Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XIII.

 Hezkou středu všem!

Jak jsem slíbila při poslední Konečné, po měsíci jsem zpátky s další várkou vypotřebovaných produktů.  Nebudu se moc vykecávat, pojďme rovnou na to.

SPOTŘEBOVÁNO

Acne clear gel-krém od Dermacolu mám moc ráda a není to naposledy, co jsem si ho koupila. S mojí pletí to opravdu umí.
Deep Pure Cleansing Scrub od Avonu ve mě zanechal velmi rozporuplné pocity. Na pleti byl fajn, ale hodně rychle v tubě zasychal, takže se velmi špatně dostával ven. Kvůli této jeho vlasatnosti ho znova nechci.
Seifenfreies waschgel od Rival de Loop jsem měla pouze v cestovním balení, ale už je na mém nákupním seznamu, až se zase dostanu do Rossmanna. Moc hezky pleť vyčistí a je velmi příjemný, po jeho použití není pleť vysušená ani napnutá.
Spot stress control daily scrub od Neutrogeny nebyl úplně špatný, ale obsahoval větší modré kuličky, které zrovna moc dvakrát nic nedělaly, protože byly prostě velké. Jinak jsem neměla s jeho používáním větší problémy, pokud na něj narazím někdy v budoucnu za přijatelnou cenu, klidně si jej koupím znova.


Sprchový gel SHAPE od Adidas má napomáhat zpevnit pokožku. No, o tom nemůžu nějak poreferovat, protože já si ho kupuji hlavně kvůli jeho naprosto dokonalé vůni.
Dream Scrub od Bourjois byl vlastně peeligový sprchový gel, který byl úplně k ničemu (tedy alespoň pro mě). Věřím, že příznivcům jemných peelingů může vyhovovat, pro mě to byl ale velmi slabý odvar. Nicméně moc hezky voněl. Znovu ho mít nemusím.
Dusch peeling od Baley byl na druhou stranu skvělým pomocníkem. Mám další balení, i když s jinou vůní a je stejně skvělé.
Osvěžující peeling na nohy s mořskou solí od Avonu je naprosto výborná záležitost, která si našla v mé koupelně svoje vlastní místečko. Božsky voní, trošku hřeje a po jeho použití mám nohy jako dětskou prdelku.


Samohřejivou masku od Garnier Vám nemusím jistě představovat, tu ode mě z blogu už všichni velmi dobře znáte.
Čistící maska od Nivey mi vůbec nevyhovovala. Zkusila jsem, víckrát nemusím.
Lasting finish 25h nude od Rimmelu v odstínu 100 ivory je naprosto skvělý a je na mém seznamu make-upů, které si chci koupit. Nicméně teď se mi nakupilo ještě několik vzorečků + další MU, takže někdy v budoucnu.
Base & top coat od Oriflame je výborný, nemám k němu co dodat. 
Korektor od Essence byl fajn, nicméně znova bych ho asi nechtěla. 
K holítku nemám tak nějak co napsat, moje stálice, musím si koupit nové balení.
 

Ubrousky babylove jsou fajn, nejčastěji je využívám při rychlém čištění štětců, taťka je používá v dílně a když je na kole.
Odličovací ubrousky pure bylo moc fajn, odličovaly, klidně si je koupím znova.
Odličovací ubousky z Douglas byly taktéž fajn, už vím, proč o nich Lou pořád básní. Klidně si koupím další balení, až zase Douglas navštívím.
Tablety do koupele ze Sephory naprosto božsky voní a jejich používání mě opravdu baví. Momenátlně jsem dostatečně zásobená, takže si můžu užívat každou koupel.
Odličovací tamponky z Tesca jsou jedny z nejlepších, které jsem kdy vyzkoušela. Kupuji si pravidelně už nějakou dobu.
 

VYHAZUJI

Jogurtový deodorant od Fa mi vůbec nevyhovoval, takže jsem ho nějak moc nepoužívala. Nějakou dobu mi tu stál, takže bylo na čase se ho zbavit.
Antibakteriální gel na ruce od Baley změnil svou konzistenci i barvu, takže bylo na čase mu dát sbohem. Už mám další balení, na různé akce, do přírody i do města je to fajn záležitost.
Thermo-Straightening Cream od L'Oréalu mi několik let ležel téměr prázdný v koupelně zapadlý za pračkou. Momentálně používám spray od Baley, ale pokud se ještě prodává, klidně si ho koupím znova.
Noční gel od Avonu byl fajn, i když trošičku lepil, ale ne dlouho. Do pár minut byl pocit ulepenosti pryč, takže mi to ani moc nevadilo. Nicméně jsem ho měla otevřený moc dlouho a poslední dobou používám spíš krémy proti akné než matující, takže ten malý zbytek, co v něm byl, začal poněkud jinak vonět, takže šel. Teď mám ve skříni jeho inovovanou verzi, tak jsem zvědavá, jak moc si sedneme. 


A protože mám na poličce opět pár produktů, které v nejbližší době spotřebuji, příští konečná bude opět brzy.

Jak se daří spotřebovávat vám? Stíháte ubírat ze svých zásob, nebo se vám kupí pořd další a další kosmetika, ale spotřeba vázne?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr