Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy květen 2020

Hezké pondělí všem!

Dnes nám začíná červen a je čas se podívat na květnové nákupy. Jestli jsem se v době nouzového stavu něco naučila, tak to bylo nakupování na internetu. Přiznám se, že to musím začít omezovat, jinak se zaprvé nedoplatím a zadruhé mě to všechno zavalí. Tak pojďme na to.

Vichy - Normaderm Intenzivní čistící gel pro pleť se sklonem k akné
Potřebovala jsem utratit benefity v lékárně, takže péče o pleť byla jasná volba. A protože v dubnu jsem si kupovala pleťové tonikum od stejné značky, měla jsem jasno, pro co dalšího se vydám. Momentálně mám rozpotřebovaný jiný čistící gel, ale jen co ho doberu, pustím se do tohoto. 


Vichy - Normaderm Péče s dvojím účinkem pro korekci nedokonalostí pleti se sklonem k akné
Stejná písnička jako gel výše zmíněný s tím rozdílem, že tuto péči už mám vyzkoušenou a vyhovovala mi, takže jsem s ní jenom doplnila celou řadu. 


Dermacol - Moisturising gel-cream
Můj oblíbený gel-krém, určitě jste o něm u mě na blogu četli. Mám ho ráda, kupuji opakovaně. 


L´Oréal - Hydra genius 
Tento lehký gel na pleť se dočkal i samostatného článku, tak mrkněte sem. Na léto pro mě naprosto super produkt.


Ziaja - Jeju šampón
Myslím si, že je minimum lidí, kteří nečetli chválu na tento šampón. Přiznám se, že i já jsem neodolala a využila nějaké akce a myslím i dopravy zdarma. Po prvním použití se přiznám, že jsem byla spíš zklamaná než nadšená, ale rozhodla jsem se to s ním úplně nevzdat. 


Ziaja - Jeju dvoufázový kondicionér ve spreji
Tento bezoplachový kondicionér na vlasy voní stejně krásně jako výše zmíněný šampón. Já teda zrovna velký fanda bezoplachových kondicionérů na vlasy nejsem, ale uvidíme, jaký bude při dlouhodobějším používání.


Ziaja - Transparentní, anti-akné pleťová maska medové konzistence
Na tuto masku jsem slyšela také samou chválu, takže proč ji za těch 25 korun nevyzkoušet. 


Ziaja - Fat-free nemastná pleťová maska na mastnou pleť
O této masce jsem zatím teda neslyšela, ale uvidíme. Hlavně jsem zvědavá na to, jak dlouho se bude vstřebávat do pleti (má se nechat vstřebat do pleti a poté nanést noční krém). Tak uvidíme. 


Ziaja - Tělový peeling
Jestli něco opravdu famózně voní, tak je to tento peeling. Když jsem doma a potřebuji uklidnit, chodím si k němu pravidelně přivonět. Ta vůně je opravdu strašně příjemná. Sám peeling je mastnější, což nemusí vyhovovat každému, ale jinak svou práci odvádí skvěle. 



Oriflame - Sprchový gel Loved Up
Tento sprchový gel jsem si hodně zamilovala. Vůně švestky a černého pepře je velmi zajímavá, mě přijde až lehce podmanivá. Zároveň se mi strašně líbí krásná barva gelu. Za sebe můžu určitě doporučit. 


Oriflame - Chladivý tělový pudr
Na loňské léto jsem si koupila několikatery šaty, které chci nosit i letos, takže jsem potřebovala vyřešit problém s otírajícími se stehny. Uvidíme, jaký bude tento pudr. Nicméně stál asi 30,- Kč, takže i kdyby byl spíš k ničemu, tak mi to nebude zas tak vadit. 


Oriflame - NovAge Denní/noční emulze proti akné a Zmatňující koncentrát
Oriflame přišel s řadou péče o dospělou pleť s akné. A protože tento problém se v určité míře týká i mě, rozhodla jsem se nějaké produkty vyzkoušet (i když většinou mám s pleťovkou Oriflame spíš problém). A mé první dojmy jsou víc než kladné musím říct. Samozřejmě musím dát produktům trochu více času, abych je byla schopná lépe posoudit, ale zatím o nich nějak nemůžu říct nic špatného. A jako bonus naprosto bombasticky voní. 


Oriflame - Big Lash Mascara
Řasenek mám v zásobě "málo" že jo :) Přiznám se, že tuhle jsem přihodila do košíku na doplnění objednávky, nic moc velkého od ní nečekám, i když mi většinou řasenky od Oriflame sedí, tak uvidíme.


Oriflame - Colour Adapt Lip Balm
Nikdy jsem neměla balzám/rtěnku, jejíž barva by se přizpůsobila barvě vašich rtů. Tak jsem se to rozhodla vyzkoušet a jsem naprosto nadšená. Ač je balzám fialový, na mých rtech vykouzlí strašně krásnou růžovou barvu, která je hned po nanesení světlá, ale po chvíli zintenzivní. Jo, tohle mě fakt baví. 


Oriflame - Vůně Joyce Jade
Mám ráda vůně stylu zelené jablko DKNY (které si určitě někdy jednou koupím,...) a tahle vůně jej hodně připomíná. Skládá se z jablka, divoké orchideje a santalového dřeva. Pro mě osobně je to velmi příjemná letní vůně.


Avéne - Tělové mléko na opalování
Přiznám se, že jsem se už letos stihla lehce spálit, i když jsem byla namazaná. Sáhla jsem tedy opět po těžším kalibru, a to opalováku s SPF 50. Avéne není úplně nejlevnější značka, ale měli zrovna slevu nějakých 140,- Kč a ještě jsem zbytek doplatila pracovním benefitem, tak mě tento opalovák ve finále vyšel na necelých 250,- Kč.


Garnier - Antiperspirant s aktivními antibakteriálními prvky a přírodním tea tree olejem
Potřebovala jsem narychlo nějaký anti/deo sprej a chtěla jsem vyzkoušet zase něco nového, tak jsem namísto Rexony nebo Nivey sáhla po letech po Garnieru a za mě zatím dobrý.



Dneska na Vás mám trochu jinou otázku než co jste si v květnu koupili - jsem jediná, koho absolutně nebaví nové rozhraní bloggeru? 

Komentáře

  1. Skvělé produkty, hlavně se mi líbí Vichy. A ano, nejsi sama. Já to mám přepnuté stále na tu starší verzi. Ta nová se mi taky nelíbila.
    Povídání nejen o kosmetice p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jdu hledat, jak si to přepnout do starého režimu :D

      Vymazat
  2. Zaujímavé nákupy :)) ale so žiadnym z týchto produktov nemám skúsenosť. Najviac ma zaujal hydratačný gél od Lorealu, po ktorom som istý čas pokukovala, ale akosi ma to prešlo :D
    A čo sa týka rozhrania blogu... neprekáža mi. Vyzerá oveľa lepšie, modernejšie, smrncovnejšie :)
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten LOreal je mé už třetí balení, na léto je fakt super pro osvěžení pleti. Nicméně emá SPF, takže je potřeba pleť ještě ochránit jinak. :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr