Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy a TOP produkt červenec 2013

Máme tu zase konec měsíce, který jako vždy přináší Nákupy a TOP produkt. Červenec je na nákupy poměrně bohatý, nicméně se musím pochválit na fakt, že jsem si tentokrát nekoupila nic z dekorativní kosmetiky!




Summer White - Avon
O této vůni jste se u mě na blogu mohly dočíst už loňské léto, kdy jsem si jí objednala v sadě s řasenkou a leskem na rty. Vůně mě okouzlila natolik, že jsem si jí musela objednat znova. A nejen, že okouzlila mě, ale i moje babička si k ní našla cestu a má ji doma.

Odlakovač - Ebelin
O tomto odlakovači už také bylo napsáno hodně slov. Mě a mým nehtům vyhovuje, takže nevidím důvod shánět se po jiné značce. Navíc pumpička mi přijde hodně praktická - při odlakovávání detailů pomocí vatové tyčinky si do "kalíšku" na pumpičce vymáčknu odlakovač a ten, který nespotřebuji, zase steče zpátky do nádobky.
 s holítky chybí na společné fotce :/

Šampon a kondicionér pro suché a poškozené vlasy - Avon
K šamponům od Avonu se ráda vracím. Mým vlasům všeobecně vyhovují a navíc krásně voní. Někomu by mohlo přijít, že když všechny šampony a kondicionéry z řady Advance Techniques voní stejně, že to musí být nuda, ale mě ta vůně neskutečně baví a musím říct, že na ní hodně ujíždím :)

Krém na opalování - SunDance
Letos jsem vůbec neměla v plánu si jakýkoliv kréma na opalování kupovat, nicméně pracovní tílko mi nedalo moc na vybranou (nerada bych se promenádovala po hodinách strávených na sluníčku s červenými rameny) a tak jsem sáhla po tomto. Má OF 20 - střední ochrana a je vhodný i na obličej, což byl jeden z faktorů, proč jsem po něm sáhla. Je ho 100ml, což si myslím, že na ramena a ruce mi na nějakou dobu vystačí.

Gel na holení - Isana
Tento gel jsem nikdy předtím neměle, takže nemůžu říct, zda je či není dobrý. Kdybych v době, kdy jsem ho kupovala, byla v DM, tak si vezmu gel od Baley, ale protože jsem byla v Rossmannovi, sáhla jsem po tomto. Nic víc v tom nehledejte.

Pohotová holítka - Wilkinson Sword
Přemýšlela jsem, zda jsem tuto položku dát, nakonec jsem si řekla, proč ne. Holítek je v balení 7, v Rossmannovi je měli zrovna za nějakých 60 Kč. Už jsem je dřív párkrát měla, vyhovovaly mi, takže nevidím důvod, proč bych si je neměla koupit znova.

Zklidňující odličovač 2v1 - Garnier
V Tescu byla na Garnier akce, kdy všechny jeho produkty z řad Pure, Essentials a Essentials Sensitive stály 80 Kč. Jelikož mám většinu věcí spotřebovaných pouze z jedné třetiny, sáhla jsem jen po tomto odličovači, který by měl odstranit i voděodolný make-up.
 

Antiperspirant deodorant sprej - Rexona
Můj Svatý grál mezi deodoranty! Nevím, kolikátou už mám, nicméně kupuji pořád dokola od té doby, co se na trhu objevila. Měla jsem ji i v mini balení v kosmetické taštičce v kabelce a pokud neobjevím něco lepšího, budu kupovat i nadále.
 
Štětec na oční stíny - for your Beauty
Pořád doufám, že i v drogériích se dají sehnat kvalitní kosmetické štětce, které nikoho nezrujnují. Tento štětec zatím vypadá dobře - je jemný, dobře střižený a nepouští chlupy. Uvidíme, jak si poradí s očními stíny.

Štětec na gelové linky - Essence
Můj štěteček na oční linky dostal docela zabrat a v rohu se mi oddělily nějaké štětiny, které se nechtějí vrátit ke svým ostatním kamarádkám. Takže na linky už žádná sláva, po důkladném vyprání se začne kamarádit s mým obočím. Nicméně nic mě neodradilo od toho, abych si ho koupila znova - vyhovuje mi jeho tenkost a hlavně fakt, že už s ním linky zvládám.
vyfoceno asi na 15tý pokus :/

Odličovač očního make-upu bez oleje - Rival de Loop
Ne, že bych neměla doma dost odličovačů. Ale v září se chystám mimo republiku a tak sháním něco, co je malé, nezabere moc místa a dokonale odlíčí. Proto jsem sáhla po tomto kousku na vyzkoušení, zda mu dám šanci poputovat se mnou, nebo se budu muset poohlédnout po něčem jiném.


Za TOP produk považuji rozhodně Rexonu - nikdo v létě nechce "vonět" lidem pod nos!

Komentáře

  1. Taky jsem teď mamce objednala Summer White a ještě k tomu Summer White Sunset, tak jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Summer White je dle mého názoru skvělá volba - tu vůni si musí zamilovat každý. Summer White Sunset má kolegyně z práce a musím říct, že voní také moc hezky, takže si myslím, že maminka bude spokojená :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr