Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XXXI.

Hezké pondělní dopoledne!

Dnes tu pro vás mám další várku prázdných obalů.

Oriflame - Tělový peeling s vůní levandule
Vážení, tohle byla slast. Ráda zkouším tělové peelingy a hledám nějaký, který bude lepší než ten, který jsem před lety vyzkoušela od Baley nebo který měl kdysi právě Oriflame v nabídce. A tento, tento jsem si strašně zamilovala. Ale protože byl poměrně hrubý, i když se hezky rozpouštěl, tak než jsem toto balení stihla spotřebovat, přestali ho prodávat! Tak doufám, že mají jen dlouhodobý výpadek a zase naskladní, protože tuhle levandulovou vzpruhu potřebuju znova.


Sephora - Dvoufázový odličovač očního okolí
Tento odličovač nebyl špatný, ale nemůžu se zbavit pocitu, že jeho starší verze byla ještě o chlup lepší. Odličuje dobře, o tom žádná, ale občas mě štípal v očích, což se mi dřív nestávalo. Nicméně si ho asi při nějaké příležitosti klidně koupím znovu.


Garnier - Pleťová voda
Moje oblíbená pleťová voda. Tady na blogu není žádným nováčkem, mám ji ráda už několik let a určitě si ji zase někdy koupím.



Too Faced - Better than sex mascara
Tuto řasenku mám ráda, o tom žádná. Nicméně tato řasenka je dost specifická řekla bych. Po otevření je strašně mokrá, takže práce s ní je malinko složitější, jak začne postupně vysychat, stává se čím dál lepší, ale mě třeba 2 měsíce po otevření začíná z řas opadávat pod oko. Což je něco, co od řasenky, která v plné velikosti stojí téměř 800,- asi úplně nechceš. Nicméně asi nebudu mít úplně problém si ji třeba v budoucnu pořídit znova, protože pominu-li tyto dvě její neřesti, tak mi dělá opravdu krásné řasy.


Nivea - Zklidňující krém
Tento zklidňující krém jsem vyhrála na stránkách Nivey a musím říct, že jsem byla velmi překvapená. Poměrně rychle se vstřebává do pokožky, krásně hydratuje a zanechává kůži hebkou. Jediné, co musím zdůraznit, že zrovna tuto růžovou verzi sama za sebe úplně nedoporučuji na čerstvě oholené nohy, mě lehce štípala.


Avon - Tělový peeling s vůní růžového grepu
Tady jsem pocítila velkou vlnu zklamání. Měla jsem sprchový gel ze stejné řady který jsem měla ráda, ale tento peeling mě nějak neuchvátil. Za prvé vůbec nevoní po růžovém grepu jako ten sprchový gel, za druhé byť je krémový, tak se po něm musím vždycky namazat, protože strašně vysušuje. Asi jsem si tak strašně zvykla na peelingy, které mají ve složení oleje, že mi jiné úplně nesedí.


L'Oréal - Hydra genius
V loňském roce bylo kolem této péče velké diskuze proč ano a proč ne. Za mě rozhodně ano, i když teď na zimu jsem objevila produkt z lehce vyšší cenové kategorie, který mi sedí více. Nicméně na léto si asi pořídím další balení, protože je super lehký a dělá to, co slibuje. A na léto mám koupené další balení.


Old Spice - Deodorant stick
Já už nevím, co k těmto deodorantům psát. Jsou skvělé, Wolfthorn je unisexová, lehce citrusová vůně. Někomu to může připadat divné, že jako žena používám pánský deodorant, ale zkuste se zeptat ve svém okolí. Málokterá žena to přizná, ale po Old Spice jich sahá strašně moc. Věřte mi.


Avon - Sprchový gel Kir Royale
Další z mých oblíbených sprchových gelů, vůni malin a černého rybízu mám ráda. Avon ty vůně umí, sprchové gely dělají to, co mají, takže za mě proč ne. Rozhodně doporučuji ale kupovat když jsou v akci, za plnou cenu seženete v drogérii třeba 2 s úplně stejným efektem.


Nivea - Hair Milk
Další z vypotřebovaných vzorečků tohoto vlasového komba. Ještě mám jeden nebo dva. Už před nějakou dobou jsem říkala, že bych si šampon a kondicionér chtěla koupit v plném balení, ale zatím se na něj nedostalo a s mou aktuální zásobou šamponů asi jen tak nedostane. Nicméně stále si stojím za tím, že je to super kombo :)


Nivea - Deodorant
Tuto miniverzi deodorantu mám z nějakého časopisu a učarovala mi natolik, že jsem si pořídila velké balení a jsem moc spokojená. Našla jsem další sprejový deodorant, který mi sedí, krom mé milované Rexony.


Yves Rocher - Kondicionér pro suché a poškozené vlasy
Šampon z této řady jsem spotřebovala už před nějakou dobou, kondicionér až teď a jo, byl fajn. Pokud bych si zase někdy pořizovala šampon, sáhla bych znova i po tomto kondicionéru.


Rexona - Maximum Protection anti-perspirant
Má letní láska! Už několik let pravidelně sahám po tomto anti-perspirantu a jsem s ním neskutečně spokojená. Ráda používám přes noc, ráno pak přestříknu nějakým deodorantem ve spreji a vím, že jsem po celý den perfektně chráněná, třeba i při cvičení.


Vyhazuji




Lesk na rty Essence
Tento lesk jsem kupovala někde ve výprodeji a jestli jsem ho měla jednou na rtech. Barva mi neslušela, strašně lepil. Nevidím důvod, proč ho dál schovávat, když ho stejně nepoužívám.

Rtěnky Avon a Essence
Rtěnky od Avonu jsem používala, obzvlášť z té jedné je už slušný špaček. Rtěnku od Essence (ta prostřední) jsem brala v nějakém výprodeji a ve finále jsem ji jednou vyzkoušela a protože je tak strašně nude, tak jsem vypadala jako mrtvola. Nějakou dobu mi jen tak ležely, takže také jsme se spolu rozloučili.

Oriflame - Gel na oční okolí
Tento gel mám ráda, jenom jsem začala zkoušet něco jiného a prošel mi. Což není úplně dobrá kombinace na oční okolí, proto vyhazuji.

NYC - Tvářenka
Ve své době jsem měla tuto tvářenku strašně ráda, byla jedna z prvních, kterou jsem vlastnila. Nicméně minimálně 2 roky jsem po ní ani jednou nesáhla, tak jsem se rozhodla ji dát pryč. Nic jí není, jenom už mám jiné oblíbence.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr