych jí taky vyzkoušela, když ji každý chválí. Tužky na obočí od Essence mám ráda. Jen si kupuji trošku jinou, má i kartáček. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem na tu sadu včera koukala, ale už jsem měla koupené toto. Nicméně mi přišla za hodně dobré peníze.
      Mě spíš vyhovují kartáčky na obočí které se kupují zvlášť (ty tvarované spíš jako kartáčky na řasenku), ale třeba Rimmel má tužku, která ten kartáček nemá vůbec špatný.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr