Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy leden 2015

Hezké pondělí všem!
První měsíc nového roku je za námia já stejně jako v letech předchozích přináším souhrn toho, co jsem si v uplynulém měsíci pořídila. A ač jsem se opravdu snažila držet svou peněženku na uzdě, moc se mi to nepovedlo...

Blending brush 2in1 - Ebelin
V DM zase rozšířili řadu Ebelin mimo jiné i o několik kosmetických štětců a aplikátorů. Já hned sáhla po tomto dvojštětci - jeden konec na linky/obočí, druhý koneč na rozmazávání přechodů mezi stíny.V našich drogériích něco, co se dosud nedalo sehnat (a očividně nejsem jediná, komu se líbil, protože v mé nejčastěji navštěvované DM je beznadějně vyprodaný).
Cena: 149,- Kč (DM)


Šampon pro lámavé a řídnoucí vlasy - Gliss Kur
Tento šampon momentálně používám a jsem s ním spokojená. Nicméně má spotřeba šamponu je větší než spotřeba kondicionéru, takže jsem byla nucena koupit si další.
Cena: 45,- Kč (Tesco)


Maska pro suché, křehké a řídnoucí vlasy - Gliss Kur
K šamponu a kondicionéru jsem přidala i masku. Všeobecně mám masky od Gliss Kur ráda, mým vlasům svědčí a dělají jim dobře, tak doufám, že tato maska na tom bude stejně.
Cena: 100,- Kč (Tesco)


Šumivé tablety do koupele - Sephora
Šumivým tabletám do koupele jsem úplně propadla a velmi ráda si užívám jejich příjemné vůně. V Sephoře se dá vybrat asi z 10 různých vůní a jsem za tento výběr velmi ráda. Mám možnost si zvolit vůni podle nálady a to mě opravdu baví :) Tentokrát jsem háhla po verzích Coconut, Cotton flower a Lemon verbena.
Cena: 30,- Kč/kus (Sephora)


Štěteec na oční stíny - Sephora
Štětců na oční stíny není podle mého názoru nikdy dost. A protože v Sephoře byl výprodej, dal se tento štětec č. 22 koupit za hubičku. Neváhala jsem, dlouhou dobu jsem chtěla nějaký štětec ze Sephory zkusit.
Cena: 90,- Kč (Sephora, výprodej)


Hydratační micelární voda - Yves Rocher
Povánoční slevy byly během ledna všude a mě se naskytla příležitost koupit tuto micelární vodu za polovic. Za zkoušku nic nedám, jsem na ní velmi zvědavá.
Cena: 120,- Kč (Yves Rocher, 50% sleva)


Konturovací tužka - Essence
Před nějakým časem přišel Dermacol s univerzální bezbarvou konturovací tužkou na rty. Teď jsem ji objevila i ve stojanu Essence v odstínu 13 transparent a sáhla po ní. U výraznějších rtěnek mám pocit, že k nim v drogérii nedokážu najít odpovídající odstín tužky, takže tímto bych mohla tento problém vyřešit.
Cena: 30,- Kč (Rossmann)


Odličovací micelární voda na obličej a oči - Bourjois
U nás v Tesku vyprodávají dubnové ELLE s micelární vodou Bourjois. ELLE jako takové bych si nikdy nekoupila (pro mě naprosto nepotřebný časopis plný reklamy), ale za tu cenu bych tuto micelárku nikdy nesehnala a protože touha vyzkoušet ji byl větší, koupila jsem. Tak uvidím, jak s ní budu spokojená.
Cena: 50,- Kč (Tesco, výprodej)


Zklidňující roll-on proti akné - Garnier
Má pleť se momentálně "pyšní" nevzhlednými červenými skvrnami, které každé ráno maskuji make-upem a korektorem. V drogérii jsem objevila tento roll-on, který sliboval okamžité zlepšení pleti. A po pár vyzkoušení musím konstatovat, že opravdu funguje!
Cena: 80,- Kč (DM)


Krém na tělo, obličej a rty - Balea
Balea má momentálně v nabídce krémy v retroobalech, kterým se nedá odolat. Já sáhla po vůni růže-levandule. Jsem zvědavá, jestli mé pleti sedne či ne. Nicméně obal je naprosto rozkošný, nemyslíte?
Cena: cca 30,- Kč (DM)


Professional Blending Brush - Oriflame
Aby těch blendících štětců nebylo málo,  začátkem měsíce jsem si objednala ještě tento od Oriflame. Na dotek je velmi příjemný, nicméně označení "profesionální" mě docela pobavilo :D
Cena: 49,- Kč (Oriflame)


Base&Top Coat - Oriflame
Je málo věcí, co mě od Oriflame nadchne, nicméně s tímto podkladovým nadlakem :)) jsem velmi spokojená. Nebo vlastně byla jsem spokojená s jeho starší verzí, takže jsem zvědavá na to, jaký bude teď, když změnili obal (znáte to - změní se obal a kolikrát jde kvalita produktu do kytek...).
Cena: 79,- Kč (Oriflame)


Infaillible Matte Finish - L'Oréal
Moje skromná sbírka těchto očních stínů se rozrostla na počet 3. Po dvou stínech obsahujících třpytky jsem našla odstín 016 Coconut Shake, který je matný. Hledala jsem takovouhle barvu tak dlouho, až jsem ji našla. Navíc se mi stín podařilo "splašit" ve výprodejovém stojanu v Rossmannu, takže byl doslova za hubičku.
Cena: 54,- Kč (Rossmann, výprodej)


Ořezávátko - Essence
Přiznám se, že ořezávátko na kosmetické tužky mám, někde. A problém je, že nevím kde. A jelikož vše, co jsem měla ořezané, se pomalu ale jistě dostává do fáze kopyt, musela jsem se uchýlit ke koupi nového. (a samozřejmě, že jsem to staré našla jen co jsem otevřela šuplík...)
Cena: 30,- Kč (DM)


Cover Night Coffein Serum - Alverde
Nikdy jsem žádné sérum na řasy nevyzkoušela, toto je mé první. Třeba mi sedne, třeba si rozumět nebudeme. Má obsahovat cenné oleje a vosk z bobulí (stále se nemůžu zbavit pocitu, že se jedná o překlep a má obsahovat včelí vosk), což mám mít za následek regeneraci a posílení řas. Tak jsem zvědavá.
Cena: 80,- Kč (DM)


Perfect Stay 24h concealer - Astor
Moje první kosmetika od Astoru vůbec! Upřímně - kdybych nesháněla světlý, levný korektor (protože díky své šikovnosti mám momentálně obrovskou spotřebu korektoru aneb moje levé oko vypadá jako když mě doma bijou), tak bych si ho asi nikdy nekoupila. Nemám nejmenší ponětí, kolik stojí běžně, momentálně je u něj v DM červený štítek s cenou 99,- Kč. Tak jsem zvědavá, zda mě tento korektor v odstínu 001 Ivory přesvědčí, že míjet stojan Astor se nevyplácí.
Cena: 99,- Kč (DM)


Peel Off base coat - Miss Sporty
Tento sranda podkladový lak mě zaujal na první pohled a říkala jsem si, že ho už jen pro srandu musím zkusit. Princip spočívá v tom, že nanesete tento lak, který je bílý, počkáte, až uschne (usychá do průhledného stavu) a normálně nanesete barevný lak jak jste zvyklí. Až vás omrzí, tak ho jednoduše sloupnete a máte nehty připravené k dalšímu lakování. Tak jsem velmi zvědavá, jak tato věcička bude fungovat.
Cena: 50,- Kč (DM)


Color Tatto 24 hr - Maybelline
Můj třetí přírůstek do CT rodiny - odstín 65 - Pink Gold. Dlouho jsem přemýšlela, jestli si ho koupit nebo nekoupit, nakonec jsem si řekla, že růžové není nikdy dost. navíc si myslím, že si bude skvěle rozumět jako podklad s mým "žůžovým" stínem od L'Oréalu.
Cena: 119,- Kč (Rossmann)


Longlasting lipstick - Essence
Essence spustila výprodej, aby uvolnila místo novým produktům. Sáhla jsem proto po této rtěnce v odstínu 03 Dare to wear, což je nádherná červená se studeným podtónem. I kdyby nakonec nebyla nějak extra dlouhodržící, za ty peníze mě to snad ani nebude mrzet.
Cena: 35,- Kč (Rossmann, výprodej)




Tužkový korektor - Essence
Kdysi jsem se zařekla, že tento tužkový korektor na nehty si už nikdy nekoupím, ve finále se stal mým obrovským pomocníkem při lakování. A jelikož také končí, koupila jsem si ho do zásoby.
Cena: 35,- Kč (Rossmann, výprodej)


Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal - Rimmel
Definitivně jsem se musela zbláznit, jinak si nedokážu vysvětlit, proč jsem si zrovna JÁ koupila ZELENOU tužku na oči. ZELENOU!!! Nicméně odstín 009 Green mě uchvátil tak moc, že nakonec skončil v košíku. Hodně začínám uvažovat nad tím, že na ples k fialovým šatům zvolím zelené oči...
Cena: 29,- Kč (Rossmann, výprodej)


Glimmerstick diamonds eye liner - Avon
Tužky na oči od Avonu mám ráda, používám je již několik let. Svou sbírku jsem rozšířila o odstín Spacey Silver, což je černá barva se stříbrnými třpytkami. Tak doufám, že bude stejně dobrá jako její fialová kolegyně.
Cena: 79,- Kč (Avon)


Obnovující sprej s keratinem pro poškozené vlasy - Avon
Na tento sprej jsem hodně zvědavá, protože zatím veškeré mé snahy o vlasy hezčí na pohled bez použití olejíčků ztroskotaly. Obsahuje keratin, avokádový olej a vitamin E. Dá se použít jak na vlhké, tak suché vlasy. Voní klasicky avoňácky, což mi nevadí, vůni jejich přípravků na vlasy z řady Advance Techniques mám ráda.
Cena: 59,- Kč (Avon)


Matující noční gel - Avon
Dochází mi noční gel, který mám taktéž od Avonu, takže bylo na čase pořídit si nový. A jelikož je stejně obnovený jako denní krém, namísto zeleného gelu na mě z kalíšku kouká bílý. Slibuje vyrovnanou pleť, která vypadá svěže a je bez nežádoucího lesku až 12 hodin (haha). Je hypoalergenní, dermatologicky testovaný, vhodný pro citlivou pleť. Neucpátá póry.Obsahuje komplex z výtažků z vinné révy a směs matujících částeček.
Cena: 99,- Kč (Avon)



Zleva: oční stín L'Oréal, tužky Rimmel a Avon, Color Tattoo, rtěnka Essence, korektor Astor.


Jak moc jste v lednu utráceli vy? Já si kromě kosmetiky koupila i nějaké knížky (jak na čtení, tak metodiky do práce), oblečení, šperky...

O tom, jak to budu mít s nákupy v únory, jste se mohli dočíst už tady.

Komentáře

  1. Utrácela jsem dost, ale spíš v první půli, teď už šetřím na důležitější věci. Moc pěkné věci jsi pokoupila, štětců na oči vážně není nikdy dost. :) A Coconut shake je můj oblíbený stín, taková příjemně univerzální barva. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ve finále nějaký cíl, na který budu šetřit nestanovila, nicméně není nikdy na škodu mít nějaké peníze v záloze - člověk nikdy neví, kdy je bude potřebovat. A momentálně jsem opravdu ve fázi, kdy mám všechno, takže víc nepotřebuji.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr