Přeskočit na hlavní obsah

Ladybox září 2013

Všichni určitě víte, jaké bylo téma zářijového Ladyboxu. Pokud ne, tak na náš trh vstoupila kosmetická značka Makeup Academy (MUA), která je prý nejrychleji rostoucí značkou kosmetiky na světě. Takže box obsahoval 4 plná balení produktů této značky + další 3 produkty. 

Co se mi na boxu nejvíce líbí je jeho balení. Ať už krabička, kterou viděli všude možně na poště, tak krabička, ve které byly produkty naskládané. Obě krabičky jsou pevné, takže jsou i dále využitelné.




Součástí krabičky byl i úvodní dopis, ve kterém se píše právě o MUA a na druhé straně jsou informace o produktech, které v boxu naleznete. Pojďme se tedy podívat, jak mě produkty, o kterých bylo na blozích už napsáno dost, zaujaly.


Dermacol Perfect Cleanser 2in1
S micelárními vodami mám minimální zkušenosti, takže ji nemám s čím porovnat. Po zklamání s Biodermou, kterou všichni nevím proč vychvalují jako něco úžasného, jsem se zařekla, že micelárku nikdy. V boxu ale byla, tak ji vyzkouším. Voní velmi příjemně tak uvidím, jaká bude její funkčnost při odličování. 
Micelárku seženete běžně v drogériích či na eshopu Dermacolu, cena se pohybuje okolo stokoruny. V boxu bylo plné balení (200 ml).



MUA Gel LIner Underground
Gelové linky mám jedny načaté a rozhodla jsem se, že do těchto se pustím, až tamty spotřebuji (haha) nebo mi vyschnou (pravděpodobnější varianta). Vzhledově vypadají moc hezky, ale není to nic, co by mě extra nadchlo a co bych ještě neviděla (stejné má i Rimmel, takže nic nového pod sluncem). Štěteček vypadá, že by mohl být funkční, tak uvidíme, jestli se v budoucnu staneme přáteli.
Na stránkách MUA tyto linky seženete za 129 Kč.

MUA Kiss Proof Lip Stain
Hit loňského (?) léta v krabičce krásy aneb fix na rty. Produkt, ze kterého jsem nejvíc zklamaná a který mě vůbec nepotěšil. Tento fix mám v odstínu Kissalicious, který je nositelný a příjemně voní. To jsou ale jediná pozitiva, kterou k tomuto fixu můžu říct. S fixem se mi strašně špatně pracuje. Přijde mi, že ze špičky fixu se strašně rychle vytratí barva a dlouho trvá, než se do filce vsákne. Takže ve výsledku mám rty flekaté. Navíc rty neskutečným způsobem vysušuje, i když v letáčku píšou, že má hydratovat. Pokud na něj nepoužiju balzám nebo lesk, tak výdrž na vysušených rtech je tak hodinu, s balzámem a leskem žádná sláva. Čekala jsem víc, kdyby dali třeba rtěnku nebo lesk, udělali by mi větší radost.
Na stránkách MUA se tento fix prodává za 129 Kč.

MUA Trio Eyeshadow Innocence
Pokud jsem byla z fixu zklamaná, tak toto trio očních stínů je naopak můj nejoblíbenější produkt z celého boxu. Barvičky mi sedly neskutečným způsobem, s bází na očích vydrží celý den. Někdo poukazuje na to, že stejné stíny (hlavně vzhled balení) má i Bourjois, nicméně u MUA mě nepřekvapuje vůbec nic. Co je pro mě hlavní je fakt, že jsou stíny dobře pigmentované (až na ten nejsvětlejší, ten se mi zdá slabší) a že se dají dobře vrstvit.
Na stránkách MUA se toto trio prodává za 109 Kč.


MUA FashionistA Flawless Primer
Tento produkt byl personalizovaný. Jedná se o podkladovou bázi. Báze má na hrdýlku ochranou fólii, kterou mají některé zubní pasty (chválím!), takže jsem jí ještě nerozdělávala, protože bych ráda nejdříve spotřebovala bázi od Dermacolu a Rimmelu. Jinak co jsem viděla na fotkách jinde, jedná se o bezbarvý gel. Složení jsem nijak nezkoumala, ale předpokládám silikony.
Na stránkách MUA se báze prodává za 399 Kč (já ji tam ještě nikde nenašla)

Palmer's CBF Lotion
Toto tělové mléko se již jednou v boxu objevilo, psaly ostatní. Já ho mám poprvé a jsem v rozpacích - líbí se mi jeho hustota, jeho barva, nicméně vůně mi vadí. Ne, že by mi nevonělo, jen by nemuselo být tolik intenzivní. Jedná se o 50 ml cestovní balení, tak si ho asi vezmu na nejbližší cestu, abych ho vyzkoušela.
Běžně se prodává za 145 Kč / 250 ml

Colgate Max White One Luminous
K zubní pastě nemám nijak výhrady. I když se mi zdá, že zubní pasty bývají v boxech poměrně často. Ale co. Ráda ji vyzkouším a uvidím, zda budu mít krásně bílé zuby.
V běžné síti drogérií se pasta prodává za 84,90 Kč.

Už několikrát mi přišel e-mail s tím, ať si nezapomenu objednat říjnový box, který má být nejlepším boxem, který u nás kdy vyšel. Děkuji, ale odolám.

Jak jste na tom s krabičkami krásy vy? Kupujete si je, nebo Vás nechávají naprosto chladnými?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr