Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XXIV

Hezký den všem!

Prázdniny jsou bohužel za námi a já mám pro vás třetí a poslední prázdninovou konečnou. Sešlo se mi zase několik prázdných obalů od kosmetiky, tak se na ně pojďme společně podívat.

Yves Rocher - Zero Blemish Gel Cream
Tento gel krém není u mě žádným nováčkem. Kamarádíme spolu už nějakou dobu a pořád je to velká láska. Oceňuji jeho lehkou konzistenci a fakt, že na pleti nelepí a je velmi příjemný. Určitě si ho pořídím znovu.


Yves Rocher - 2in1 cleanser & exfoliator
Další moje láska od YR. Tento čistící peelingový gel opravdu miluju. Jeho velkou výhodou je, že se skvěle používá jak s prsty, tak třeba s čistícím kartáčkem nebo konjakovou houbou. Za mě nepostradatelný pomocník a mám takový pocit, že mám ještě jeden v zásobě.


Sephora - Daily makeup brush cleaner
Čističe kosmetických štětců ve spreji jsem si velmi oblíbila, vedle toho z DM drogerie mám ráda i tento od Sephory. Ten se sice finančně pohybuje někde úplně jinde, ale jednou za čas si ho pořídím (většinou v rámci Dnů Marianne :))


L´Oréal - Paradise Extatic watterproof
Mě ty voděodolné řasenky prostě nejsou souzené. Tato má skvělý kartáček a dělá mi opravdu nádherné řasy, ale stejně jako 90% dalších se mi obtiskává, ke konci když už byla sušší se mi drolila i ze spodních řas, ale to jsem schopná jí odpustit. (a tak si říkám, jestli mi ty řasenky řase nenatáčí a nezvedají řasy až moc když se mi pak všechny obtiskávají na horní víčko).



NYX - HD Studio Photogenic Concealer
HD korektor si kupuji už nějakou dobu, nedávno jsem zjistila, že když jsem si koupila jeden do zásoby, tak jsem ještě jeden doma měla. Nicméně pro mě je NYX lehce z ruky (aneb nejbližší stojan mám cca 70 km daleko v Douglasu), takže mi zásoby zas až tak nevadí. Nedám na něj dopustit na oční okolí, kdy odstín CW03 Light míchám pro jeho lehce narůžovělou barvu ještě s jiným, žlutším korektorem a za mě velká spokojenost.


Benefit - They´re Real!
Tato řasenka se dočkala dvou samostatných postů u mě na instagramu, a to tady a tady. Já ji za sebe prostě doporučit nemůžu, nezlobte se. Teď má být myslím u časopisu Bazaar řasenka Roller Lash, tak pokud jej ještě seženu, tak zkusím, ale rovnou říkám, že jí velké naděje nedávám.


Oriflame - Konjaková houba
Při čištění pleti jsem si konjakovou houbu velmi oblíbila. Na pleti je velmi příjemná, hezky spolupracuje s většinou čistících gelů, které používám. Pleť je po čištění s ní hezky jemná na dotek a to se mi líbí. Mám koupenou od jiné značky, tak uvidíme, jestli zaznamenám nějaký rozdíl.


Oriflame - Maldivian Serenity shower Gel
Miluju letní sprchové gely, které mají svěží vůni. Tento byl sice na můj vkus sladší, ale nemůžu proti němu říct špatného slova. Hezky pěnil, myl a pokožka po něm nebyla vysušená, takže mohu doporučit.


Toni&Guy - Dry shampoo
Můj oblíbený suchý šampon, který se tu na blogu už také někdy objevil. Pro tuto malou verzi chodím do Douglasu, velké si kupuji v akci v Teta drogerii. Kromě této tyrkysové řady jsem jinou nezkoušela, tak nedokážu porovnat, nicméně za sebe mohu tuto doporučit. Nicméně jsem ji dlouhou dobu nikde neviděla, tak se obávám, že se už nevyrábí :(


Old Spice - Wolfthorn 
Můj oblíbený deodorant, na blogu taková stálice.


Rival de Loop - Seifenfreies Waschgel
Tento bezmýdlový gel na obličej jsem si vloni koupila z jediného důvodu - zapomněla jsem si na dovolenou vzít svůj. Nicméně jsem byla spokojená - za pár korun se mi dostalo dobrého vyčištění pleti, bez nepříjemného pocitu. (navíc mám pocit, že jsem ho kdysi měla i v plném balení)


Catrice - Slimmatic ultra precise brow pencil
Kdo by ji neznal, že? Jedna z prvních ultra tenkých tužek na obočí z drogérie. Stojí pár korun, dá se vybrat myslím ze 4 odstínů, to zní jako ideál. Tato tužka má pro mě dvě velká mínus - strašně rychle ubývá a po té, co ji spotřebujete a rozhodnete se ji vyhodit, zároveň vyhodíte ještě další cca 1 centimetr tuhy, který je ukrytý uvnitř (aneb psala jsem o tom tady)
Měla jsem odstíny 020 (světlejší) a 030 (tmavší - tu mám v zásobě ještě jednu, přijde mi lepší než 020).


Avon - Matující denní krém
Jeden z mých nejoblíbenějších denních krémů pro smíšenou pleť vůbec. Dá se koupit pod 100,- Kč, na pleti je příjemný. Za sebe mohu jedině doporučit.


Balea - Glossy Braun 1-minute intensiv kur
Minutové kúry na vlasy od Baley mám moc ráda, o tom jsem už tady na blogu psala. Tato s extraktem z kakaa je určená pro brunetky a mě její používání moc bavilo a určitě si ji pořídím znova. Má tmavou čokoládovou barvu, která vám vaše vlasy nijak nepřibarví, ale dodá jim neskutečný lesk a péči, takže jsou vlasy na dotel krásně hladké a neskutečně se lesknou. Stojí pár korun a určitě stojí za vyzkoušení.


Dermacol - Satin base
Dermacol má podle mě už jen jeden známější produkt, a to proslulý Make-up Cover. Nicméně jsem zjistila, že i když je v bázi ještě tak půlka, je téměř dva roky prošlá. A protože jsem po ní fakt nesahala, přijde mi zbytečné do budoucna kupovat tuto velkou a vystačím si s menším balením.


Oriflame - Base&top coat
Můj oblíbený produkt při lakování nehtů. Využívám jeho obě vlastnosti, jak base tak top coat, nicméně poslední dobou spíše jen jako bázi, top coat používám jiný. Mám další balení, myslím, že už tak páté.


Avon - CC cream
S tímto CC krémem máme takový velmi zvláštní vztah. V jednu chvíli ho miluju, pár dnů nato z duše nenávidím. Občas má na pleti tendence cuckovat a nebýt hezký, jindy je naprosto dokonalý. Inu, kdysi jsem si v zápalu momentální zamilovanosti koupila ještě jeden, tak uvidíme, jak si budeme nebo nebudeme vyhovovat. Používám odstín Light Medium.  


Garnier - Moisture+ Aqua Bomb
Má oblíbená plátýnková maska od mé oblíbené značky pleťových masek. Tuto modrou verzi mám úplně nejraději. A když ji dáte před použitím třeba na hodinu do lednice, to je potom teprve zážitek. Já ji ještě po sundání z obličeje přikládám na 15 minut na krk, aby využila veškerou tekutinu, kterou je napuštěná.



To by bylo pro dnešek všechno. Ale nevěště hlavu, už mám rozepsané další pokračování. Nějak se mi poslední dobou daří spotřebovávat, což je strašně fajn :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr