Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XXVIII.

Hezký den všem!

Mám tu pro vás další článek s prázdnými obaly od produktů, které jsem v poslední době používala. Některé mi sedly více, jiné méně. Většinu z nich používám opakovaně a rozhodně nehodlám v jejich používání končit.

Sephora - Řasenka Outrageous extension
V minulé konečné jsem jednu řasenku od Sephory chválila, dneska budu spíš negativní. Řasenka slibuje prodloužení a zahuštění řas a obojí zvládá perfektně. Velký problémem ale je fakt, že se během dne z řas drolí a opadává tak na tvář, což je něco, co od řasenky za téměř 500,- Kč nikdo nechce. A upřímně - já bych raději pihy od sluníčka, že plnou tvář černých kousků řasenky.


Old Spice - Deodorant
Také moje stálice a oblíbenec, občas si říkám, že bych měla zase sáhnout po nějakém typicky holčičím deodorantu, nicméně ve finále vždycky skončím u tohoto. Dělá to, co má, nebarví oblečení, nezanechává skvrny. Pro mě značka ideál.


Oriflame - Pleťové tonikum s aloe vera
Tady jsem sáhla po jistotě, mé druhé nebo třetí balení produktu, který se opravdu povedl. Pleť krásně osvěží a v případě potřeby i dočistí. V zásobě mám další a to už o něčem svědčí.


Avon - Noční hydratační krém
Tomuto gel-krému jsem naprosto propadla. Miluju rychlost, jakou se do pleti vstřebá i to, jaká je pleť ráno krásná na pohled i na dotek. A i když je primárně určení pro normální až suchou pleť, tak díky své gelovo-krémové konzistenci, která je dokonale lehká, dělá dobře i mé smíšené pleti. Určitě objednám znovu.


Yves Rocher - Sprchový gel s vůní jehličí
Vánoční atmosféru loňského roku přivedl do mého kosmetického království adventní kalendář, ve kterém se nacházelo cestovní balení tohoto sprchového gelu. A protože mě jeho vůně naprosto odbourala, musela jsem si pořídit velkou lahvičku. Doufám, že se tato vůně někdy v budoucnu do obchodů vrátí.


Yves Rocher - Čistící pleťový peeling
Moje stálice a velký oblíbenec. Už jste o něm na blogu mohli nejednou číst. Vracím se k němu pravidelně už několik let a mé pleti jednoduše dělá dobře.


Gliss Kur - Winter šampon
Už několik let používám zimní edici šamponu na vlasy od Gliss Kuru, protože jsem se naučila nosit čepice a ty mým vlasům úplně nedělají dobře. A i když mi šampon přišel dřív mnohem lepší, tak nadále dělá svoji práci a tak mi vlasy neelektrizují a jsou mírně lepší než s jiným šamponem. Předpokládám, že v březnu zase najedu na jiné.


Marionnaud - Oličovací ubrousky
Pokud uvažujete o vyzkoušení ubrousků z některé parfumerie a máte Marionnaud někde poblíž, za sebe 100% doporučuji tyto. Sice stojí 100,- Kč, ale všechny peníze, co za ně dáte, za to opravdu stojí. Naprosto dokonale odličují, díky plastovému klipu nevysychají. Jsou opravdu super, určitě si je pořídím znovu.


Garnier - Plátýnková maska Moisture + Freshness
Tyhle masky od Garnieru jsou moc fajn. Osobně víc preferuji tu modrou verzi s granátovým jablkem, ale ani tato zelená není vůbec špatná. Svojí práci dělá dobře, pleť je po ní opravdu příjemná. Klidně si ji pořídím znova.


Sephora - Čistící pásek na nos s aktivním uhlím
Tento pásek je čím dál dražší, ale zatím je to jeden z mála pásků, který dělá to, co má. Neříkám, že nos 100% vyčistí, ale oproti jiným z něj vytáhne alespoň nějaké nečistoty. Takže za mě ano, i když díky jeho ceně se ho nepořizuji nějak často.


Aussie - Stop the break shampoo
Tento šampon na vlasy nebyl vůbec špatný, ale za sebe nemůžu říct, že by dělal něco víc než jiné šampony, které jsem vyzkoušela. Takže si tak nějak můžu odškrtnout, že jsem ho měla, ale asi po něm znova netoužím. Plusový bod za příjemnou vůni.



Rimmel - Sweetie Crush Nail Polish
Tahle kolekce laků na nehty byla mou oblíbenou, obzvláště vždycky na jaře. Lak na nehtech hezky držel, díky svému pískovému efektu nebyl problém jej kdykoli podle potřeby dolakovat a nikdo nic nepoznal. A jelikož jsem nedávno chtěla mít pastelové nehty, chtěla jsem sáhnout po těchto barvičkách. Nicméně jsem zjistila, že už si s nimi nehty bohužel nenalakuji, takže jsem se s nimi rozloučila. Ještě jsem měla fialovou, ale tu už jsem asi vyhodila někdy dřív.



Na závěr by mě tentokrát zajímalo, který produkt je pro vás svatým grálem a máte ho pravidelně v zásobě?

Komentáře

  1. To pleťové tonikum od Oriflamu jsem měla, ale používala jsem všechny produkty z této řady a byla jsem velmi spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě trochu láká vyzkoušet i čistící gel ze stejné řady, jen mě pořád odrazuje to jeho balení :/

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Strojek na čištění pleti SkinPro Oriflame

Hezký pátek všem! Dlouhou dobu jsem toužila vyzkoušet nějaký čistící kartáček na pleť, protože jsem si říkala, že by mi mohl pomoci od ucpaných pórů a celkově pleť lépe vyčistit. Nicméně jsem žena celkem spořivá (haha, jak kdy, že) a úplně platit dva tisíce a víc se mi za kartáček fakt nechtělo.