Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XXVI.

Hezké prosincové dopoledne všem!

Mám tu zase pro vás pár prázdných produktů, tak se pojďte mrknout! Je potřeba pročistit zásoby před Vánoci, protože nevím jak u vás, ale u mě je kosmetika jedna z věcí, kterou dostávám nejčastěji. A musím se k něčemu přiznat - ještě než jsem vydala 25. díl konečné, tak jsem měla sepsaný tento článek, protože se mi sešlo zase moc fotek prázdných obalů. A už teď tu mám další!

Oriflame - 5in1 mascara
Jestli mi od Oriflame něco 100% vyhovuje, tak to jsou jejich řasenky. Vyzkoušela jsem jich už několik a za mě fakt super. Tato 5v1 je jedna z mých nejoblíbenějších, a to ať už v klasické nebo voděodolné verzi. Tato červená je klasická, jenom obal byl limitovaná edice.


Isana Young - Antibakterielle Feuchtigkeis-creme 24h
Tenhle krém byl naprosto super! Používala jsem ho na noc a musím říct, že jsem byla spokojená. Stál asi 50,- Kč. Obsahuje alkohol, takže nebude pro každého (ve chvíli, kdy jsem měla podrážděnou pleť třeba od pupínku, tak v tom místě lehce pálil). Nicméně asi si ho znova pořídím - určitě bude lepší pro mladší slečny, já už musím začít vyhledávat něco výživnějšího, více hydratačního. Ale pokud se skin care začínáte a máte hodně omezený rozpočet, určitě vyzkoušejte.


Rexona - Maximum Protection
Tento anti-perspirant od Rexony byl moc fajn. Mám sice raději klasickou modrou verzi, která má mnohem jemnější vůni, ale tuto jsem dopotřebovala a asi nebudu mít v budoucnu problém pořídit si ji znova.


Yves Rocher - Sprchový gel granátové jablko
V tomhle sprchovém gelu bych se mohla doslova koupat! Vůni granátového jablka naprosto miluju (a už se těším, až si zase nějaké koupím) a tento sprchový gel voněl naprosto luxusně. Navíc to není ta vůně, která se rozvine pouze během mytí, ale vydrží na kůži a to je něco pro mě. Určitě si pořídím další lahvičku.


Garnier - Micelární voda
Pro mě osobně jedno velké, milé překvapení. Tuto micelárku už mám nějaký pátek doma a konečně na ní přišla řada. Jsem z ní úplně na větvi jak krásně odličuje. Asi se nebudu bránit vyzkoušet i jiné micelárky, třeba jejich dvoufázovou.


Nivea - Dvoufázový odličovač očního okolí
Jak už jistě víte, tento odličovač očního okolí naprosto zbožňuju. Tento modrý jsem dlouhou dobu milovala úplně nejvíc, nicméně ho z pomyslného piedestalu sesadil jeho růžový kolega, který mi přijde o chloupek mnohem lepší.


Today - Odličující ubrousky
Já bych strašně ráda chtěla zase k nějakým ubrouskům napsat, že jsem našla super odličovací ubrousky za pár korun a měla v zásobě jinou značku, kdyby Cien přestal vyrábět ty své modré, ale bohužel. Tyto ubrousky jsou dobré akorát tak na stírání "svočů" nebo na rychlé čištění štětce, jinak nestojí ani za tu dvacku.


Garnier Pure - Tonikum proti lesku a rozšířeným pórům
Pamatuji se, že jsem kdysi toto tonikum neskutečně milovala. Osobně nemám nic proti alkoholu v kosmetice, mé pleti výrazně nevadí, ale toto tonikum je alkoholové tak moc, že už si asi v budoucnu další nepořídím. Přiznám se, že po letech, kdy jsem ho nepoužívala, mi bylo spíše nepříjemné. Dopotřebovala jsem ho, ale pro další balení už nepůjdu. 


Balea - Plátýnková maska
Tato maska nebyla špatná, ale taky nemůžu říct, že by byla nějak výrazně dobrá. Na pleti byla příjemná, hezky držela na tváři, velmi decentně voněla. Lehce hydratovala, ale nějak jsem nezaznamenala její přidanou hodnotu.


Oriflame - No compromise mascara
Jedna z mých nejoblíbenějších řasenek, z Oriflame ta úplně nejoblíbenější. Krásně řasy zahustí, prodlouží, neopadává se, nemaže a neobtiskává na horní víčko. Za mě úžasná řasenka a fajn peníze.



Můžu vám slíbit, že do konce roku na vás čeká ještě jeden článek se spotřebovanými produkty, a bude to pořádná nálož.

Se kterým kosmetickým produktem jste se naposledy rozloučili vy?

Komentáře

  1. Sprchové gely Yves Rocher prostě umí. Antiperspiranty od Rexony mám taky ráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchové gely Yves Rocher patří vůbec k mým nejoblíbenějším produktům které u nich kupuji.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr