Přeskočit na hlavní obsah

Poznej mě blíž TAG

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?
Vlnité a hodně suché. Každý mi říká, jak strašně by moje vlasy chtěl mít, ale jsem si na 101% jistá, že kdyby je měl kdokoli, tak by je nechtěl. Já jsem si už zvykla (nic jiného mi taky nezbylo) a díky tomu, že mám vlasy suché, můžu zkoušet různé olejíčky a to mě fakt baví :)

2. Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?
Ke kadeřnici chodím co 2 a půl až 3 měsíce, kde si vlasy nechávám barvit na blond. Sama bych do toho rozhodně nešla, protože vím, jak zákeřná může blond barva být.

3. Nosíš ten samý účes každý den nebo si s vlasy vyhraješ?
Jak kdy. Někdy vyrazím z domu s culíkem, jindy si vlasy zapletu, stočím do drdolu a pokud je mám vyžehlené, tak je nechám volně rozpuštěné. Poslední dobou jsem opravdu chameleon, co se účesů týče.

4. Děláš si vlastní manikúru a pedikůru nebo chodíš do salonu?
Vše sama, do salonu nechodím. Třikrát jsem měla gelové nehty, ale moje nehty se mi tím strašně poničily a při hře na hudební nástroje jsou pro mě velmi nepraktické.

5. Jak často měníš laky na nehtech?
Noo, většinou mám nehty nenalakované. Pokud je nalakuji, tak většinou barvu měním po 3 dnech (hodně záleží, v jakém stavu barva je.)

6. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě nebo i v zimě?
Na nohou jen v létě, kdy jsou prsty vidět. A to do pořádných zářivých barev :)

7. Jak dlouho ti trvá než se nalíčíš?
Každodenní líčení mám zmáknuté do 5 minut, na větší akci mi zabere max. 15 minut.


8. Líčíš první oči nebo první používáš make up?
Záleží na tom, jaké stíny používám. Pokud používám "suché" stíny, tak líčím nejdřív oči, pokud používám krémové, které nepráší ani neopadávají, tak začínám tím, co mi padne první do ruky.

9. Sbíráš make up, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?
Mám na můj vkus strašně moc očních stínů, jinak samotný make-up nesbírám a to ze dvou hlavních důvodů: 1) brzy by mě to přivedlo na mizinu, 2) neměla bych ho kde skladovat. Snažím se kupovat si až když nutně potřebuju (pokud je ale nějaká dobrá akce, koupím i do zásoby, ale to se většinou týká jen pudrů).

10. Jak často nosíš umělé řasy?
Nikdy jsem ještě umělé řasy neměla.

11. Líčíš se každý den?
Ne, nedělá mi problém jít mezi lidi nenalíčená.

12. Líčíš se i v případě, že jsi celý den s rodinou?
Ne.

13. Vyšla bys někdy z domu bez make upu?
Chodím běžně (škola, za přáteli,...), problém mi to nedělá.

14. Kolik drahých výrobků vlastníš?
Definuj drahý... Pro někoho je drahý výrobek za 200 Kč, pro někoho za 1000 Kč. Já žádné opravdu drahé výrobky nemám - můj asi nejdražší je řasenka od MaxFactor, kterou jsem vyhrála a tvářenka od Bourjois.

15. Plánuješ si denně oblečení?
Ne, většinou si obléknu to, co mi jako první padne pod ruku - a protože ráda nosím džíny a tričko, tak málokdy udělám nějaký "přešlap". 

16. Jak často střídáš kabelky?
Do školy mám jednu velkou od AlpinePro, ale poohlížím se po ještě větší. Jinak když jdu ven, tak nosím malé přes rameno - mám 3, které střídám podle toho, co mám na sobě, případně podle akce, na kterou se chystám.

17. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát?
Ráda spím, chodím spát brzo (v týdnu mezi 9 - 10, o víkendu je to díky brigádě horší, kolikrát se dostanu do postele až ve 2 ráno). Vstávám v rozmezí 5:30 - 9:00, dlouho se mi nepoštěstilo spát až do oběda.

18. Jak často/kdy cvičíš?
Nedávno jsem dokončila 30ti denní výzvu na zadek (dřepy) a teď jedu výzvu na břicho. Docela mě to baví - cvičení zabere cca 30 minut, což není moc.
19. Pravák, levák?
Pravák, ale zvládám psát i levačkou :)

20. Jak jsi vysoká?
165 cm, brala bych víc.

21. Kolika mluvíš jazyky?
Samozřejmě česky, domluvím se ale i  anglicky a německy (o loňských prázdninách mě jedna anglická rodinka pochválila, že anglicky mluvím velmi hezky :)).

22. Kolik máš zvířat?
Jedno, vodní želvu.

23. Čteš, komentáře na blogu?
Čtu, i když jich moc není.
24. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet?
Nijak zvlášť. Pokud mě něco zaujme, co si přečtu na blogu nebo vyposlechnu ve videu, napíšu si název, pokud je to něco cobychsijentaknezapamatovala. Pokud je toho ale víc, co by se mi líbilo, napíšu si to na lísteček, který mám v peněžence a při nejbližští příležitosti se po tom vždycky poohlédnu.

25. Jak jsi přišla na název svého blogu?
Pokud si dobře pamatuji, tak z rovna v nějakém seriálu někdo naštvaně prohlásil "Whatever!" a najednou to bylo.

Komentáře

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr