Přeskočit na hlavní obsah

Konečná XVIII.

 Hezkou sobotu všem!
Sobota zrovna není den, kdy pravidelně vydávám články, ale protože jsem posledních 14 dní moc nestíhala, tak to tentokrát nějak vyšlo právě na sobotu. Konečná dlouho nebyla, a protože se mi nahromadilo několik prázdných obalů, které jsem potřebovala vyhodit, tak jsem vše nafotila, sepsala a tady máte výsledek.

Extra lasting liquid foundation od Avonu je make-up, který si určitě pořídím v plném balení, protože mě naprosto nadchnul. Make-up se neotíral (vyjímka nos během smrkání), na pleti vydržel hezký od nanesení až do odlíčení. Odstín Ivory mi perfektně sednul.
Nude Illusion make-up Catrice je naprosto skvělý! Na blogu jsem o něm psala už několikrát, takže jej ode mě určitě znáte. Dočkal se i svého samostatného článku.
The Colossal Go! Extreme Volum' Maybelline je řasenka, která taktéž není na mém blogu žádným nováčkem a toto nebylo první (a ani poslední) balení, které jsem měla. S mými řasami to prostě skvěle umí, i když tady u toho balení se mi malinko povedlo rozbít její zavírání, tak mi strašně rychle vyschla. 

Pytlíček od vzorku make-upu od Avonu vyhazuji, prázdné obaly Catrice a Maybelline schovávám na další akci v Sephoře - "výměna" starého produktu za nový se slevou 20 - 30%.




Sprchový gel Dove nebyl ničím zvláštní. Jedná se o jeho klasickou verzi, která mi vyhovuje. A i když momentálně spíše preferuji voňavé sprchové gely od Yves Rocher, budu si muset zase někdy koupit právě tento klasický Dove. 
Zpevňující tělové mléko do sprchy Nivea mě nikterak nezaujalo. Úplně nechápu výhodu těchto mlík do sprchy, která sice můžou šetřit čas vsakování mléka do kůže, ale z finančního hlediska mi přijdou neskutečně drahé (vždy jsem měla problém s jejich důkladným smytím, tudíž jsem spotřebovala jen na jejich smytí asi tolik vody, jako na celé jedno osprchování). Už doma žádný jiný vzorek nemám, takže žádné další nebudu zkoušet.
Šampon a kondicionér na suché a namáhané vlasy Nivea mě opravdu velmi mile překvapily a asi musím mít produkty i v plném balení.Vlasy byly po umytí velmi příjemné na dotek, řekla bych, že téměř srovnatelně s mými momentálně oblíbenými šampony od Yves rocher.


Samohřejivá maska Garnier - má ještě cenu tady o ní cokoli psát? :)
Duo peelingu a čistící masky z řady Pure skin od Oriflame mě opravdu velmi mile překvapilo. Peeling byl velmi příjemný, maska na pleti hezky hřála a i pleť docela hezky vyčistila. Na běžné používání si myslím, že to není zrovna dvakrát ekonomické duo, ale rozhodně si jej pořídím před dovolenou - je skladné a po použití lze obaly vyhodit.
Čistící pásky na nos Essence mi tentokrát z nosu nevytáhly vůbec nic. Budu se muset poohlédnout po něčem jiném, alespoň trochu funkčním.


Odličovací ubrousky P. S. Love your skin z Primarku nebyly úplně to pravé ořechové, abych řekla pravdu. Mám ještě jedno balení, které spotřebuji, ale nemám potřebu je znovu někdy kupovat.
Odličovací ubrousky Douglas mám velmi ráda, mohli jste si o tom přečís v článku, který se věnuje testování odličovacích ubrousků. A protože se v nejbližší době chystám zase do Douglasu, koupím si další balení.


Matující denní péče pro smíšenou až mastnou pleť od Yves Rocher je už nějakou dobu mým miláčkem a nedám na ní dopustit. A i když teď používám jiný krém od téže značky, mám v zásobě další tubičku a její načnutí na sebe nenechá dlouho čekat.
Čistič štětců Ebelin vychvaluji kde můžu, je vážně super. Už mám načnuté další balení, používám jej velmi ráda a často. Nejvíc na něm mám ráda vůni štětců poté, co uschnou.
Sprchový gel s vůní květů bavlny od Yves Rocher z řady Jardins du Monde mě naprosto uchvátil. Jehů vůně ve mě evokuje vůni naprosté čistoty. A i když mám v zásobě několik dalších sprchových gelů, které čekají na to, až se do nich pustím, musela jsem si koupit další lahvičku.


A pár maličkostí závěrem - má oblíbená pasta Sensodyne Repair, oblíbená holítka. Reklamní balzámek na rty Margot byl kupodivu super, používala jsem ho na noc a mé rty byly vždy ráno v super stavu. Odličovací tamponky Bel byly asi ty nejhorší, co jsem kdy vyzkoušela. Vůbec nevsakovaly produkt do sebe, takže z nich všechno ve větší míře stékalo, navíc nebyly na tváři příjemné. Víckrát už je nechci. Naproti tomu odličovací tamponky z Kauflandu jsou super, pravděpodobně u nich zůstanu.

Vyhazuji

Micelární voda od Avonu se taktéž dočkala svého samostatného článku, který nebyl zrovna z těch pozitivních. Ke všem výhradám, které jsem uvedla tady se ve finále přidal ještě fakt, že se mi po odlíčení s touto micelárkou začaly dělat na obličeji červené fleky, takže musí holka pryč.


A protože mám momentálně několik produktů, kterým k dopotřebování chybí už jen opravdu málo, můžete se hned příští měsíc těšit na další článek plný prázdných obalů!

Komentáře

  1. Skvělé. Vzorky Nivea šamponu a kondicioneru mi také přišly fajn a souhlasím i s tím sprchovým mlékem že je to naprd. Sprcháčky Jardins od Yves R. miluji ale tento jsem ještě nezkoušela. No a docela mě překvapil make up od Avonu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten make-up od Avonu taky překvapil. Občas se dá koupit za slušný peníz, tak ho asi na podzim vyzkouším, protože pomalu začínám přecházet zase z make-upu na BB a CC krémy...

      Vymazat
  2. Dove sprcháče já miluji :)) Jinak tu micelární vodu od Avonu na mě také doma ceká tak jsem teda na ní zvedavá, doufám že mi neudělá to samé co tobe :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že je to hodně indivituální. Já mám smíšenou pleť, která je ještě k tomu poměrně citlivá, takže opravdu "super" kombinace, které občas něco nesedne... Ale tak vyzkoušela jsem a vím, že si ji víckrát nekoupím.

      Vymazat
  3. Nějaký makeup od Catrice chci zkusit, docela mě lákájí :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem kromě tohoto zatím jiný nezkoušela, i když po skvělé zkušenosti s tímto bych se jiného asi nebála :)

      Vymazat
  4. já používám pásky na černé tečky bud od balei a nebo z rossmanna rival de loop a nemůžu si stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baleu pobčas používám taky, děkuji za tip na rival de loop, mrknu po nich... :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr