Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy a TOP produkt červen 2013

Máme tu nový měsíc a tak je na čase, abych se poohlédla za nákupy z toho minulého. Tentokrát jsou poněkud obsáhlejší než ty květnové - přeci jen, musela jsem se nějak odměnit za úspěšné zkouškové a ve výsledku za celý školní rok, no ne? :)






Roll-on proti akné s 2% kyselinou salicylovou - Avon
Nad tímto roll-onem jsem přemýšlela dlouho, a tak když byl za poměrně dobré peníze, tak jsem neodolala. V balení je 50 ml produktu (popsala bych ho jako hodně řídký gel), takže předpokládám, že mi vydrží dlouho. Díky kuličce se dobře a přesně nanáší na místo, kam chci, nicméně je stejně potřeba gel ještě na místě rozetřít. Prozatím funguje dobře, pupínky jsou přes noc méně viditelné. Pro mě bonus - zdá se mi, že voní stejně jako dětská pasta Perlička :)

Slupovací maska na černé tečky s 0,5 % kyselinou salicylovou - Avon
Masku na černé tečky jsem chtěla vyzkoušet dlouho - ráda bych ji porovnala s páskami na černé tečky. Masku jsem prozatím vyzkoušela jen jednou, nicméně jsem byla velmi překvapená výsledkem. Černých teček mě samozřejmě na poprvé nezbavila úplně, nicméně póry byly menší a efekt vydržel dlouhou dobu. Jedná se o hustý gel, se kterým se musí pracovat rychle, protože na vzduhu hodně rychle schne. Tím pádem se s ním pracuje poněkud hůře, než by se mi líbilo.

Deo Roll-on Pure - Balea
Ani nevím, proč jsem si tenhle kuličkový deodorant vlastně koupila, když všeobecně kuličkové deodoranty nemusím. Vadí mi na nich jejich dlouhé schnutí a fakt, že tuhá a speje jsou prostě lepší. Nicméně s tímto jsem zatím překvapivě spokojená, tak uvidíme, jak se mu bude přes léto dařit.

Floral Grunge blush - essence
Jedna tvářenka z výprodejového stojanu z nějaké starší limitky.Co mě překvapilo bylo zjištění, že i když všechny tvářenky byly v jednom odstínu 01 be powerful, každá byla úplně jiná (vybírala jsem mezi úplně světlými až po jednu, která byla víc do růžova). Tvářenka je ve výsledku oranžovo-růžová, s převládající růžovou. Pigmentovaná je moc hezky, na tvářích mi přijde velmi přirozená. Pro mě na léto skvělá věc :)

Expert Last Lip Color - NYC
Při prohlížení rtěnek ve stojanu NYC mi tato padla do ruky jako poslední a barvou mě nadchla úplně nejvíc. Jedná se o odstín 418 Sugar Plum. Rtěnka vydrží poměrně dlouhou, nicméně s jídlem si moc dobře neporadí a je potřeba ji znovu nanést. U pití mi přišlo, že jí nijak extra neublížilo.
Pro někoho na léto tmavá barva, já jsem z ní naprosto unešená (a to mám pocit, že mi foťák kupu barvy "sežral"

Eye Shadow - Colorama
Krásný světle růžový oční stín v odstínu 305 v naprosto šílené krabičce. Krabička jde otevřít opravdu špatně (dokonce tak špatně, že jsem si na ní sloupla část laku na nehty). Takže se obávám, že víckrát si stíny Colorama už asi nekoupím. Jinak součástí krabičky byl i aplikátor na oční stíny - sice příjemně hebký, nicméně pro mě absolutně nepoužitelný.
Uprostřed foceno bez blesku, v pravo s bleskem.

Lak na nehty - Colorama
V Rossmannu byla akce na Coloramu 1+1 (levnější) zdarma. Takže jsem si společně se stíny koupila i lak na nehty (zrovna ten, který jsem si při snaze otevřít stíny sloupla). Jedná se o odstín 53. V lahvičce je barva fialovo růžová, na nehtech se fialová ztrácí a je jen růžová se spoustou jemných třpytek. Lak je potřeba nanést minimálně ve 2 vrstvách, což je pro mě otravné, protože aby opravdu dobře zaschl, je třeba čekat tak 10 minut.

Pflegende Reinigungs Tücher 3in1- Balea
Není nad to, když vyrazíte na noc pryč a zjistíte, že věci na odlíčení jste nechala doma. Ještě štěstí, že existují obchodní centra s dlouhou otevírací dobou, kde se nachází i DM a dají se tam sehnat odličovací ubrousky. Sice jsem se hodně přemáhala, protože po zkušenosti s těmi v růžovém obalu jsem si je moc kupovat nechtěla, ale rozdíl je až neuvěřitelný! Zatímco ty růžové neodlíčily vůbec, tyto bílé si s make-upem poradily naprosto skvěle!

TOP produkty: Roll-on od Avonu a rtěnka od NYC

Komentáře

  1. Pěkné novinky.
    To s tvářenkou Floral Grunge je vážně zajímavé, když jsem ji ještě kupovala já, byly opravdu všechny stejné. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stála jsem u stojanu, všechny tvářenky obrácené štítkem k sobě a nestačila zírat, že tolik odlišných tvářenek je v jednom odstínu. Nicméně to tvářence na kráse neubírá - já jsem s ní spokojená a i kamarádky si všimly, že teď mám na tvářích jinou barvu než obvykle :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr