Přeskočit na hlavní obsah

Mnoho povyku pro nic?



Hezkou neděli všem!

Nebojte se, nemám v plánu pro Vás recenzovat Shakespearovu komedii. Nicméně při přemýšlení nad názvem článku mi přišlo toto pojmenování jako jedno z nejtrefnějších (samozřejmě, z mého pohledu).

Dnes se podíváme na zoubek korektoru, o kterém toho bylo v posledních týdnech napsáno dle mého názoru více než dost. Věnovaly se mu např. Černá Moora, Rendy z Ordinary Life a eL z Style of Lonnie . A vy, kteří jste četli můj předchozí článek, víte, že se jedná o Camouflage Cream od Catrice.

Po tomto korektoru jsem hodně toužila, protože byl hodně vychvalovaný. Ale dlouhou dobu jsem okolo něj vždycky v drogérii chodila a říkala si „Jednou si tě koupím.“ Na jaře letošního roku jsem se nakonec rozhodla, že je ten pravý čas ho vyzkoušet a do košíku šel v nejsvětlejším dostupném odstínu 010 Ivory. Mému odstínu pleti tento nejsvětlejší odstín svědčí, nicméně pro opravdové bledule rozhodně není


Myslím, že o balení se nijak zvlášť rozepisovat, nemusím, protože určitě tento korektor nevidíte poprvé. Nicméně ve zkratce – korektor je ve šroubovacím kalíšku z pevného černého plasu s průsvitnou částí na víčku. Ta mi už teda stihla lehce popraskat, ale to jen díky mé (ne)šikovnosti. Balení je pevné, závity hezky drží. Korektoru jsou 3gramy.

Korektor je tužší konzistence, ale při nabírání pod prsty lehce taje. Tady ale jeho tání končí. Na pleti se s ním nepracuje zrovna dvakrát nejlépe. Je potřeba mít opravdu lehkou ruku a na pleť korektor nanést v co nejmenší možné vrstvě, protože nejde do pleti zrovna dvakrát dobře zapracovat a spíš kryje tím způsobem, že na pleti „sedí.“ Pokud to při jeho nabírání přeženete, může se stát, že Váš obličej bude pod jeho nánosem do všech stran křičet „Halóóó, tady jsem, pan Korektor!“   

Tím pádem je naprosto nevhodný na kruhy pod očima, protože nemáte šanci jej do pleti zapracovat tak, aby nebyl vidět (pokud ovšem nemáte v plánu se kruhů zbavit tak, že si místo nich vydřete díru) a navíc má tendence lehce zalézat do vrásek.


K samotnému krytí nemám co říct - kryje velmi dobře, nicméně bych ho za sebe rozhodně nedoporučovala na pupínky, které jsou už sušší, protože suchá místa velmi nehezky zvýrazňuje. Poradí si i s lehce červenými místy bez použití zeleného korektoru a zvládne zamaskovat i černé tečky.

Můj konečný verdikt?
Pokud nemáte nijak zvlášť problematickou pleť, tak ve finále proč ne. Na kruhy pod očima a sušší místa v obličeji to opravdu není, jinak je ale v malém množství použitelný. Chce to jenom lehkou ruku při nabírání a rychlou ruku při samotné práci. Ať si zbytečně na obličeji nenaděláte ještě větší paseku.

Pro mě je korektor spíš zklamáním a rozhodně jej nezařadím mezi mou TOP kosmetiku tohoto roku. Vím jistě, že víckrát si ho nekoupím a budu muset nadále hledat ten pravý korektor pro mou pleť.

Korektor je k sehnání za 80,- Kč všude tam, kde mají stojan kosmetiky Catrice 

P.S. Berte prosím na vědomí, že to, co není to pravé pro mě, může vyhovovat dalším desítkám lidí. Korektor jsem si koupila za vlastní peníze, jedná se tedy o můj vlastní názor.

Komentáře

  1. No, ještěže u nás Catrice nemají, jinak bych taky určitě byla zklamaná :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by ti býval sednul, jeden nikdy neví... Ale je fakt, že z testeru člověk nic nepozná, ani pořádně odstín, díky umělému osvětlení...

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr