Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy září 2015


Hezký den všem!

Zářijové nákupy se u mě nesly převážně na vlně Dnů Marianne, kdy jsem koupila část z toho, co Vám v dnešním článku blíže představím. A protože moje peněženka při zmíněném svátku shopaholiců značně zaplakala, říjen bude opět měsícem bez nákupu kosmetiky.

Sprchové gely - Nivea
Musím se přiznat, že úplně nevím, jestli jsem někdy sprchový gel od Nivey měla, ale myslím si, že ne.
Cena: 80,- Kč/ 2 kusy (TETA drogerie)



POREfessional - Benefit
Nebudeme si nic nalhávat, POREfessional je v kosmetickém světě pojem. Zda stojí za vyzkoušení zatím nedokážu posoudit, nicméně chystám se do něj v nejbližší době pustit.
Cena: 272,- Kč (Sephora, Dny Marianne)


Contour eye pencil 12HR wear Waterproof- Sephora
Tužek na oči není nikdy dost. Obzvlášť, když na líčení poslední půlrok nepoužíváte prakticky nic jiného. Kolegyně z práce si voděodolné tužky od Sephory chválí a já už nějakou dobu pokukovala právě po odstínu 33 Love affair. A kdy jindy si ho koupit než při Dnech Marianne? Zatím jsem moc spokojená, na víčku drží celý den a i barva je pecková.
Cena: 147,- Kč (Sephora, Dny Marianne)


Pleťová voda - Synergen
Tuto pleťovou vodu jsem už jednou měla a byla super. A protože mi došla oranžová Neutrogena, byl můj další nákup jistý. A i podruhé si ji nemůžu vynachválit.
Cena: 50,- Kč (Rossmann)


Odličovací ubrousky - Isana
Další do "sbírky" na vyzkoušení. Myslím, že teď v obchodech má snad každá značka své vlastní odličovací ubrousky.
Cena: 20,- Kč (Rossmann)


Dvoufázový odličovač očí a make-upu - Nivea
Dny Marianne + slevové kupony = nákup v DM. Dvoufázový odličovač byl dlouho v mém hledáčku, navíc jsem k němu měla slevový kupon, tak byl první lahvičkou, která skončila v nákupním košíku.
Cena:  75,- Kč (DM drogerie, slevový kupon)


Pěna na holení - Balea
Má oblíbená, nemám ponětí, kolikáté balení jsem už kupovala. Kupuji stále dokola a zatím jsem ještě nevyzkoušela žádnou lepší.
Cena: 45,- Kč (DM drogerie)


Oční stíny - L'Oréal
I když poslední dobou preferuji tužky na oči, stále si kupuji i oční stíny (i když se s nimi vlastně nelíčím).Nicméně za plnou cenu bych si tyto oční stíny nikdy zřejmě nekoupila, takže když se mi naskytl 50% kupon, šla jsem po nich. Tentokrát jsem sáhla po kategorii Smoky a odstínu 306 Place Vendome, což je (a bude to znít trošku divně) šedo-stříbrná barva s jemnými zlatavými odlesky (alespoň tak to vidím já).
Cena: 129,- Kč (DM drogerie, slevový kupon)


Kondicionéry na vlasy - Yves Rocher
O prázdninách jsem si koupila šampony, tak jsem je potřebovala doplnit kondicionéry. Jeden jsem sice netrefila, ale to nevadí. Regenerační kondicionér na poškozené vlasy neobsahuje silikony, je bez parabenu a barviv. Obsahuje složky rostlinnéh původu - bio jojobový a mandlový olej. Vyživující kondicionér pro suché vlasy je taktéž bez silioků, parabenů a barviv. Obsahuje bio ovesné mléko a bio mandlový olej. Oba velmi příjemně voní.
Cena: 69,- Kč/ kus (Yves Rocher)


BB krém - Manufaktura
První dekorativní kosmetika od Manufaktury. Obsahuje bambucké máslo, mandlový olej a panthenol. Prodává se ve 2 odstínech, já sáhla po medium light. Jo, a je vyrobený u nás, v České republice a to se počítá!
Cena: 199,- Kč (Manufaktura, zaváděcí cena)


Krémy na ruce - Manufaktura
Grepový krém mi došel a stále se nemůžu nabažit jeho vůně. Meruňkový také voní naprosto božsky, takže mé přesvědčení je poslat dál, protože krémů na ruce mám habaděj padá a musím si je nechat oba dva.
Cena: 119,- Kč/ kus (Manufaktura)


Odličovací ubrousky - Douglas
Po jejich vyzkoušení už vím, proč je LOU tolik miluje... Jejich cena mi sice přijde hodně vysoká, ale na druhou stranu jako jediné, co jsem kdy zkoušela mají na balení "víčko" takže opravdu nevysychají. A jednou za čas je fajn si koupit něco, co člověku vyhovuje, i když je to z té dražší kategorie...
Cena: 59,- Kč (Douglas e-shop)


Round Lipstick - NYX
Něco od NYXu jsem chtěla vždycky vyzkoušet. A protože jsem rtěnková, padla volba právě na rtěnku v odstínu 640 Fig. V reálu sice barva vypadá jinak než na fotce na internetu, ale i tak se mi líbí, tak jsem se rozhodla si ji nechat.
Cena:122,- Kč (Douglas e-shop)


Nude Illusion Make-up - Catrice
O tomto make-upu jste si mohli přečíst samostatný článek. Můj názor na něj je pořád stejný - je výborný! Opět jsem na podzim a zimu sáhla po odstínu 010 Nude Ivory a nemůžu se dočkat, až ho začnu více nosit. Zatím jsem ho měla jenom kamarádce na svatbě a sklidila jsem za něj samé pochvaly.
Cena:162,- Kč (Douglas e-shop)


Odličovací ubrousky - Tesco
Už i Tesco přišlo se svou vlastní řadou pleťové kosmetiky a kromě pleťových vod, mycích gelů a krémů jsou v nabídce i odličovací ubrousky. Tak jsem na ně zvědavá.
Cena: 30,- Kč/ kus (TESCO)


Sada štětců na make-up
Štětců na make-up není nikdy dost! Rozhodla jsem se před tím, než si koupím nějaké lepší, vyzkoušet tuto sadu a vyzkoušet tak jednotlivé štětce. Přeci jen si říkám, že bych ráda prvně vyzkoušela, jak se mi se štětci bude pracovat než si koupila drahé a pak je nepoužívala. Štětce jsou velmi jemné, hezky střižené, takže si myslím, že si budeme rozumět.
Cena:185,- Kč (eBay)


Vzorník laků na nehty
Co k tomu dodat? Snad jen, že brácha si myslel, že jsem si objednala lžičky na zmrliznu :) Místo lžiček jsem si objednala 100 kusů plastových nehtů a už jich mám víc jak 60 nalakovaných.
Cena: 100,- Kč


Olej pro ochranu před teplem při fénování - Gliss Kur
Mé vlasy můžou olej v každé podobě. Pokud je ještě ochrání před teplem, ještě lepší. Receptura obsahuje 8 prvotřídních zkrášlujících olejů a slibuje ochranu a hebkost. Hebkost můžu potvrdit hned po prvním použití, mé vlasy jsou oproti normálu superhebké.
Cena: 120,- Kč (DM drogerie, původní cena 159,- Kč – 25%)


Expresní odlakovač na nehty – Dermacol
O tomto odlakovači se pějí na internetu samé pochvalné árie, proto jsem se ho rozhodla vyzkoušet také. V neděli jsem si brala z regálu chrudimské DM poslední, ale dnes, když jsem tam byla, byl regál zase plný.
Cena: 40,- Kč (DM drogerie)


Lasting finish by Kate - Rimmel
Rtěnky z kolekce Kate jsou hodně chválené a já se konečně dokopala k tomu, abych nějakou vyzkoušela. A i když podzim láká ke koupi výraznějšího odstínu, v poslední době si spíše potrpím na rty méně nápadné, obzvlášť když se líčím do práce. Sáhla jsem proto po odstínu 105 z matné kolekce. Barva je opravdu nádherná a už se nemůžu dočkat, až ji provětrám.
Cena:97,- Kč (TETA drogerie)


Laky na nehty - Flormar
Kosmetika Flormar mě nikdy moc nelákala až na laky na nehty. Ale dávat za ně stovku se mi přeci jen také nechce. Ale když jsou za polovic... Vzala jsem si 2 kousky - jeden z řady Quick Dry v odstínu Tender Salmon a druhý Jelly Look v odstínu Forest. Někdo by sice mohl říct, že tyto odstínu už doma mám, ale po lepším prozkoumání člověk zjistí, že jsou odstíny úplně jiné.
Cena: 50,- Kč/kus (Teta drogerie, výprodej)

Odstín Forest je ve skutečnosti mnohem více do zelena, bohužel foťák barvu sežral :(

Odličovací ubrousky - bella
Kolikáté už v tomto článku? Upřímně se přiznám, že nemám nejmenší tušení, kde všude se značka bella prodává, já na ni narazila jen v Teta drogerii.
Cena: 37,- Kč (Teta drogerie)


Hluboce hydratační papírová maska - Essence
Papírovou masku jsem ještě nikdy nezkoušela, takže i to byl důvod k její koupi. Myslím si, že by to mohla být docela sranda, co říkáte?
Cena: 20,- Kč (Teta drogerie, výprodej)


Hydratační maska - Ellie
Značka Ellie je pro mě jedna velká neznámá. A protože začínám pociťovat, že mojí pleti chybí notná dávka hydratace, rozhodla jsem se zkusit jejich pytlíčkovou hydratační masku na 2 použití. 
Cena: 22,- Kč (TETA drogerie)



Suchý šampon - Batiste
Batiste zavítal do Dm drogerií a já jsem už dlouhou dobu hořela nedočkavostí tyto vlasové zázraky vyzkoušet. Četla jsem na ně vesměs pozitivní recenze, tak doufám, že i já budu spokojená. Sáhla jsem po višňové vůni, k dostání je i květinová, exotická a klasická (asi bez parfemace). Také je možné sehnat speciálně pro blond, hnědé a černé (tmavé) vlasy a pro objem. Na drogérii poměrně velká nabídka, nemyslíte?
Cena: 119,- Kč (DM drogerie)


Uf, tak jsme se prokousali až na konec. Řeknu Vám, že to byla opravdu fuška! Takže říjen bude ve znamení STOP nákupům kosmetiky

A co všechno jste si v září pořídili vy?

Komentáře

  1. Krásné novinky. Já jsem si toho pořídila nějak moc, tak se teď mírním (ostatně článek na blogu mám též). :)
    Líbí se mi tužka od Sephory, podobnou barvu jsem si nedávno pořídila u Yves Rocher.
    Batiste suché šampony mám moc ráda, zachraňují mě, když si nestihnu umýt hlavu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek jsem u tebe četla, jen jsem nějak na štíru s komentováním :( Na tužky od YR jsem hodně zvědavá, mám v plánu si nějakou pořídit.
      Batiste jsem si koupila hlanvě kvůli tobě, protože jsem o nich u tebe na blogu/FB hodně četla a chtěla je tak vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Kondicionery od YR mam velice rada. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na ně hodně zvědavá, stejně tak na šampony.

      Vymazat
  3. Skvělý článek! Chystám si brzy koupit nějaký produkt od Manufaktury :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe rozhodně můžu doporučit krémy na ruce! Jsou skvělé a určitě si vybereš tu pravou vůni pro sebe! :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Rtěnka je naprosto skvělá! Nenosím poslední dobou na rtech vůbec nic jiného! Rozhodně stojí za vyzkoušení.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr