Přeskočit na hlavní obsah

One Chicago

Hezkou středu všem!

Dnes Vám po dlouhé době představím rovnou 2 seriály, která mě poslední dobou opravdu chytly a u kterých se nemůžu dočkat dalších dílů!

Chicago Fire

Zdroj

Vítejte na hasičské stanici 51 v Chicagu a nahlédněte pod pokličku životů profesionálních hasičů a záchranářů zásahového vozu 81, oddílu 3 a ambulance 61! Takto jednoduše by se daly shrnout nejdůležitější informace o tomto seriálu.

Detektivních seriálů či seriálů z lékařského prostředí je spousta, ale já osobně nikdy dřív nezaznamenala seriál týkající se hasičů. A jelikož sama jsem členkou hasičů, byl tento seriál mojí jasnou volbou.

První díl tohoto seriálu byl odvysílán 10. října 2012, 23. září letošního roku začne jeho 3. sezóna.

Hlavní postavy a herecké obsazení:
poručík Matthew Casey – Jesse Spencer
poručík Kelly Severide – Taylor Kinney
Gabriela Dawson – Monica Raymund
Leslie Shay – Lauren German
Peter Mills – Charlie Barnett
Christopher Hermann – David Eigenberg
velitel Wallace Boden – Eamonn Walker
Joe Cruz – Joe Minoso
Brian „Otis“ Zvonecek – Yuri Sardarov
Randy „Mouch“ McHolland – Christian Stolte

TV Barrandov má koupená vysílací práva na 1. a 2. sérii, tak uvidíme, jak se se seriálem v budoucnu popere – co jsem pochopila z komentářů na Facebooku, zatím odvysílali 9 dílů a seriál stopli. Televize se ohání argumentem, že pro seriál hledají vhodné místo ve svém vysílacím harmonogramu.

Chicago P.D.

Zdroj

21. okrsek chicagského policejného oddělení je rozdělený na dvě rozdílné skupiny. První skupinu tvoří policisté v uniformách, kteří řeší běžné policejné záležitosti. Druhou skupinou je speciální jednotka, která se soustředí na velké případy – organizovaný zločin, překupnictví drog apod. Kromě vyšetřování případů odkrývá seriál i životy každého z hlavních hrdinů.

Chicago P.D. je spin-off seriálu Chicago Fire – průběžně se v seriálu vyskytovaly postavy policistů a detektivů, kteří nakonec dostali více prostoru ve svém vlastním seriálu. První samostatná epizoda byla odvysílána 8. ledna 2014. Seriál je natolik úspěšný/oblíbený, že dostal další sérii, která startuje 24. září 2014.


Hlavní postavy a herecké obsazení:
seržant Hank Voight – Jason Beghe
detektiv Antonio Dawson – Jon Seda
detektiv Jay Halstead – Jesse Lee Soffer
detektiv Erin Lindsay – Sophia Bush
detektiv Alvin Olinsky – Elias Koteas
detektiv Sheldon Jin – Archie Kao
strážník Adam Ruzek – Patrick John Flueger
strážník Kevin Atwater – Laroyce Hawkins
strážník Kim Burgess – Marian Squerciati

Proč One Chicago?
Sami herci na Facebooku/Twitteru avizovali společné díly pod hastagem #onechicago. Jedná se o crossoverové epizody týkající se teroristického útoku na Chicago. Pro tyto 2 epizody je právě důležitým faktorem sledování obou seriálů – díl odvysílaný jako Chicago Fire je první, díl Chicago P.D. celý děj uzavírá.

Zajímavost - postavy se v 90% oslovují příjmením, takže mnohdy čekáte několik dílů na to, abyste zjistili, že vlastně Lindsay není křestní jméno. 
 
Hostující hvězdy
Amanda Righetti - Mentalista
Michelle Forbes – True Blood
Mena Suvari – Prci, prci, prcičky
Treat Williams – Everwood

Proslýchá se, že by mohl vzniknout další spin-off, tentokrát s názvem Chicago M.D., jehož hlavní hvězdou by mohla být Amanda Righetti. Nicméně některé zdroje tuto informaci vyvracejí.

Jak jsem se k seriálům dostala? Jednoduše - Sophia Bush je mojí oblíbenkyní a jakmile jsem postřehla, že je zase "k mání" v seriálu, neváhala jsem a začala sledovat Chicago P.D. O existenci Chicago Fire jsem věděla, ale říkala jsem si, že až dokoukám P.D., pustím se do nich. Ale v jednom díle se objevil Severide a já nevěděla, kdy a za jakých okolností se s Lindsay potkal a musela jsem to samozřejmě dohnat. 

A co vy? Sledujete tyto dva seriály? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr