Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy červen 2020

Hezké úterý všem!

Je tu zase další konec měsíce! Půl roku 2020 je za námi a nevím jak Vám, ale mě i přes veškerou situaci u nás i ve světě, strašně rychle utekl. Zároveň se přiznávám, že na své červnové nákupy nejsem ani trochu pyšná, mám tu toho dle mého názoru víc, než je zdrávo. Nicméně jsem moc ráda, že až na 3 produkty tu nemám nic víc z dekorativní kosmetiky. Inu, pojďe se podívat sami.

Oriflame - Olejová kúra na vlasy
Tuto olejovou kúru na vlsy mám ráda, jednou za čas po ní sahám a užívám si jí. Rozhodně bych ji nedoporučila pro jemné vlasy, na těch by mohla udělat neplechu.


Oriflame - Strojek na čištění pleti
Tento strojek na čištění pleti už doma jeden mám, ale protože jsem nešika a ve sprchovém koutě mi spadnul, přestal pracovat tak, jak má. Nicméně jsem s ním byla velmi spokojená, tak jsem si ho objednala ještě jednou.


Oriflame - Exfoliační sprchový gel jahoda a limetka
Po tomto sprchovém gelu jsem sáhla spíš pro doplnění objednávky, ale když přišel, začala jsem se velmi těšit na jeho používání.


Oriflame - Kartáček na čištění pleti
Po tomto mini kartáčku na čištění pleti jsem sáhla z jednoho prostého důvodu - kvůli jeho velikosti. Na cestování mi přijde jeho velikost naprosto super, sbalíte ho do každé kosmetické taštičky.


Oriflame - Hydratační chladící gelové polštářky na tvář
Tyto chladící hydratační polštářky lze použít vícero způsoby - pod oční okolí, nad obočí nebo v oblasti kolem úst a nosu. Já je asi použiji pod oči, uvidím, jestli to něco udělá s mými kruhy pod očima :D


Oriflame -  Tužka na oči
Docela jsem si oblíbila používat tělovou tužku na vnitřní linku oka pro jeho rozjasnění. Tělová barva působí mnohem přirozeněji než stále oblíbená bílá (což třeba já osobně dost nechápu). Tato v odstínu Pure beige je maličká, nemá ani 10cm, takže taky favorit do každé kosmetické taštičky. Nicméně paradoxně na fotce tužka vypadá bílá, ale není, je opravdu světle tělové barvy.



Avon - Matující BB krém s SPF 45
Konečně jsem sehnala produkt na obličej, který má SPF vyšší než 30 ale nižší než 50, která mi úplně nesedí. Tento BB krém má jednu velkou nevýhodu - má jen jeden odstín, který rozhodně nebude sedět všem. Já si ho ve finále musím míchat s jiným krémem, protože je dost tmavý. Navíc bych neřekla, že má matující efekt, naopak mi přijde, že zanechává pleť dost lesklou.




Avon - Chladící gel proti celulitidě
Mám ráda hřejivý gel proti celulitidě, hlavně pro jeho zahřívací funkci, která trvá třeba 30 minut. Nicméně takhle na léto jsem se rozhodla vyzkoušet tento chladivý, přeci jen po rozpáleném dni nechci další půl hodiny zažívat extra teplo.


Urban Decay - Heavy Mettal eyeliner
Mé druhé třpytivé linky, tentokrát v odstínu Studio a řeknu vám, ta barva je naprosto geniální. Miluju fialové linky na očních víčkách a tyto si opravdu užívám.



NYX - Matující fixační sprej
Tento produkt se NYXu neskutečně povedl. Já si ho opravdu zamilovala a i když je v poněkud jiné cenové kategorii než třeba Essence, ale jednou za čas si ho ráda koupím.


Garnier - Pleťové plátýnkové masky
Garnier přišel s pro mě novými plátýnkovými maskami.
Superhydratační a revitalizační textilní maska obsahuje složení obohacené o kyselinu hyaluronovou a aloe pro osvěžení, revitalizaci a intenzivní hydrataci v pouhých 15 minutách. Jedná se o masku ke které se doporučuje jejich nový Hyaluronic Aloe Gel. Obsahuje alkohol.


Noční textilní pleťová maska Moisture Bomb je určena pro obzvláště uvaneou pokožku, která potřebuje uvolnit a znovu vzpružit. Složení je obohacené o kyselinu hyaluronovou, mořskou vodu a výtažky z chrpy a má zajistit dlouhotrvající hydrataci, okamžité rozzáření a svěží vzhled pleti. Neobsauje alkohol.


Neutrogena - Hydrogel recovery mask
Řadu Hydro Boost chci vyzkoušet už delší dobu, ale prozatím pořád sahám po jiných produktech. V Rossmannu ale měli 50% slevu, tak jsem sáhla alespoň po masce. Obsahuje kyselinu hyaluronovou aa pokožce má dodat péči odpovídající 30 ml koncentrovaného hydratačního séra v pouhých 15 minutách. Pleť má být svěží, hydratovaná a viditelně pružná. Maska nemá ucpávat póry a je vhodná i pro citlivou pokožku. Neobsahuje alkohol.


Balea - Sprchový gel
Hledala jsem sprchový gel s vůní manga, nenašla jsem, tak jsem sáhla po tomto s vůní růžového pomela. Mě víc než pomelo voní jako růžový grep, ale to je pro mě jen takový detail.


Balea - Tělové mléko s ureou
Znáte YouTube kanál L E N K A? Jedná se o jednu sympatickou Slovenku, která točí videa nejen o kosmetice. V jednom z posledních videí mluvila o nákupech v DM drogerii a zmínila i problém tzv. chicken skin a doporučovala produkty s Ureou a právě toto tělové mléko. A protože já tento problém mám a kdysi jsem ho velmi neúspěšně řešila na kožním, rozhodla jsem se toto tělové mléko vyzkoušet.


Rexona - Maximum protection
Tento anti-perspirant není na mém blogu žádným nováčkem, už jsem tu o něm psala několikrát (naposledy v poslední konečné). Tuto modrou verzi mám ze všech nejraději. Loňské léto jsem dostala doporučení vyzkoušet na vnitřní stranu stehen, ale přiznávám, že tam mi moc nesedl a zůstala jsem u klasické tuhé Rexony.


Essence - Štětec na oční stíny
Essence má (respektive měla, protože co jsem tak koukala, je většinou už vyprodaná) limitovanou edici Wanna bee my honey? ve které byl i tento štětec na oční stíny Bee positive, my honey! Obecně mám štětce od Essence ráda, takže tento jsem chtěla také vyzkoušet. Řekla bych, že je to trochu hybrid mezi stínovacím štětcem a štětcem na klasické nanášení stínů na víčko.


Netuším, jestli jsem to už někdy na blogu psala, ale mám vlnité/kudrnaté vlasy. Kamarádka mi doporučila skupinu na FB, kde se řeší Curly Girl Metoda (CGM) - metoda péče o vlnité/kudrnaté vlasy. Docela mě to zaujalo, ale ještě dřív, než se rozhodnu, jestli si objednat něco z dražším produktů, rozhodla jsem se prvně vyzkoušet produkty z drogérie, které jsou pro tuto metodu vhodné. Pro více informací o této metodě mrkněte sem nebo na FB stránky Curly Girl metoda Kudrnaté vlasy přirozeně a navždy.

Garnier - Papaya Hair Food
Po těchto maskách jsem pokukovala už delší dobu, nakonec až metoda CGM mě tak nějak dokopala jednu z nich vyzkoušet. Sáhla jsem po papájová, která je uprostřed se svými hydratačními schopnostmi a za sebe jsem velmi spokojená. Používám ji jako masku v hojném množství a pak opravdu malé množství jako bezoplachovou péči, tzv. leave-in.


Balea - Oil repair kondicionér
Kondicionér se dá použít jako mycí kondicionér, tzv. cowash. A kupodivu to funguje. Zatím jsem zkoušela tento styl mytí jednou a bála jsem se, jaký bude výsledek, ale úplně zbytečně.


Taft - Gel na vlasy
Já úplně na styling vlasů nejsem a je to tedy něco, co se opravdu musím učit. Gel se dává do mokrých vlasů a nechává se s nimi uschnout, čímž na vlasech vytvoří krustu, kterou je poté potřeba "vymáčknout"


Nivea - Regenerační pěnové tužidlo
Pěnové tužidlo funguje obdobně jako gel na vlasy, jen krusta není taková tvrdá a konečný výsledek alespoň v mých očích působí víc přirozeněji.


Nature Box - Šampón s avokádovým olejem
Tento šampon je vhodný na hloubkové čistění, tzv. clarifying nebo při prvním mytí zvaným final wash. Z vlasů odstraňuje usazené nečistoty, zbytky stylingových přípravků a jiné usazeniny. Jako clarifying se používá přibližně jednou za měsíc.


Balea - Collagenové sérum na vlasy
Přiznám se, že toto sérum byl takový unáhlený kup vlastně proto, že se dá sehnat v drogérii. Ještě sama pořádně netuším jak ho použít, zatím mi ani jedním způsobem nesedl. Můj největší problém s tímto produktem je ten, že zanechává lepkavý pocit a věřte mi, to na vlasech nechcete.


Difeel - Přírodní olej na vlasy s kokosovým olejem
Můj poslední přírůstek, olej na vlasy. Těch jsem vyzkoušela nepřeberné množství, ale ani jeden není CGM friendly. Tento je a po prvním použítí zatím dobré. Použila jsem ho do mokrých vlasů ještě před stylingem gelem a byla jsem spokojená. Tuto značku seženete v DM drogerii v sekci cestovních balení.


Přiznávám, že toho opravdu není málo a všechny ty produkty na vlasy mě až skoro děsí. Tak jsem zvědavá, jak to mé vlasy snesou a co to s nimi udělá.

Vás se chci zeptat, jestli jste o CGM metodě slyšeli a jaký na ni případně máte názor?

Komentáře

  1. To je teda pořádná várka novinek. O CGM metodě slyším poprvé.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když jsem to viděla všechno pohromadě sepsané, tak jsem si původně říkala, že někde musela nastat chyba a já musela nějaké produkty napsat dvakrát :D Já o CGM slyšela poprvé asi měsíc zpět :))

      Vymazat
  2. Tú olejovú kúru z Oriflame používam aj ja a je super :) aj keď mám jemnejšie vlasy, tak mi vyhovuje :)) A avokádový šampón na vlasy od Nature boxu som používala aj ja, ale vôbec mi nevyhovoval :/ A o CGM metóde počujem prvýkrát :O a to mám kučeravé vlasy :D Dala som si to do Google a prekvapili ma články, že je už aj na Slovensku známa metóda :D
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slovenek je ve skupině na Facebooku strašně moc, občas mám pocit, že tam převažujete nad Češkami :) Tak mrkni ;)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Strojek na čištění pleti SkinPro Oriflame

Hezký pátek všem! Dlouhou dobu jsem toužila vyzkoušet nějaký čistící kartáček na pleť, protože jsem si říkala, že by mi mohl pomoci od ucpaných pórů a celkově pleť lépe vyčistit. Nicméně jsem žena celkem spořivá (haha, jak kdy, že) a úplně platit dva tisíce a víc se mi za kartáček fakt nechtělo.