Přeskočit na hlavní obsah

Dny Marianne 2019

Hezký den všem!

Dny Marianne 2019 jsou už nenávratně za námi a já mám pro Vás malé shrnutí toho, co jsem si během nákupního víkendu pořídila. Kromě kosmetiky, o které tu bude řeč, jsem si koupila i pár knížek, kabelku, šálu a punčocháče v C&A a diář v Albi.

Za většinou kosmetiky jsem se vypravila do Prahy (hlavně z důvodu lepšího výběru třeba v Sephoře). Zamířila jsem na Smíchov do Andělu a do Palladia.

Nákup v parfumerii Sephora byl jasný - Heavy Mettal linky od Urban Decay. Dlouho jsem se rozmýšlela nad tím, jaký odstín si pořídím (na ruce jsem měla vyzkoušené všechny), nakonec jsem sáhla po růžových v odstínu Catcall. A upřímně jsem se do té barvy zamilovala.


Další, co jsem se rozhodla vyzkoušet jsou pásky na čištění pórů na nose od Caolin. Slibují kompletní zbavení černých teček, tak jsem hodně zvědavá.


Čistič štětců Sephora mám ráda, štětce jsou po něm rychle vyčištěné, hezky voní. Kupuji pravidelně v akci, jinak mi přijde hodně drahý.


Sephora má novou, vylepšenou řadu péče a s tím i dvoufázový odličovač očního makeupu. Obsahuje 92% přírodního původu a zklidňující vodu z květů chrpy. Tak uvidíme, jestli bude lepší než jeho starší brácha.


K nákupu měli na Smíchově připravenou spoustu dárečků - mini verzi Cream lip stainu v odstínu 96 Red Velvet, vzorek zklidňujícího krému s pupečníkem asijským Cicapair Tiger Grass Cream od Dr.Jart+, vzorek pánské vůně Mont Blanc Legend, vzorek make-upu Double Wear od Estée Lauder a vzorek hydratačního krému Sephora. A jako bonus mini bonbony Mentos :) BTW - takhle se lákají zákazníci. Sephora (a i jiné parfumerie) by měli dávat podobné vzorky a dárky při každém nákupu, myslím si, že nikoho nebaví pořád číst nebo si odnášet vzorek báze (kterou teda asi nikdo nekupuje nebo já nevím...)


Do Douglasu jsem šla hlavně pro suchý šampon Toni&Guy, ale mojí oblíbenou tyrkysovou verzi asi přestali vyrábět, protože jsem ji nikde nesehnala. Nakonec jsem sáhla po zeleném Instant Refresh, tak uvidím, jaký bude.


O značce It´S SKIN jsem nikdy neslyšela, nicméně mě zaujala jejich plátýnková maska s aloe vera z čerstvých a přírodních ingrediencí. Má hydratovat a zklidňovat citlivou pleť.


Sáhla jsem také po privátní značce Douglas a vzala jejich Tekuté mýdlo na štětce. Kromě štětců se dá použít i na čištění houbiček na make-up.


Původně jsem chtěla napsat, že k nákupu jsem v Douglasu v Palladiu nedostala vůbec nic, ani minivzoreček. Na to, že byly slibované odličovací ubrousky... Nicméně jsem v tašce našla tuto slevu 300,- Kč na nákup na e-shopu na 1490,- Kč do konce září. Díky, nevyužiji, s vašim e-shopem nemám nejlepší zkušenosti. Nicméně v Palladiu se mi podobná věc nestala poprvé, pro příště zvolím jinou pobočku.


V Teta drogerii jsem sáhla po vlasové kosmetice Aussie, přesněji po řadě Repair Miracle - šampon a 3 minute miracle Reconstructor. Tří minutovou péči už mám a miluju její vůni, takže jsem se rozhodla vyzkoušet i šampon. A doufám, že nebudu klamaná.


Na Ovocném trhu v Marianne Lounge jsem si jako dárek za nákupy vyzvedla bytovou vůni a svíčku, tašku Marianne.


Měli  tam také k dispozici vzorečky od Kiehl´s Pure Vitality Skin Renewing Cream a Super Multi-corrective cream a ve stánku L´Occitane byla možnost vzít si vzorečky krémů na ruce a vůně.


Až na zklamání z přístupu v Douglasu jsem s nákupy spokojená. Navíc v sobotu bylo super počasí, takže mě čekala i velmi příjemná procházka Prahou. Návštěvu Prahy jsem zakončila v Ikee na Černém Mostě, kde bylo neskutečných lidí, ale i to jsem zvládla.

Jak se na podobné akce tváříte vy? Využíváte jich, nebo Vás nechávají chladné? Co jste si případně v letošním ročníku pořídili?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr