Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy březen 2015

Hezký den všem!

Přelom března adubn a byl poněkud hektičtější, než jsem původně očekávala - kolegyně měla nemocné dítě, takže jsem v práci byla sama a po příjezdu domů se mi nějak nic moc už nechtělo. Pokaždé, když jsem zasedla k počítači s tím, že něco napíšu jsem cítila, jak moc je to nucené, že jsem to radši úplně vzdala, protože jsi jsem jistá, že by to bylo poznat. Navíc začátkem dubna mě postihly menší zdravotní problémy, ale jsem si jistá, že už je všechno v naprostém pořádku.

Tak, jak jsem byla v únoru ohledně nákupů kosmetiky zdrženlivá a až na jeden lak si nekoupila vůbec nic, tak jsem se v březnu docela rozšoupla. No, i když pořád si to ospravedlňuji tím, že jsem si koupila více kusů jedné věci, která v mé krabičce, kam ukládám nově koupené věci, zabírá nejvíce místa. Ale proč jsem si koupila další 3 laky na nehty, to prostě nechápu!

Intenzivní vyživující duální sprej s luxusními oleji pro všechny typy vlasů - Avon
Tento sprej funguje podobně jako dvoufázový odličovač - je potřeba složky protřepat, než ho aplikujete na vlasy. A musím říct, že mým vlasům dělá velmi dobře, a to při použití na mokro i na sucho.
Cena: okolo 99,- Kč (Avon)




Ultra Glimmerstick - Avon
Červenou a nude tužku na rty mám, ale tužka do fialova mi chyběla. Odstín Mystery Mauve není tolik výrazný, což mi moc nevadí, přeci jen rtěnku do fialova mám z atím jenom jednu. A společně dělají velkou parádu. 
Cena:69,- Kč (Avon)


Extra Lasting Liquid Foundation & Calming Effects Illuminating foundation - Avon
Pustila jsem se do hledání make-upu na léto. Extra Lasting slibuje dlouhotrvající krytí a bezchybný vzhled až na 18 hodin, Calming Effects slibuje zmatnění, zklidnění a střední krytí. Na vyzkoušení jsem si vybrala vždy odstíny Ivory a Nude
Cena: 10,- Kč/2 kusy (Avon)



Oční stíny - Cien
V Lidlu mě zaujala tato barevná kombinace 05 Earthy Nudes a za tu směšnou výprodejovou částku jsem si stíny pořídila. Netuším, jestli byly i v jiných kombinacích, protože už byl stojánek značně prořídlý.
Cena: 20,- Kč (Lidl)


Rtěnka - Cien
Rtěnka se mi velmi líbila, co se odstínu týče - 32 red roses. A při prvním vyzkoušení jsem byla velmi překvapená tím, jak moc tmavá je na rtech (a samozřejmě, že na fotku se mi její barva nepodařila zachytit, v reálu je podstatně tmavší).  
Cena: 40,- Kč (Lidl)


Samohřejivá pleťová maska - Garnier
Ehm... :)
Cena: 30,- Kč/kus (Tesco)


Pěna na holení s aloe vera - Balea
Pěnu na holení od Baley u mě na blogu nevidíte poprvé ani naposledy. Myslím, že víc k ní psát nemusím, prostě mi vyhovuje.
Cena: 45,- Kč (DM)


60 seconds Rita Ora - Rimmel
V Rossmannu měli výprodej laků na nehty od Rimmelu a já ulovila poslední, pro mě nositelný, odstín. Asi se mnou opravdu není něco v pořádku, jinak si nedokážu vysvětlit, proč jsem si koupila zrovna
Cena: 25,- Kč (Rossmann)


Fizzing cube - Sephora
A dostáváme se k tomu, o čem jsem psala hned na začátku - koupila jsem si víc kusů jednoho produktu. Přesněji 11. Sephora ruší koupelové produkty s vůní citron/verbena, červený pomeranč a karamel a vyprodává je s 50% slevou. A protože citron/verbena je moje vůbec nejvoňavější ze Sephory, zásoby jsou prostě nutné. Červený pomeranč taky nevoní špatně, takže jsem ho vzala. Karamel nemusím, zůstal v obchodě.
Cena: 15,- Kč/kus


Smoothing body scrub - Sephora
Tělový peeling od Sephory jsem už jednou měla, brusinkový. A protože byl opravdu fajn a dělal svou práci dobře, sáhla jsem po tomto citronovém. A protože naprosto božsky voní, těším se, až jej začnu používat.
Cena: 110,- Kč


Eau de toilette - Sephora
A citrón do třetice, tentokrát v podobě vůně. jsem asi fakt divná, ale vonět po citronu? Inu, proč ne? Vůně je to velmi svěží, nevtíravá.
Cena: 60,- Kč



Clubbing Colours Quickdry - Miss Sporty
Neskutečným způsobem se mi zalíbila barva tohoto laku, kterou jsem si prostě musela koupit. Připomíná mi barvu šeříků a po přivezení domů jsem zjistila, že byla skoro totožná s barvou tulipánů, které jsem měla právě ve váze.
Cena: 15,- Kč (Globus)


Collection Exclusive by JLO - L'Oréal
V DM vyprodávají laky z "červené" kolekce a já ulovila JLO. Ještě jsem ho nalakovaný neměla, takže nemůžu posoudit jeho krytí nebo výdrž. Ale jelikož z této kolekce lak u má ma s výrdží jsem byla spokojená, tak si myslím, že si budeme rozumět. 
Cena: 50,- Kč (DM)


Color Riche L'Ombre Pure - L'Oréal
Z nových stínů od L'Oréalu mě zaujal pouze Lumiere v odstínu 502 Quartz Fumé. Jediný (v našich končinách, na internetu jsem jich našla víc) má takto hezky propracovaný reliéf a mě připomíná tahy vidličkou v čekoládě když zdobíme perník. Je perfektně pigmentovaný a jeho barva je střední hnědá s miliony odlesků :)
Cena: 179,- Kč (Rossmann)


Nourishing Lip Balm - Yves Rocher
O nových balzámech na rty od YR jste už určitě četli. Mě podle testerů nejvíce voněly Cerise (višeň) a Fraise (jahody), nicméně pokud mi budou vyhovovat, rozhodně nezůstanu jen u nich. Krém na ruce byl dárek k nákupu (aneb jedna z výhod založení si kartičky a pravidelných měsíčních letáčků s dárky).
Cena: 79,- Kč/2 kusy (jinak 49,- Kč /kus; Yves Rocher)


Aloe Vera tělový krém - Aloessence 
Já ani nevím, proč jsem po tomto krému v Globusu vůbec sáhla, ale teď mě tak napadá, že ho asi vyzkouším na svoje spálené koleno (dlooouhý příběh), případně si s ním budu mazat nohy :)
Cena: 70,- Kč (Globus)


Eye blender brush - Essence
Ne, že bych si v lednu nekoupila 2 blendící štětce, že jo. A přiznám se, že tohle byl nákup vyloženě kvůli té fialové barvě, nicméně stále doufám, že bude použitelný.
Cena: 45,- Kč (Rossmann)

Komentáře

  1. Balea pena na holenie je skvelá, tiež ju mám veľmi rada, tá ružová je najlepšia na svete a navyše krásne vonia. Ja na holenie nepoužívam už dlho nič iné len Baleu.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je skvělá! Ani nedokážu napsat, kolikáté balení už mám!

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr