Přeskočit na hlavní obsah

Tvářenkový TAG



Hezký čtvrtek všem!

Tvářenkový TAG jsem objevila už v létě u An. z Propadlo do života. V té době jsem si říkala, že s mým počtem tvářenek (rozumějte – 4) nemá cenu něco takového vůbec psát. Nicméně můj tvářenkový arsenál se nepatrně rozrostl a já se rozhodla tomuto TAGu dát šanci. Pojďme tedy na to…

1. Kolik máš tvářenek?
Když jsem psala, že se můj počet tvářenek rozrostl, měla jsem spíš uvést, že se zdvojnásobil. Momentálně mám tedy 8 tvářenek:


 
2. První tvářenka, kterou jsi měla nebo dostala?
První tvářenka, kterou jsem měla, byla od Miss Sporty v odstínu 002 Rose. Koupila jsem si jí myslím ve druháku na střední, což je už skoro 9 let zpátky! Dlouho byla mojí jedinou tvářenkou, kterou jsem měla a nikdy jsem nezalitovala její koupě. O to víc mě mrzelo, když se mi rozbila, že se už neprodává – v prodeji byly nějaké duo tvářenky s bronzerem či co a to se mi už nelíbilo. Nedávno jsem ji definitivně vyhodila.

takhle chudák dopadla

3. První tvářenka, kterou sis koupila?
Výše zmíněná Miss Sporty.
Další, kterou jsem si pořídila, jsem si musela najít přímo u mě na blogu, protože jsem si nebyla jistá jejich pořadím. Jedná se o tvářenku Cheek Glow od NYC v odstínu 655 Central Park Pink.  Tu v poslední době moc nevyhledávám, momentálně mám radši jiné. Není špatná, výsledný efekt je fajn, nicméně její pigmentace značně pokulhává, takže je potřeba jí nanést víckrát, než se docílí požadovaného efektu.

NYC

4. Jakou tvářenku jsi nejvíc unosila?
Nejvíc jsem unosila Miss Sporty, kdo by to byl řekl? A kdyby se mi nerozbila, tak si myslím, že bych ji měla ještě dneska J

5. Nejoblíbenější tvářenka?
Mojí nejoblíbenější je zapečená tvářenka od Bourjois v odstínu 74 Rose Ambré. Naprosto ji miluji. I po několika letech, co ji mám, mě nepřestává bavit její odstín. Hodně lidí si stěžuje na špatnou pigmentaci zapečených tvářenek, mě ale vyhovuje. Nehrozí tak, že bych to s její aplikací přehnala. Navíc naprosto božsky voní.


6. Poslední tvářenka, kterou sis koupila?
Poslední tvářenku jsem si koupila těsně před Vánoci – Lasting Finish Soft Colour Blush od Rimmel v odstínu 220 Madeira. Dlouho jsem měla na tvářenku od této značky zálusk, a když se k tomu přidal ještě slevový kupón, nebylo o čem diskutovat.


7. Po které tvářence teď nejvíc toužíš?
Dlouhodobě toužím po tvářence Dallas od Benefitu, nicméně zatím jsem se nějak nerozhoupala k jejímu nákupu. Přeci jen tisícovka za tvářenku z mého pohledu je investice, kterou si musím rozmyslet (ok, rozmýšlím se nad ní už skoro 3 roky a pořád bez výsledku).

Zdroj: www.benefitcosmetics.com
8. Od jaké značky máš nejvíc kousků?
Nejvíce – 2 :D – kousky mám od Maybeline Colorama – odstíny 301 a 501. Obě tvářenky obsahují lehký zlatý šimer, který na tvářích není nikterak výrazný, takže se nemusíte bát, že byste zářily jako diskokoule.

501                                                             301

9. Oblíbená neutrální tvářenka?
Občas nemám chuť na výraznější tváře a v těchto chvílích nejčastěji sahám po Colorama 301.

10. Nejoblíbenější meruňková tvářenka?
Jestli to je úplně meruňková barva, nevím, ale z mého výběru se jí blíží nejvíc – odstín 01 Be Flowerful z limitky Floral Grunge od Essence.


11. Oblíbená zářivá růžová?
Nooo, já vlastně zářivě růžovou tvářenku nemám.

12. Oblíbená fialová?
Fialovou tvářenku jako takovou nemám, nicméně Colorama 501 se k fialové nejvíc přibližuje.

13. Taková ta tvářenka, když prostě nevíš?
Za mě jednoznačen tvářenka od Bourjois. S ní nikdy nemůžu nic zkazit.

14. Nejoblíbenější barva tvářenky?
Víc mě baví tmavší odstíny, které zároveň částečně vykonturují můj obličej a já se tak nemusím učit s bronzerem (ach ta moje lenost).

15. Nejhezčí obal tvářenky?
Nejhezčí obal v mé sbírce má tvářenka od Bourjois.

16. Nejhorší obal tvářenky?
Rimmel – ne, že by nebyl hezký, nikterak mě nepohoršuje a oceňuji i miniaturní štěteček, který se v případě nouze dá docela dobře použít, ale neskutečně špatně se otvírá. Prostě drží a tváří se, že nechce být použita.

17. Nejlevnější tvářenka jakou máš?
Nejlevnější tvářenky, které mám, jsou od Maybeline Colorama. Nedala jsem za každou víc jak 40,- Kč.

18. Nejdražší tvářenka jakou máš?
Nejvíc peněz jsem dala z Bourjois – asi 280,- Kč.

19. Unáhlená koupě?
Musím se přiznat, že co se tvářenek týče, tak jsem prozatím měla unáhlenou koupi jenom jednu – tvářenka od AVONu. Bohužel obsahuje tolik třpytek a šimeru, že se jako tvářenka nosit nedá (teda dala by se, kdybych chtěla jít na maškarní za třpytku nebo diskokouli). Nicméně jak se nedá použít jako tvářenka, tak se dá skvěle použít jako rozjasňovač. V létě jsem nepoužívala nic jiného.


20. Nejmilovanější tvářenka?
Jednoznačně moje Rose Ambré od Bourjois. Jsme spolu už několik let a naše láska stále trvá.

Na společné fotce je ještě trio rozjasňovač-tvářenka-bronzer od ELFu. Tvářenku samotnou jsem nebyla schopná zařadit jako odpověď do některé z otázek, nicméně v poslední době ji používám takřka denně. 

Momentálně jsem ve fázi, kdy nějak nemám potřebuj si koupit další tvářenku. V pardubické Sephoře mají notě Too Faced, tak jsem byla omrknout jejich srdíčkové tvářenky s tím, že bych si třeba jednu koupila... Nicméně musím konstatovat, že na fotkách mě baví mnohem víc než nakonec v reálu, tak jsem ji tam pěkně nechala.

Kolik tvářenek máte vy? Vystačíte si s nabídkou v drogériích, nebo máte raději dražší tvářenky? 

Komentáře

  1. Pěkné tvářenky. :) Na ty bych se mohla dívat pořád. :)
    Jen srdíčkové od Too Faced se mi taky moc nelíbí. :)
    Já jich mám myslím pořád stejně... Vlastně ne, o jednu dávnou limitkovou v tyčince od Catrice mám víc. A čekám ještě jednu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na srdíčkových tvářenkách se mi líbí jediné - jejich obal, ten se opravdu povedl. Jinak z odstínů uvnitř se mi vždy líbil jen jeden a ani jejich smíchání mě nenadchlo, takže nic.

      Na mém pomyslném wishlistu tak stále zůstává Dallas na prvním místě, následována tvářenkou od NYXu (tady lituji, že jsem si na podzim v brněnském Douglasu jednu nekoupila).

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr