Přeskočit na hlavní obsah

Na návštěvě v DM

Hezký čtvrtek všem!

Včera jsem navštívila Dm drogerii (zde nechávám prostor pro domyšlení si, jak asi bude vypadat můj hodnotící článek co se říjnové nakupovací stopky týče) a podařilo se mi ulovit pár novinek... A také se podíváme na to, co mě nejvíce zaujalo v listopadovém letáku JOURNAL.

Bioderma rozšiřuje své pole působnosti z lékáren i do drogérií. Alespoň se svými micelárními vodami.



Značka, která nemá v dnešní době micelární vodu, jako by nebyla. Balea přichází na trh se svojí "mickou" pro suchou a citlivou pleť. Navíc pokud teď nakoupíne pleťovou kosmetiku Balea nebo Balea Men, získáte 10krát víc bodů.


Nevím jak Vás, ale mě eos mánie tak nějak obešla a nechala mě naprosto chladnou. Neříkám, že třeba někdy v budoucnu něco nevyzkouším, ale zatím mě značka nějak moc nezaujala. Nicméně krémy na ruce mají poněkud netypický vzhled.


Nová limitka Alverde Oriental Bazaar se mi mooooc líbí! Jen teď, když koukám na ty fotky, jsem si uvědomila, že jsem si jí až na oční stíny ani pořádně neprohlédla. Budu to muset co nejdříve napravit.


L'Oréal přišel na tr se svojí nude paletkou La Palette Nude. Prodává se exkluzivně v DM a momentálně stojí 399,- Kč. A musím říct, že mě zaujala mnohem více, než nude paletka od Maybelline.
 


Z letáku vybírán...

Sérum na růst a objem řas od Baley - hodně uvažuji o tom, že ho vyzkouším!


K dostání bude také růžová Bioderma s praktickým pumpičkovým aplikátorem.


Akce 1+1 zdarma


Co naposledy zaujalo v drogériích Vás? Pochlubte se v komentářích :)

Komentáře

  1. Tyhle články mám moc ráda! :) překvapilo mě, že se Bioderma dostala do drogerie :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na tu Biodermu taky zůstala koukat! Tak třeba se objeví i jiné produkty než micelárky.

      Podobné články na blozích mám také moc ráda a ještě víc jsem radši, když se mi poštěstí také s podobným článkem přijít :)

      Vymazat
  2. Je tak to je super ze bioderma uz i v drogerii. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super to je, přeci jen ne v každé lékárně Biodermu mají, takže pro spoustu lidí bude jednodušší si pro ní zajít do DMka.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já byla taky překvapená, když jsem ji tam uviděla. Mohly by také přijít s měnšími verzemi.

      Vymazat
  4. Je moc fajn že Biodermu seženete i v drogériích, jen aby nezměnili recepturu a nezkazili produkt. Lorel nude paletka, na tu se budu muset podívat, vypadá krásně. Super článek na tipy za co zase utratit :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr