Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy únor 2020

Hezký den všem!

Tak, jak jsem se v lednu poměrně krotila, tak v únoru jsem se utrhla ze řetězu. Já jsem ani nechtěla (a nepočítala jsem s tím) pořizovat tolik věcí, ale prostě to tak nějak přišlo, no...

Avon - Far Away Rebel 
O této vůni jsem už psala v lednových nákupech, kdy jsem si koupila její miniaturu. Tak strašně se mi zalíbila, že jsem si hned musela pořídit její velké balení. Ten flakon je strašně krásný, fialová barva je moje oblíbená.


Rexona - Advanced protection72h pure fresh
To, že mám Rexonu ráda, není žádné tajemství. Ale tento antiperspirant se bohužel moc nepovedl :( Na to, že slibuje 72 hodinovou ochranu nezvládá ani běžný den s mírnou zátěží. Škoda, že jsem raději nesáhla po své oblíbené hnědé verzi, která funguje a rozhodla se pro novinku. Za mě momentálně nejhůře utracených 70 korun.


Dermacol - Gommage Cleanser
Víte, vloni nám otevřeli Dermacol prodejnu v Pardubicích, ale ne, já musím do Prahy, abych si něco koupila. Tento čistící gel na obličej jsem v drogériích nikdy neviděla, tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet.


Maybelline - Brow Ultra Slim
Za poslední rok jsem stihla vyzkoušet několik tužek na obočí z drogérie, momentálně jsem zamilované do té od Rimmelu. Netuším, jak moc je Brow Ultra Slim novinkou, ale měli ji v té prostřední části s novými produkty. Sáhla jsem po odstínu Medium Brown a pevně věřím, že mi bude sedět.


Dermacol - 14h lip colour
Asi moje první tekutá rtěnka a moje nejoblíbenější. Když nedám tu lesklou bázi, tak mám krásnou matnou barvu, která mi na rtech bez problému vydrží celý den. Vzala jsem odstín 6.


Dermacol - True Colour Lipliner
Tužky na rty si kupuji, mám jich třeba 6, ale skoro je nepoužívám. Tuto jsem zatím použila jen jednou a jsem velmi překvapená, jak krásně se s ní pracovalo. Aplikace jednoduchá, tužka krásně klouže po rtech. Barva je sice výrazná růžová, ale asi ji budu ráda používat. odstín 2


Essence - Melted Chrome
Tyto oční stíny jsem si zamilovala, takže jsem se rozhodla rozšířit si svou sbírku. odstín 07 warm bronze a 08 golden crown


Essence - Pilník na nehty
Jestli něčeho poslední dobou nemám dost, tak to jsou pilníky na nehty. Netuším, co s nimi dělám a kam se mi ztrácí, ale nemůžu je nikdy najít, když je zrovna potřebuji. Takže další do sbírky.


Isana - Augen-roller Hydro booster
Poslední dobou strašně špatně spím a na mém očním okolí je to bohužel docela znát. V Rossmannu jsem objevila tento roller pod oční okolí, tak doufám, že bude alespoň trochu fungovat. Co oceňuji už teď je kulička, která když nic jiného, mohla by alespoň trochu chladit.


Essence - Anti split nail sealer
Tento lak na nehty bránící jejich lámání mě bohužel nepřesvědčil, že by nějak výrazně fungoval. Jako podkladový lak bez větších slibů funguje dobře, jako něco, co by mělo nehet zpevnit aby se nelámal za mě spíše ne.


Essence - Melted Chrome Eyeliner
Melted Chrome oční stíny mě zaujaly (jak jste se v tomto článku už mohli dočíst) a tak jsem se rozhodla vyzkoušet ještě linky. Odstín 04 zinc my way byl poslední, který jsem sehnala, tak jsem na něj zvědavá. Ale protože růžovou já na očích opravdu ráda, myslím si, že si společně budeme rozumět.



Catrice - Instant Awake Concealer
Tak tady do této věcičky jsem se stihla neskutečným způsobem zamilovat. Každá z nás má občas den, kdy se jí opravdu nechce dělat s make-upem a hledá něco, čím by zamaskovala jen kruhy pod očima. A přesně na to je tento korektor. Je neskutečně lehoučký, snadno se s ním pracuje a i když ten efekt zakrytí není úplně 100%, tak oční okolí udělá hezčí. Za mě velká spokojenost, určitě si koupím znova.



Dermacol - Acnecover Mattifying powder
Tento pudr jsem chtěla dlouhou dobu vyzkoušet, ale vždycky jsem měla v zásobě jiné (což mám stále). Nicméně v Teta drogerii probíhala akce 30% sleva na dekorativní kosmetiku Dermacol, tak jsem po něm sáhla. Vybrala jsem odstín Porcelain a přiznám se, že vlastně pořádně ani nevím, co od tohoto pudru očekávat.



L´Oréal - Colorista Hair Makeup
Tento barvící krém na vlasy už mám ve fialovém odstínu a je to docela příjemná (byť docela náročná a pracovně docela špinavá) věc na oživení vzhledu vašich vlasů, byť na jeden den. Tentokrát jsem sáhla po růžovém odstínu mauvehair, tak jsem zvědavá, jaký výsledek to na mých vlasech udělá.




Strašně ráda bych napsala jak se chci v březnu krotit, ale protože dopisuji článek den před vydáním, tak už vím, že se mi to zase nepovede.

Co hezkého jste si naposledy pořídili vy?

Komentáře

  1. Ty oční stíny jsou krásné. Asi se na ně zajdu podívat. Já jsem taky dost nakupovala. Převážně kosmetiku a něco málo i z oblečení.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si koupila pár kousků z oblečení, hlavně trička, ale mě ty nákupy oblečení nějak nebaví...

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr