Přeskočit na hlavní obsah

Oriflame NovAge péče o dospělou problematickou pleť

Hezké pondělní dopoledne!

Dnes tu pro Vás mám článek o kosmetice, která má za úkol řešit akné u dospělé pleti. Nebudeme si nic nalhávat, akné u dospělých je v poslední době rozšířené (nebo alespoň já sama to tak vnímám) a mě samotnou trápí, byť v omezené míře.

V dospívání mě trápilo klasicky akné v oblasti T-zóny, tudíž čelo, nos a brada (Acne Vulgaris), momentálně ve svých 30 letech bojuji s akné v oblasti U-zóny, tudíž brada a čelist (Acne Tarda). Bohužel, v době mého dospívání bylo populární řešit akné pomocí hormonální antikoncepce a já na tom nebyla jinak. Brala jsem ji  přibližně 6-7 let, před 6 lety jsem ji vysadila. Samozřejmě, měla jsem strach, jak má pleť bude v 24 letech po tak dlouhé době vypadat. Nebyla to žádná velká hrůza, ale že bych měla pleť úplně čistou, to také říct nemůžu.

Mám pleť smíšenou, problematickou. Momentálně opravdu nejvíc bojuji s čelistí a bradou, kde obzvlášť takových 2-3 dny před a 7-10 dní po mentruaci mívám pěkně naseto.

Oriflame přišel někdy v dubnu právě s péčí o dospělou pleť s akné. Což musím říct, že mě opravdu zaujalo a rozhodla jsem se ji vyzkoušet. Řada obsahuje 3 produkty, já mám 2 z nich.

Vyfoceno ze zadní obálky časopisu Vlasta

Nevím jak Vás, ale mě na první pohled zaujalo balení produktů, které je jednoduché bílé s černými nápisy. Lahvičky jsou skleněné, zbytek je plastový (+ u koncentrátu je skleněná pipeta), takže vše půjde hezky roztřídit do kontejnerů.

Zmatňující koncentrát NovAge
Toto sérum má za úkol zmatnit, vyhladit a zdokonalit pleť a zlepšit její tón. Po vyčištění pleti se do pleti vmasírují 2-4 kapky. Dá se použít ráno i večer, já používám jen na oblast brady a čelisti, na zbytek obličeje používám jiné sérum (momentálně Vichy Normaderm Phytosolution nebo Hydro Plumping Serum od Catrice). V případě potřeby použiji samozřejmě na celý obličej, ale to se mi za celou dobu používání stalo asi dvakrát. Podle klinických testů má okamžitě snižovat nadměrnou tvorbu oleje a kožního mazu, zlepšovat texturu pleti a opticky redukovat póry. Lze jej použít i opakovaně v průběhu dne, hlavně na T-zónu, což já osobně nedělám.



Bohužel mám pocit, že objem na lahvičce koncentrátu neodpovídá skutečnému objemu produktu, protože koncentrát jsem objednávala déle než emulzi a jelikož ho používám jenom na malou oblast obličeje a používám tak 2 kapky, tak je mi záhadou, že mám lahvičku téměř prázdnou.

Protizánětlivá emulze NovAge
Emulze má minimalizovat výskyt akné u dospělé pleti po 1 měsíci, redukovat zarudnutí pleti způsobené akné. Celkově má působit na nedokonalosti pleti jako jsou skvrnky, rozšířené póry. Kyselina salicylová má účinně čistit póry a regenerovat pleť, výtažek z pupečníku asijského má regenerovat pleť a redukovat jizvičky po akné po 1 měsíci (o 19%), olej tamanu má zklidňující a antioxidační účinky, kterými pomáhá omlazovat pleť. Nezanechává mastný pocit na pleti, což velmi oceňuji. Složení je nekomedogenní, takže neucpává póry. Po Zmatňujícím koncentrátu se na pleť aplikuje množství produktu získané dvěma stisknutími dávkovače pomocí jemného vmasírování.



Přiznám se, že emulzi mám mnohem raději než koncentrát. Za prvé strašně zajímavě voní (což je jen takový bonus), za druhé v mých očích toho dělá víc než koncentrát, a to i bez použití obou produktů najednou. Nicméně na pleti jsou oba produkty velmi příjemné, rychle se vsakují, pleť mi nedráždí (čehož jsem se docela bála díky předchozí zkušenosti s pleťovým krémem právě od Oriflame).

Teď něco málo k tomu, co produkty slibují a jak u mě fungují. Já sama už dlouho nevěřím tomu, že mi něco zmatní pleť na XY hodin, protože u mě fakt nic nefunguje a já mám do 2-3 hodin svou mastnou T-zónu zpět, v létě i tváře. Že by mi akné úplně zmizelo, to bohužel říct nemohu, ale ano, zmírnění výskytu pupínků jsem zaznamenala cca po 3 týdnech pravidelného používání. Velmi pozitivně musím zhodnotit vzhled různých červených flíčků, s těmi si tyto dva produkty opravdu poradit umí. Nejen, že se mi výrazně zesvětlily ty, které jsem už měla, ale když mi dané místo opět zhnisá, už není na první dobrou tak výrazné. Také se mi výrazně omezila tvorba černých teček na bradě, takže vlastně můžu říct - jo, funguje to.

Teď je na každém, zda bude mít chuť vyzkoušet nebo ne. Je jasné, že na každé pleti budou mít produkty trochu jiný efekt, ale za sebe je mohu doporučit oba.

Plná cena koncentrátu je 449,- Kč za 15 ml produktu, u emulze je to 599,- Kč za 30 ml produktu. Pokud chcete vyzkoušet, doporučuji si počkat až se ceny budou pohybovat kolem 299,- Kč za koncentrát a 399,- Kč za emulzi.

P. S.

K produktu číslo 3 - jedná se o Korekční gel proti akné s 24 hodinovým účinkem, který má za úkol redukovat velikost pupínků a zarudnutí o 40% již během 24 hodin a zabraňovat zhoršení stavu pupínků. Já upřímně tyto produkty používám občas na noc, nicméně mám momentálně od Yves Rocher, takže jsem neměla potřebu zkoušet tento.

Komentáře

  1. Líbí se mi to jednoduché balení a taky je fajn, že na pleti vidíš zlepšení. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem strašně ráda že mi produkty sedly a neudělaly mi na pleti ještě větší neplechu než jsem už měla :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr