Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy duben 2020

Hezkou středu všem!

Máme tu půlku května a s ní i přehled nákupů za minulý měsíc. Přiznám se, že jsem nečekala, že tu toho budu mít tolik, samotnou mě to při sepisování a focení překvapilo. Nicméně pamatuje, jak jsem v březnu psala, že už si do konce měsíce nic nekoupím? Koupila - Vichy a Manufaktura jsou nákupy, které jsem uskutečnila ještě v březnu. Dělala jsem velkou objednávku v DM shopu, co jsem nesehnala tam, jsem nakonec koupila v kamenné prodejně, kam jsem šla mamce pro barvu na vlasy (aneb nepodařilo se mi ji přesvědčit k tomu, aby si barvou z drogérie vlasy nebarvila).

Vichy - Normaderm Čistící adstringentní tonikum
Kolegyně objednávala na Vivantisu a tak jsem si k ní přihodila toto tonikum. Slibuje viditelné stáhnutí pórů, vyrovnání povrchu pleti a odstranění nečistot. Mám už jeden produkt z této řady a jsem s ním velmi spokojená, tak doufám, že spokojenost bude i u tohoto. 


Manufaktura - Antibakteriální gel
U mě nedostatek antibakteriálního gelu nehrozil, protože je používám naprosto běžně a rozhodně jsem nebyla jako jiní, kteří ani netušili, že něco takového existuje. Ale objednávala jsem rodičům a kamarádovi, tak jsem si taky jeden do košíku přihodila a jsem velmi spokojená. Krásně svěže voní a dělá to, co má. Pevně doufám, že jej nechají jako stálý sortiment.


Manufaktura - Krém na ruce meruňka
Krémy na ruce od Manufaktury naprosto zbožňuju a meruňka byla myslím vůbec první vůně kterému, kterou jsem od nich měla. Společně s balzámem na rty jsem vzala na doplnění objednávky.


Manufaktura - Balzám na rty
Naopak balzám na rty jsem od Manufaktury ještě nikdy nezkoušela, takže jsem na tento velmi zvědavá.


Avon - Gel lak na nehty
Ne, že bych měla laků na nehty málo. Ale protože jsem vyhazovala lak od Miss Sporty ve velmi podobném odstínu, pořídila jsem si odstín Kiss me, což je krásná šeříková barva, kterou naprosto miluju. Tyhle pastelové barvy jsou něco pro mě, obzvlášť na jaře.


Avon - Matující hydratační opalovací krém na obličej SPF 30
Na tento krém jsem opravdu velmi zvědavá. Vloni jsem měla podobný a docela jsme si sedli, tak doufám, že letos tomu nebude jinak.



Avon - Far Away Rebel
Tuto vůni jsem vám tu nedávno ukazovala v tomto kabelkovém a i velkém balení. Kabelkovou verzi jsem si pořídila znova, protože ta původní mi hodně rychle mizí. A pořád ji miluju tak jako na začátku.


Oriflame - Černá slupovací maska
Já a černé slupovací masky si asi nejsme souzeni. S touto se krásně pracuje, na pleti hezky drží a moc hezky usychá, takže ji bez problému a bezbolestně můžete s kůže sloupnout. Nicméně já jsem po bližším prozkoumání zjistila, že z pleti nic nevytáhla a že by byly póry viditelně čistší se mi také nezdálo. Dopotřebuji, ale znovu pořizovat nebudu.


Oriflame - Zázračný kelímek s vůní meruňky
Můj největší problém u těchto kelímků je, že si je kupuji, ale pak už moc nepoužívám. Mám otevřené dva - s růží a s medem a ne, že bych je nepoužívala, ale raději vždycky sáhnu po klasickém balzámu nebo jiném produktu. 



Nivea - Tělové mléko s Q10
Přiznám se, že tady jsem se nechala zlákat reklamou v televizi (aneb jak televizi nemám, tak jsem se k ní několikrát dostala a tady jsme) a světe div se, zamilovala jsem se. To, jestli zpevňuje za 10 dní opravdu posoudit nedokážu, ale skvěle voní, rychle se vstřebává a já už mám polovinu spotřebovanou. Ještě přemýšlím, že vyzkouším i tu samoopalovací verzi. (dejte mi schválně do komentářů vědět, kdo z vás ji už zkoušel a jaká je)


Bi-Oil - Pečující olej na pokožku
V únoru jsem se spálila a i když se mi rána hezky a víceméně bezbolestně zahojila, zůstal mi po ní ne zrovna dvakrát hezký flíček. Měla jsem vzoreček oleje, tak jsem ho vyzkoušela a ono to asi fakt funguje (nebo na mě funguje placebo efekt i v tomto případě). Jizvu po spálenině mažu pravidelně a zdá se mi, že začíná pomalu blednout. Tak uvidíme, jaký bude výsledek třeba po měsíci.


Balea - Šampón a kondicionér na hnědé vlasy
Tuto řadu jsem chtěla dlouho vyzkoušet a když už jsem objednávala v dm-shopu, tak jsem ji přihodila do košíku. Stojí pár korun a přijde mi super. Oba produkty jsou hnědé s jemným šimerem, velmi příjemně voní a vlasy jsou po použití velmi příjemné na dotek. Škoda, že momentálně není k sehnání minutová kúra z této řady, tu naprosto miluju. 


Dermacol - Sprchové gely
Teď mi to asi nikdo nebude moc věřit, ale zjistila jsem, že mám ve skříni poslední sprchový gel, takže jsem lehce zpanikařila a objednala si tyto dva. Obě vůně mám moc ráda, Dermacol tyhle sprchové gely opravdu umí. 


Garnier - Botanical čistící gel
Na tento čistící gel na pleť jsem velmi zvědavá. Z této řady miluju pleťové tonikum a kdysi jsem velmi ráda používala i odličovací mléko (které bych zase ráda jednou vyzkoušela) a tak jsem se rozhodla i pro vyzkoušení tohoto produktu. Uvidíme, jak mi sedne. 


Rewell - Vlhčené odličovací ubrousky
Dělala jsem objednávku na drogeriezde a našla tam za pár korun i tyhle odličovací ubrousky. Upřímně - když přišly, tak mi už jen podle obalu nejsou zrovna dvakrát sympatické. Tak uvidím, jestli najdu vůbec odvahu je vyzkoušet na obličej, nebo ne .


Ziaja - Sada péče pro suché vlasy s kozím mlékem
Letošní přechod "zimy" do jara a divoké střídání počasí vůbec nedělají dobře mým vlasům. Zavřená kadeřnictví tomu moc nepřidala. Hledala jsem nějaké dostupné produkty na suché vlasy a byla mi doporučená řada Kozí mléko. Mám ráda krém na ruce z této řady, tak jsem zvědavá, jestli budou i tyto produkty tak dobré. 


Rexona - Sprchový gel
Přiznám se, že tento sprchový gel jsem do košíku přihodila hlavně proto, že jsem potřebovala body na slevu na nákup a měla zrovna aktivovaný kupón na extra body na Rexonu. Pokud si dobře pamatuji, tak už jsem ho měla a nebyla jsem z něj nějak odvázaná (dělal, co měl, ale žádná velká láska se nekonala), tak uvidím, jestli se něco změnilo nebo ne.


Maybelline - Tattoo Brow
Věřte nebo ne, já si tento produkt docela zamilovala. Většinou ho používám v neděli večer, když si chci v pondělí ráno přivstat :) Mám odstín Medium Brown a skvěle mi sedí. U prvního balení mi chvíli trvalo, než jsem se s ním neučila pracovat, tady už to bude hračka :)


Avon -Sprej na vlasy s UV filtrem
UV ochranu na vlasy jsem ještě nezkoušela a protože mi obecně produkty na vlasy od Avonu sedí, rozhodla jsem zkusit i tuto novinku. Já na sluníčko stejně moc nechodím, nicméně relativě nově nosím dioptrické brýle a s nimi mi třeba není úplně příjemná kšiltovka. Tak ještě budu muset vykoumat, jak na to.


Avon - Tužka na oči
Já už tuhle svou závislost na tužkách na oči od Avonu asi vůbec nebudu komentovat. Tohle je myslím moje třináctá tužka na oči. Odstín Fickering Quartz je naprosto boží na vnitřní vodní linku, kterou krásně rozzáří. 




Co hezkého v dubnu jste si koupili vy?

Komentáře

  1. Já jsem měla ten Bi oil olejíček a taky mi na jizvy pomohl. Myslím, že tedy opravdu funguje. Jen to chce pravidelné používání a nezapomínat na něj.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super :) Zatím se mi ho daří používat pravidelně a jizva opravdu začíná být méně viditelná :)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Nákupy leden - duben 2021 - Dekorativní kosmetika

Hezký den všem! V prvním článku roku 2021 jsem všem chtěla popřát úspěsný rok 2021, nicméně takhle v květnu se to už asi úplně nehodí :-) Přiznávám, že jsem všechny své novinky poctivě fotila, a nebyla jsem schopná se přinutit k tomu, abych vše sepsala a průběžně postovala. Takže jsem se rozhodla, že to udělám trochu jinak. Své nákupy za uplynulé 4 měsíce rozdělím do tří článků - dekorativní kosmetika, skin care a péče o tělo a vlasy. Takhle se to poměrně hezky rozprostře a i tak si myslím, že to budou články velmi obsáhlé, neboť i když jsem se snažila, nějak se mi nevedlo úplně šetřit.  Oriflame - Posilující řasenka na řasy a obočí Tento produkt jsem si koupila hlavně z toho důvodu, že je to takové 2v1 - můžu to použít jak na řasy, tak na obočí, z čehož jsem usuzovala, že to bude v hnědém odstínu, a nespletla jsem se. Hnědé řasenky nosím ráda, toto je spíš hodně lehoučký gel, který na štětečku není prakticky vidět, abych si ověřila, že je to opravdu zabarvené, musela jsem si kousek pr