Přeskočit na hlavní obsah

Co by, kdyby... TAG

1. Co by, kdybys byla na jeden den mužem? 
Zašla bych s chlapama na pivko, abych slyšela, co říkají, když s nima nejsou ženský. Myslím si, že být na den mužem, tak bych si to náramně užila :) Ale taky bych se těšila na to, abych byla zpátky ženou, protože jsem jí ráda,

2. Co by, kdybys měla jen jedno přání?
Kdybych měla jedno přání, přála bych si, aby zmizelo všechno špatné v nejrůznějších podobách (závist, nemoci, války,...) 

3. Co by, kdybys potkala sama sebe ve 40 letech?
Asi bych se lekla, řekla bych :) Než se potkat starší, radši bych se chtěla vrátit v čase a potkat se se svým mladším já a poradit mu, co má a nemá udělat.

4. Co by, kdyby sis mohla vybrat v jaké době chceš žít? 
Kdybych si měla vybrat, bylo by to právě teď, protože všechno má své klady i zápory - minulost, přítomnost i budoucnost. Neměnila bych, můj život se mi líbí a mám ho ráda.
5. Co by, kdyby sis mohla vybrat, jak budeš vypadat?
Ač se to může někomu zdát k neuvěření, mám se ráda taková, jaká jsem, i když vím, že nejsem žádná extra krasavice. Kdybych se ale měla rozhodnout, tak bych chtěla vypadat jako Drew Barrymore :)


6. Co by, kdybys mohla zakázat jednu věc na světě?
Kdybych si mohla zakázat jednu věc na světě, tak bych si asi zakázala počítač! Je to zlo, u kterého trávím čím dál víc času (paradoxně nejvíc kvůli škole, ve které nás učí, že bychom měly umět děti zabavit jinak, než aby celé dny vysedávaly u počítačů apod.)

7. Co by, kdyby sis na týden mohla vyměnit život s celebritou? 
Myslím, že by záleželo, jaká celebrita by to byla. I tak si ale myslím, že bych asi veškerý celebrití kolotoč nezvládala a těšila bych se, až bych se vrátila do svého života.

8. Co by, kdybys měla být zvířetem?
Kdybych měla být zvířetem, tak bych chtěla být orangutanem. Pro mě to je jedno z nejkrásnějších zvířat vůbec, co jsem kdy viděla.

9. Co by, kdybys mohla jet kamkoliv by se ti zachtělo?
Odjela bych tam, kam se chci dlouho podívat - Skandinávie, Nový Zéland, Anglie, Francie, USA,...

10. Co by, kdybys uměla číst myšlenky?
Asi bych se z toho zbláznila. Kolikrát šílím z toho, co lidi vypustí z úst, a ještě abych jim dokázala v hlavě přečíst, co všechno si myslí? Děkuji, nechci.

11. Co by, kdyby sis mohla vybrat jakékoliv povolání?
Kdybych si mohla vybrat jakékoliv povolání, vybrala bych si to, u kterého bych si byla nejvíce jistá, že mě bude bavit a naplňovat i za 15 let.

12. Co by, kdybys měla jeden rok prázdnin?
Asi bych se unudila k smrti. Neříkám, že nemám prázdniny ráda, nicméně celý rok? Děkuji, ale nechci.

13. Co by, kdyby sis na dovolenou mohla vzít jen 3 věci?
Neomezenou kreditní kartu, foťák a počítač. Víc bych nepotřebovala, protože oblečení, jídlo a tak bych kupovala díky kreditce. Problém by byl, kdybych se dostala do míst, kde by mi byly všechny tyto tři věci absolutně k ničemu...

14. Co by, kdyby ses mohla zbavit jedné své špatné vlastnosti? 
Rozhodně bych se chtěla zbavit lenosti, protože to je snad má úplně nejhorší vlastnost. Aneb kdybych nebyla líná, už bych měla napsané všechny seminární práce, které mám odevzdat a ne se pořád vztekala nad tou první...

15. Co by, kdyby sis mohla koupit cokoliv na světě?
Kdybych si mohla koupit cokoliv na světě, tak bych si to koupila. A pokud by bylo potřeba, koupila bych to i druhým, těm, kteří by to potřebovali víc než já.

Komentáře

  1. Pěkné počtení, to se zakázáním počítače by se mi snad taky líbilo. :) To by byl klid. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bychom nebyly jediné, komu by se takový zákaz líbil.

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr