Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy červenec 2020

Hezké pondělí všem!
Tak, jak jsem se v červu co se kosmetických nákupů rozjela, tak v červenci jsem se neskutečně krotila, z čehož mám opravdu radost!

Johnson´s - Dětský šampon
Tento šampon jsem si koupila na mytí vlasů v rámci CGM metody. Nebojte, nestihla jsem ho téměř celý spotřebovat během měsíce, ale odlila jsem si půlku na mytí jinde. Velmi příjemně voní, málo pění, což je v tomto případě žádoucí. Vlasy umyje, nicméně mě po něm lehce svědí hlava, takže až spotřebuji, poohlédnu se po jiném.


Aussie - Turn up the curl 
Přišla jsem na to, že mi v rámci stylingu CGM víc sedí tužidlo než gel, protože mi udělá ty kudrliny mnohem hezčí a měkčí. I když tuto pěnu je na mnoha místech špatné sehnat, já s tím neměla žádný problém a zatím jsem ji objevila ve 4 z 5 Teta drogerií, které jsem navštívila. Tak uvidíme, jaká bude. Zatím můžu říct, že strašně příjemně voní.


Maybelline - Tattoo Liner
Já jsem asi objevila Ameriku, když jsem narazila na tuto tužku na oči. Respektive věděla jsem, že existují, ale nějak cíleně jsem po nich nikdy nepátrala. V Rossmannu ji měli v akci, tak jsem sáhla po fialové 940 Rich amethyst a vážení, byla to láska na první vyzkoušení. Pod jakoukoli tužku používám bázi (momentálně od Rimmelu) a celé víčko zahalím buď do klasického pudru, nebo nějakého tělového stínu. Poté udělám linku, nahodím řasenku a jdu. A tato, ta drží jak přibitá. Vlastně vůbec netuším, kolik mají odstínů, ale 100% jsem měla v ruce i černou.


Maybelline - Lasting Fix
Přiznám se, že u koupě tohoto fixátoru jsem byla zmatená cenou, kdy se na regálu psala kolem 160,- Kč, ve finále jsem zaplatila 257,- na což jsem přišla až doma a nešla to řešit (měla jsem i další, nekosmetické věci v nákupu, takže mě nepřišlo divné, že platím víc než bych měla). Tak doufám, že za ty peníze bude fixovat řádně!


A to je opravdu vše! 😍

Komentáře

  1. Skvělý nákup, taky jsem nakoupila jen to, co jsem potřebovala. Držím palce, aby ten fixátor za tu cenu stál.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr