Přeskočit na hlavní obsah

Tlachání o životě

Hezký pátek všem!

Jak si užíváte prázdnin/dovolených/léta? Doufám, že plnými doušky, protože podzim nemilosrdně klepe na dveře a obávám se, že letos přijde hodně brzy - taťka říkal, že jakmile začnou růst ve velkém hřiby, je tu podzim (a protože tady u nás z lesa lidi nenosí prakticky nic jiného....).

Konečně jsem chytla zase chuť do blogování, i když jsem musela překonat menší krizi (přiznám se, chtěla jsem s blogem seknout úplně). Nicméně jeden večer jsem popadla diář a začala plánovat, kdy bude jaký článek, takže si myslím, že jsem zase na dobré cestě. Prozradím tedy, že od neděle nastane doufám pravidelní týdenní rytmus ÚTERÝ - ČTVRTEK - NEDĚLE, kdy budou na blogu zveřejňovány články. Zatím mám plán do poloviny září, ale postupně budu plánovat další články.

tak trochu spoiler....

Jak asi víte (vy, co mě čtete pravidelně), brigádničím. Už 4 roky v jednom podniku a pomalu mi to začíná i lézt na mozek. Hodně přemýšlím o tom, že bych skončila, hlavně kvůli tomu, jak s námi se všemi jedná šéf, to mě opravdu nebaví. A nejsem jediná. Nicméně na druhou stranu je tohle pro mě jistý flek a pravidelný přísun alespoň menšího finančního obnosu. Mám tedy dilema, znáte to.

Práci jako takovou se mi bohužel zatím sehnat nepodařilo. Ani se raději neptám ostatních z ročníku, jestli už práci mají, protože zatím to vypadá, že jediná mám takovou smůlu a nikde mě nechtějí :(

Zajímalo by mě, nad kterým okem máte pěšinku ve vlasech - co tak vím, běžně se nosí pěšinka nad levým okem, ale já ji mám momentálně nad pravým a docela mi to vyhovuje. Sice musím "ofinu" přežehlovat, aby vlasy držely tam, kde mají, ale jinak dobrý :)

Snažím se eliminovat impulzivní nákupy a musím říct, že se mi to docela i daří. Kromě kosmetiky, které se sice za 2 měsíce "urodilo" poměrně dost, jsem si během prázdnin koupila jenom šaty (C&A) a krásnou tašku (F&F). A protože neumím fotit oblečení tak, aby to nějak vypadalo, šaty pravděpodobně neuvidíte. Ale na kabelku se můžete těšit v nejbližších nákupech.

Taky se teď ve Vašem okolí každý vdává a žení? Já jsem byla před 14 dny na jedné svatbě a za dalších 14 dnů mě čeká další (jak říká kamarádka - mám takové svatební prázdniny). Nicméně svatby jsou fajn, zatím jsem nebyla na žádné, která by se nepovedla (to, jak pak spolu ti dva žijí dál, je už jiná kapitola...).

A co vy? Míváte také někdy potřebuje se jen tak vypsat?

Komentáře

  1. Já chci vidět i šaty. :)
    Je fajn, že jsi s tím nesekla. ;)
    Svateb je dost, taky jdeme za 14 dní na jednu. (Třeba to bude ta samá, haha... No, asi spíš ne. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, pokusím se, speciálně pro Tebe ty šaty vyfotit, za výsledek ale neručím :)

      Vymazat
  2. Hele, hele, hlavně nekonči :-) Ať tě to vůbec nenapadá :-P
    Já nosím pěšinku nad levým okem, ale naschvál jsem se dnes koukala po holkách (:-D) a je hodně málo, co nosí nad pravým okem, ale přiznám se, že si toho vůbec nevšímám ;-)
    A o impulzivních nákupech mi nemluv, já se totiž vůbec neovládám...
    A svatby? Kolem mě vůbec, ale kámoška chodí pořád na nějaké, mě se to nějak vyhýbá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se skončením blogu jsem si to rozmyslela, chytla jsem druhý dech :D
      Já se zase časem určitě k pěšince na levé straně vrátím, nicméně teď mi vyhovuje na té pravé a baví mě fakt, že na pravé straně jí jen tak někdo nenosí :D

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr