Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XXII.


Hezký den všem!

Zase tu mám pro Vás po nějaké době recenzi spotřebovaných produktů. Některé už z blogu nebo instagramu znáte, jiné jsou tu úplně poprvé (a některé z nich naposledy). Sešlo se mi tu toho docela dost, tak jsem se snažila být co nejvíce stručná a výstižná.  Pojďme se společně podívat, co si o nich myslím.

Rexona – Orchid fresh
Sprchové gely od Rexony na mě volaly před nějakou dobou napříč drogériemi i obchoďáky, nicméně mě v momentu rozhodování který koupit oslovil pouze tento (byl růžový). Ve finále ale nemůžu říct, že by byl něčím jiný než jiné sprchové gely – vůně byla docela příjemná, myl tak jak měl, ale jiskra prostě nepřeskočila. Takže jsem vyzkoušela, ale víckrát ho asi kupovat nebudu.


Rimmel – Insta Fix&Matte
Přiznám se, že transparentní pudry jsem dlouhou dobu obcházela a docela úspěšně ignorovala (kdysi jsem si koupila od NYC a láska se nekonala). Ale sleva na celý sortiment mě nalákala a já se zamilovala. Pudr mi opravdu sedl, dělá mi moc hezkou pleť. Sice výdrž nebyla výrazně delší než u mého oblíbeného pudr Stay Matte (také Rimmel), ale ten efekt na pleti, to byla naprostá bomba. Jediné, co mě mrzí, že se mi pudr strašně rychle začal drolit jen co jsem lehce vydřela produkt až na pánvičku a pak s ním byla manipulace hodně uprášená a fakt jsem se vztekala (ve finále se mi pak nejlépe nanášel na pleť pomocí plochého štětce na make-up). Nicméně mám v zásobě koupené další balení.


Cien – Odličovací ubrousky
Tyto modré ubrousky mám moc ráda, kupuji si je celkem pravidelně. Tato varianta mi přijde lepší než ta růžová, ale záleží na preferencích každého. 


Balea – Odličovací ubrousky
Tato verze odličovacích ubrousků mi moc nesedla. Balea umí lepší (i když momentálně vlastně nevím, jaké odličovací ubrousky mají v nabídce), za mě zklamání. Tuto verzi si už nepořídím.


Rimmel – Match Perfection
Tento make-up miluju už několik let a vypadá to, že naše láska bude trvat i nadále. Spousta lidí na něj od jeho změny nadává, mě sedí pořád stejně dobře jako dřív. Odstín 100 Ivory je pro mě naprosto skvělý, nemám mu co vytknout. Momentálně zkouším make-up jiné značky, ale v zásobě mám další lahvičku :)


Cien – Dvoufázový odličovač očního okolí
Tady jsem trochu v rozpacích. Jedná se o superlevný odličovač na oči, to je bez debat. Se stíny, linkami a klasickou řasenkou si poradí naprosto skvěle. Bohužel – ač je dvousložkový, tak s voděodolnou řasenkou si moc nerozuměl. 


Ziaja – Krém na ruce „Kozí mléko“
Tento krém na ruce úplně miluju, o čemž svědčí fakt, že mám další balení. Oceňuji jeho rychlé vstřebání, strašně se mi líbí jeho vůně. Na větší hydrataci na noc to určitě není, nicméně během dne je fakt super.


Aknelot – Pleťový krém
Tento krém nebyl vůbec špatný, obzvláště v období, kdy moje pleť úplně neodpovídá mému věku, jsem po něm velmi ráda sahala (hlavně na noc). Stál pár korun, za mě velká spokojenost a mohu jen doporučit.


Yves Rocher – 2in1 cleanser&exfoliator
Je ještě potřeba k tomuto produktu něco víc říkat? Kdo mě čtete delší dobu nebo si kliknete na štítek YR tak vám bude jasné, jak moc ho miluju (a v koupelně momentálně dopotřebovávám další balení J)


Avon – Nutraeffects noční gel-krém
Tuto řadu od Avonu používám už dlouhou dobu. A za těch několik let, co se spolu kamarádíme, prošla obměnou, která jí neubrala alespoň v mých očích na kvalitě. Krém je díky své gelovité konzistenci velmi lehký, rychle se vstřebává… Nicméně momentálně tuto matující řadu podvádím s hydratační a asi se rodí další velká láska.


Gliss Kur – Winter Care Edition
Pokud se nepletu, tak toto jsou ještě verze ze zimy 2017/18 a ty jsem naprosto milovala. Měla jsem i masku, která byla také skvělá. Mé vlasy si se značkou Gliss Kur rozumí, tady tomu nebylo jinak.


Aussie – 3 minutte miracle
Spousta mých kamarádek mě nechápe, ale já miluju vůni téhle Aussie řady. Toto malé balení jsem sehnala v Tesco asi za 17,- Kč ve výprodeji (na Aussie mají poslední dobou hodně akcí, momentálně jsem zahlédla stejnou velikost v jiném obalu za 50,- Kč) a po dopotřebování si pořídila klasickou velikost. Mým suchým vlasům hezky sedí, po použití jsou krásně hebké a velmi hezké na pohled.


Cadea – Pleťová voda
Jestli mi u nás opravdu chybí nějaká kosmetická značka, tak je to právě CV. Tuto jejich pleťovou vodu naprosto miluju a štve mě, že se u nás nedá sehnat.


Yves Rocher – Sprchový gel
YR sprchové gely umí, jejich vůně mě opravdu baví. Tato citronová byla velmi svěží, úplně dělaná do letního počasí.


Old Spice – Wolfthorn
O tom, že používám Old Spice jsem už na blogu (a i na instagramu) určitě psala. Wolfthorn velmi příjemně citrusově voní, funguje a jako bonus nezanechává stopy na oblečení. 


Bioderma – Solution Micelární voda
Přiznám se, že do této micelárky jsem se neskutečným způsobem zamilovala. Sedí přesně mému typu pleti, hezky odličuje. Opravdu s ní nemám nejmenší problém, za sebe mohu jen a jen doporučit. Navíc se teď Bioderma začíná pomalu objevovat i v drogériích, takže je zase o něco dostupnější pro všechny.


Nivea – MicellAir Eye Make-up Remover
Přiznám se, že povyk kolem této řady mě sice úplně neminul, ale že bych byla nějak nadšená, to nemůžu říct. Po té, co jsem viděla různá videa a četla recenze jak je tento odličovač skvělý, jsem ve finále byla zklamaná. Pro mě osobně to je průměrný odličovač očního okolí, klasická modrá dvoufázová Nivea mi přijde lepší, růžová verze je naprosto božská. Ještě mám k vyzkoušení micelární vodu ze stejné řady, tak jsem na ní zvědavá.


Pásky na nos
Sephora – sem tam si je koupím, fungují, jen ta cena.
Cettua – na tyto pásky jsem narazila na podzim v Douglasu a vzala je hlavně pro to, že jich je v balení hodně (6) za slušnou cenu (cca 100,- Kč). Nicméně se u mě zatím moc velká spokojenost nekoná, něco sice vytáhnou, ale že by to byl extra výsledek, to se říct nedá.


Pleťové masky + vzorek
Obě masky jsou samohřejivé, Garnierku miluju už dlouhou dobu, Balea mi přijde taky super. Nicméně Balea stojí půlku co Garnier, tak budu asi sahat častěji po ní.
Vzorek od Vichy byl fajn.
Maska Dermacol nebyla vůbec špatná, pleť po ní byla příjemná, ale asi mě úplně neoslovila k tomu, abych si jí koupila někdy znova.
Pásky na nos Nivea mi ani trochu nesedly, za hodně peněz žádná muzika. Za mě velký zklamání.



Vzorky
Všechny zobrazené produkty byly z vyzkoušeného množství super. Velmi mě překvapil Biotherm i Belif, vzorky NUXE nebyly úplně pro můj typ pleti, ale svou práci odvedly dobře.  Acai body power cream mě dostal tím, že obsahoval lehké třpytky (to kdybych věděla, tak jsem si ho nechala na nějakou speciální příležitost, protože efekt to byl opravdu krásný). A ta jeho vůně! Vzorky od Nivea mám strašně ráda, toto tělové mléko se zdá fajn.


Vyhazuji
Růžové štětce z E-bay – je to zvláštní, štětce na oči z této sady miluju, ty na pleť jsou hrozné. Vypadávají jim chlupy, špatně se s nimi pracuje. Díky, víckrát nechci.
Štěteček na obočí se mi podařilo zničit. Tečka.


Rtěnka a fix na rty NYC – jelikož se tato značka už nějakou tu dobu u nás neprodává, bylo na čase se rozloučit. Rtěnka byla hrozná, fix byl o poznání lepší, barva na rtech vydržela dlouho.
NYX – řasenka na obočí – zrovna tato mi stihla vyschnout ještě před tím, než jsem ji stihla dopotřebovat, protože jsem v té době měla trochu jinou barvu vlasů a moc mi to k sobě nešlo. Jinak ji dlouhodobě miluju a kupuji v jiném odstínu.
Trend it up  tekuté linky měly sice hezkou barvu a naprosto boží štěteček, ale použila jsem je asi jenom jednou, takže mi vyschly.


Kartáček z čistícího strojku Oriflame má taky už své za sebou, takže jsem jej vyměnila za nový.


Břitvičky od Ebelin ráda používám při úpravě obočí, ale doneslo se ke mně, že se snad už neprodávají?? Co to?
Sérum na řasy Oriflame by asi bylo fajn, kdybych ho používala pravidelně. A tady je to stejná píseň jako u NYC – už se chvíli neprodává, tak pryč s ním. (i když musím říct, že jsem ho použila víckrát než rtěnku a fix dohromady)
Maybelline colossal volum expres je moje oblíbená řasenka, ale jen v klasické verzi. Zkoušela jsem i voděodolnou a to byl produkt z pekla.
Hlavice z elektrického kartáčku – potřebujete vysvětlení?
Vzorky produktů od Lancome byly moc fajn, obzvlášť Energie de vie byl super produkt na ráno po propařené noci J.


 Jsme úspěšně na konci! Není toho málo, věřte mi, mě také dalo práci se tím prokousat. Ale snad jste úspěšně došli až jsem.

Na závěr se Vás zeptám - je zde nějaký produkt, který jste také vyzkoušeli? Jaký je Váš názor na něj? Podělte se o něj v komentářích.

Na příští týden mám pro Vás připravený tip na krásný rozjasňovač :)




Komentáře

  1. Ten makeup od Rimmelu mám i já ráda. Kupuju si ho stále dokola. Měla jsem i sprchové gely od YR a jsou úžasné, moc hezky voní. A to snad asi všechny.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, sprchové gely YR voní všechny skvěle :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr