Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy prosinec 2014

Hezké pondělní dopoledne všem!

Leden se nám hezky rozběhl a já Vám přináším poslední článek týkající se nákupů v loňském roce. Ten další už ponese na konci číslo 5. Původně jsem měla v plánu napsat tu něco v tom smyslu, že jsem se celkem držela, a že moji zdrženlivost ocenila hlavně moje peněženka... Nakonec to dopadlo asi takhle:

Rtěnka Miss Pupa - Pupa Milano
Při své návštěvě Bratislavy jsem si musela koupit kosmetiku, kterou u nás neseženu (a teď mě prosím opravte, pokud se pletu, ale mám za to, že Pupa se v Čechách neprodává). Vybrala jsem si odstín 304 a jsem jím naprosto nadšená. Rtěnka je na rtech velmi příjemná a nevtíravě voní po vanilce.
Cena: 4,90 €




Pásky na nos - Balea
Pásky na nos od Baley mě dlouho lákaly k vyzkoušení, ale přijde mi, že u nás se špatně shání a jsou na můj vkus poněkud drahé. A protože mi přišlo, že slovenská DM má větší výběr za lepší ceny, neodolala jsem a po jedněch sáhla. Tak uvidíme, zda budou lepší než Essence.
Cena: 1,59 €


Štětec na oční stíny - Douglas
Po štětci tužkového tvaru jsem se porozhlížela už delší dobu, nicméně se mi nějak nepodařilo sehnat takový, který by úplně odpovídal mým představám. Tento také není úplně TOP, ale pořád lepší než drátem do oka, že? Navíc když se mi poštěstilo podruhé navštívit Douglas (tentokrát v Praze na Černém mostě).
Cena: 159,- Kč (Douglas Černý Most)



Maximum Protection - Rexona
Nevěřila bych, jak moc si oblíbím tento krémový deodorant. Zelená verze mi pomalu ale jistě co nevidět dojde a protože mi zase až tak moc nevoněla, sáhla jsem znovu raději po této modré. V nejbližší době čekejte recenzi.
Cena: 119,- Kč (DM)


Odličovací ubrousky - Pure
Po dlouhé době jsem navštívila Interspar a jediné, co jsem si z něj odnesla, byly právě tyto odličovací ubrousky 3v1. Tak jsem na ně zvědavá, jak si povedou. (Už jsem spustila svoje velké testování běžně dostupných odličovacích ubrousků!)
Cena: 30,- Kč (Interspar)


Samohřejivá pleťová maska - Garnier
Dostala se mi do rukou 50% sleva na tyto pleťové masky do Tesca, tak jsem jí využila. A docela lituji, že jsem si masek nekoupila víc. Momentálně je moje pleť v takovém stavu, že po každém použití masky je opravdu vidět nějaký výsledek.
Cena: 14,- Kč/kus (Tesco - akce -50%)


Lak na nehty Stardust - Avon
Oblíbila jsem si "pískové" laky na nehty. A když Avon přišel s novinkou ve svém katalogu, neváhala jsem a hned si jeden objednala. Dlouho jsem váhala nad odstínem, nakonec jsem zvolila Radiant Rose a udělala jsem moc dobře. Barva je to opravdu nádherná a vydrží!
Cena: cca 60,- Kč


Peeling na nohy - Avon
Tento peeling jsem si poprvé koupila někdy v půlce loňského roku a naprosto jsem si ho zamilovala. Nádherně voní, hezky hřeje a nohy jsou po jeho použití opravdu jemné. Dokud se bude prodávat, budu si ho kupovat.
Cena: cca 70,- Kč


Gelové oční linky SuperSHOCK - Avon
V létě jsem si koupila tyto gelové oční linky v tyrkysově zelené barvě. A ač jsem měla strach, že je vůbec nebudu nosit, opak je pravdou. Velmi jsem si je oblíbila a k černému tričku nejčastěji volím právě je. S černou řasenkou vypadají naprosto skvěle. A protože mě linkování začalo opravdu velmi bavit, rozhodla jsem se i pro černou. Pokud někdo hledáte tu nejrychlejší a nejjednodušší variantu, jak na linky, tak za sebe doporučuji právě tuto tužku. Díky svému složení na víčku hezky klouže, takže se Vám linka podaří hned prvním tahem. A drží, naprosto neskutečně.
Cena: cca 90,- Kč


Stay Matte - Rimmel
Využila jsem akci na svůj oblíbený pudr Stay Matte od Rimmel v odstínu 001 Transparent. Připočtu-li k těmto pudrům fakt, že ten, který momentálně používám, mám načatý asi měsíc + pudr od NYC, který jsem dostala k Vánocům, mám minimálně do léta o pudry vystaráno.
Cena: 129,- Kč (DM - akce 1+1 zdarma)


Scandal Eyes - Rimmel
Očním stínům v tužce jsem nikdy moc nevěřila, nicméně vyzkoušet Scandaleyes jsem chtěla dlouho. A protože akce Rimmel v DM jsou často a poměrně fajn, využila jsem jí a koupila 2 odstín - 003 Bad girl bronze (na fotce dole) a  002 Bulletproof beige. Líbí se mi obě barvy, nicméně 003 je na očích hodně do červena a tak oči působí uplakaným dojmem. 002 je nádherná barva, která na celém víčku s tenkou černou linkou umí vyčarovat nádhernou jiskru v oku.
Cena: 139,- Kč (DM - akce 1+1 zdarma)


Lasting Finis Soft Colour Blush
Stejně jako výše zmíněné stíny v tužce jsem chtěla vyzkoušet i tvářenku. Nejvíce se mi zalíbil odstín 220 Madeira - tmavá růžová, s kapkou hnědé a červené (nedokážu její barvu popsat, nicméně je naprosto dokonalá). Tvářenka je jemně namletá a hezky se s ní pracuje.
Cena: 74,- Kč (DM - akce -25%)


Lasting Finis Colour Rush - Rimmel
Taky vás štve fakt, že v DM mají velmi omezený sortiment Rimmel kosmetiky? V Rossmannu jí mají mnoho násobě více. Mimo jiné mají v Rossmannu tyto pastelky na rty, myslím, že v 6 odstínech. Já sáhla po odstínu 210 Boom chic a boom, což je zářivá růžová, která naprosto božsky voní (jako vanilkový puding). A jsem si 100% jistá, že budu potřebovat i další odstíny.
Cena: 100,- Kč (Rossmann)


Color Whisper - Maybelline
Letos jsem propadla rtěnkám Color Whisper, i když jsem jim ze začátku absolutně nefandila, protože mi přišlo, že nedělají absolutně nic. Nicméně pro moje denní nošení, kdy po rtěnce chci akorát tak to, aby mi jemně zbarvila rty a fakt, že se mi během dne vytratí, mě netrápí, jsou dostačující. Konečně jsem sehnala odstín 530 Who wore it red-er, který byl všude vyprodaný. Je to nádherná tmavě červená barva s modrým podtónem.
80,- Kč (Rossmann)



Štětec na tvářenku - for your Beauty
Chtěla jsem si koupit nový štětec na tvářenku, abych jich měla víc v zásobě. Štěteček na oční stíny od for your Beauty je moc fajn, tak jsem si myslela, že i štětec na tvářenku bude prima. Bohužel, je to hodně hrubé koště, které mi na tváři zrovna dvakrát příjemné není. Na druhou stranu tvářenku nabírá hezky, obzvláště tu zapečenou.
Cena: 33,- Kč (Rossmann)


Tělové mléko - Dove
Začala zima a přestalo mi vyhovovat mé oblíbené olivové mléko od Yves Rocher. Předtím jsem měla na zimu Baleu, tentokrát jsem chtěla po letech vyzkoušet Dove. Vybrala jsem si to pro extra suchou pokožku a udělala jsem dobře. Jakmile venku začne mrznout, dělají se mi na nohách nehezké šupinky a toto tělové mléko hezky a dlouho hydratuje a po šupinkách ani památky.
Cena: 54,- Kč (Teta drogerie)


Odličovací ubrousky - Oriflame
K mému testování odličovacích ubrousků jsem si koupila další, tentokrát od Oriflame. A jenom doufám, že mi po nich nesleze obličej, protože když jsem si asi před 2 roky od této značky koupila noční krém, měla jsem obličej zase jako ve čtrnácti.
Cena: 59,- Kč


Co všechno jste si v prosinci koupili vy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr