Přeskočit na hlavní obsah

Moje péče o rty

Hezký den všem!

Dnes mám pro Vás krátký článek o tom, jak pečuji o své rty. Tedy - pečuji je v mém případě hodně silný výraz, protože se musím přiznat, že péči o rty zrovna moc nedávám. Občas je přejedu suchým kartáčkem na rty, když je mám suché a šupinkaté, jinak používám pouze balzámy na rty. Uvažuji o koupi peelingu, ale zatím jsem stále v té úvahové fázi...

Abych byla upřímná, tak musím říct, že mé rty ani moc zvláštní péče nevyžadují. Zcela vyjímečně je mám suché nebo popraskané. Na opary také netrpím (poslední jsem asi měla možná 2 roky zpátky a ještě jak rychle se objevil, tak skoro stejně rychle zmizel.) 

Občas, když mám rýmu, tak společně s rozedřeným nosem mám i rozedřený horní ret, ale není to nic, co by nespravilo trochu balzámu na rty nebo obyčejná Nivea.


Za svoji obrovskou výhodu považuji to, že mé rty snesou prakticky každý běžně balzám, takže můžu zkoušet a zkoušet. A že jsem jich už za svůj život vyzkoušela! Nicméně v poslední době nevíce sahám po těchto pomocnících:

Labello Lip Butter je chvíli v prodeji i u nás, já si ho přivezla v červenci z Rakouska. Samozřejmě jsem si mohla koupit klasickou vysouvací tyčinku, ale mě tyto kalíšky/kelímky nevadí. Většinou je používám jenom doma, takže si před jejich použití můžu kdykoli umýt ruce. Verze Original je vhodná na každodenní použití i na popraskané rty, protože není niktera parfemovaná nebo dochucovaná (divné spojení, že?), takže na rtech neštípe ani nepálí (což momentálně velmi oceňuji, protože mám horní ret pěkně olezlý od neustálého smrkání.)

Carmex Classic jsem si také přivezla z Rakouska a protože si nejsem úplně jistá, zda se dá koupit i u nás, tak jsem rozhodnutá porozhlédnout se po něm za hranicemi - ať už na Slovensku nebo případně v Drážďanech. Je výborný, musím říct, že rty opravdu léčí, ale nejsem si jistá, zda je vhodný pro všechny. Je mírně mentolový, takže rty asi minutu po použití malinko pálí. Takže pokud nemáte tento mentolový efekt rádi, asi to nebude nic pro vás, i když je to opravdu krátkodobá záležitost, která rychle odezní.

Balzámy v kalíšku od Avonu jsou moc fajn a kromě použití na rty pro ně najdete i jiné využití, např. na mazání suchých loktů, kůžičky kolem nehtů... Růžový obsahuje výtažky z růže a malinko pálí na rozprazkaných rtech.  Hnědý obsahuje bambucké máslo a vitamin E, pod prsty přímo taje. V poslední době sahám právě po hnědém kelímku ve chvíli, kdy si chci namazat kůžičku kolem nehtů.

Občas také sáhnu jen po obyčejné modré Nivee nebo si natřu rty krémem na ruce, když to s ním přeženu. Zatím jsem nikdy neměla problém s tím, že by mi to se rty dělalo nějakou neplechu.

Co pomáhá vašim rtům? Máte nějaké osvědčené balzámy, nebo sáhnete po tom, co je právě k dispozici?



Komentáře

  1. Carmex miluju, používám ho každý večer :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Ty balzámky v kalíšku od Avonu mám také a jsem s nimi spokojená! Carmex mě láká vyzkoušet :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj nejoblíbenější z Avonu je teda úplně ten první, co byl v prodeji, s medem. Ten byl naprosto skvělý. Ale protože teď mám v zásobě asi 10 dalších jiných balzámů, musím s jeho opětovnou koupí nějakou chvíli počkat.

      Vymazat
  3. Na Carmex jsem slyšela hodně pozitivních ohlasů, ale ještě jsem ho nikdy zatím neměla v ruce. Co se týká péče o mé rty jsem docela lajdák :D Ale když už mám někdy suché nebo popraskané rty, vždy použiji jelení lůj od Reginy - na ten nedám dopustit :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho mi trvalo, než jsem si najela nějakou rutinu, ale už nějakou dobu bez balzámů na rty nefunguji. Jinak jelení lůj od Reginy je skvělý, dlouhé roky jsem nepoužívala nic jiného.

      Vymazat
  4. Na Carmex jsem slyšela hodně pozitivních ohlasů, ale ještě jsem ho nikdy zatím neměla v ruce. Co se týká péče o mé rty jsem docela lajdák :D Ale když už mám někdy suché nebo popraskané rty, vždy použiji jelení lůj od Reginy - na ten nedám dopustit :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Na Slovensku by si Carmex hľadala zbytočne, skôr v Poľsku, odtiaľ som si ho doniesla zase ja aj ten Lip Butter, môj je od Nivei, ale nič také sa v slovenských drogériách nennachádza. V porovnaní s Českom toho máme na trhu podstatne menej. Súhlasím, že Carmex je skvelý, od Avonu som balzamy neskúšala, veľmi dobrý je aj balzam od Sephory, taký ružový no a EOS ako inak, ten je skvelý. Mala som v lete mentolový a ďakovala som mu za jeho chladivý efekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění, že se Carmex na Slovensku koupit nedá, zásoby si udělám tedy v Německu. U nás je Lip Butter teprve měsíc, takže třeba se na Slovensko časem také dostane (já na ty od Nivey koukala už před dvěma lety v Německu a pak jsem hořce litovala, že jsem si alespoň jeden nekoupila)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Carmex je úžasný! A lip butter mě velmi mile překvapil :)

      Vymazat
  7. Nic z tohodle jsem nevyzkousela, ale ja miluji zazracny kelimek od oriflame.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten jsem hodně zvědavá, ještě nikdy jsem ho nezkoušela. Nedávno jsem dostala od kamarádky s vůní růží a objednala jsem si ten klasický, tak uvidíme, jak mě nadchnou.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr