Přeskočit na hlavní obsah

Sephora - Face shimmering powder

Hezký den všem!

Jak jsem minulý pátek slibovala, mám tu pro Vás doporučení na jeden moc hezký rozjasňovač - dle mého názoru na léto jako dělaný (a nejen na léto).

Dnes si něco řekneme o rozjasňovači ze Sephora Collection. Nejedná se o žádnou novinku, tento rozjasňovač je už nějakou dobu k sehnání jak v kamenných obchodech tak online. Já si ho pořídila při loňských Dnech Marianne a hned na začátku můžu říct, že jsem z něj nadšená.


V nabídce jsou momentálně 3 odstíny (v době, kdy jsem kupovala já, byly pouze dva, odstín 03 je nový). Já mám odstín 01 Delicate glow, na nabídce je ještě 02 Natural glow a 03 Romantic glow. Já si původně chtěla odnést 02, ale tu měli v době, kdy jsem rozjasňovač kupovala, vyprodanou a upřímně se mi nechtělo chodit po Praze a hledat, kde ji seženu. A můžu říct jedno - vůbec nelituji koupě odstínu 01.


Textura rozjasňovače je hodně měkká (když na pudr zatlačíte, tak to poznáte sami, lehce pruží), pudr je velmi jemně namletý, při práci jak v balení tak na tváři nepráší. Nejraději s ním pracuji se štětcem, ale dá se s ním bez problému pracovat i prsty (např. při použití do vnitřních koutků oka).

Jedna vrstva rozjasňovače...

Co opravdu velmi oceňuji je jemnost rozjasňovače, a to nejen pudru, ale i výsledného efektu. Rozhodně se nemusíte bát, že po prvním dotyku s tváří budete zářit jako diskokoule, to vážně nehrozí. Chcete-li, aby byl výsledný efekt jemný, stačí jedna vrstva rozjasňovače. Toužíte-li po výraznějším efektu, bez problému můžete rozjasńovač vrstvit do požadované záře.

Cena rozjasňovače je 390,- Kč. Doporučuji se do Sephory zajít alespoň podívat a vyzkoušet si všechny tři odstíny, který by se Vám nejvíce líbil. Momentálně navíc pro členy Sephora klubu s černou kartou je v novém katalogu 20% při nákupu nad 2000,- Kč, 20% při nákupu minimálně 3 produktů nebo 15% sleva. Což už si myslím, že je hezké :)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Strojek na čištění pleti SkinPro Oriflame

Hezký pátek všem! Dlouhou dobu jsem toužila vyzkoušet nějaký čistící kartáček na pleť, protože jsem si říkala, že by mi mohl pomoci od ucpaných pórů a celkově pleť lépe vyčistit. Nicméně jsem žena celkem spořivá (haha, jak kdy, že) a úplně platit dva tisíce a víc se mi za kartáček fakt nechtělo.